To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5 TD] Luz na przekladni kierowniczej

Anonymous - 28-05-2008, 10:22
Temat postu: [2.5 TD] Luz na przekladni kierowniczej
Witam
Mam taki problem ze w mojej pojarce jest dosc duzy luz na kole kierownicy, wyczuwalny zwlaszcza gdy nie jest zapalony silnik. po zapaleniu luz sie zmiejszcza, czyli jak pompa wspomagania pracuje ale i tak w czasie jazdy autko troche "plywa".
Mam pytanie czy jest jakas opcja regulacji tego luzu? czy tylko wymiana przekladni. Dodam ze koncowki drazkow sa wymienione i nie ma luzow w zawieszeniu . wiem ze w starych polskich samochodach bylo cos takiego jak sruba do kasowania luzu na przekładni.
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz.

Gene - 28-05-2008, 10:49

Dzawor, przeczytaj ten temat
wydaje mi sie, ze rozwiazanie w II jest bardzo podobne. Niestety te uklady mialy swoj "fabryczny" luz. No ale to Ty kierujesz wiec wiesz najlepiej jak auto sie sprawuje.

zbyszekm2 - 28-05-2008, 13:20
Temat postu: Re: Luz na przekladni kierowniczej
dzawor napisał/a:
Witam
Mam taki problem ze w mojej pojarce jest dosc duzy luz na kole kierownicy, wyczuwalny zwlaszcza gdy nie jest zapalony silnik. po zapaleniu luz sie zmiejszcza, czyli jak pompa wspomagania pracuje ale i tak w czasie jazdy autko troche "plywa".
Mam pytanie czy jest jakas opcja regulacji tego luzu? czy tylko wymiana przekladni. Dodam ze koncowki drazkow sa wymienione i nie ma luzow w zawieszeniu . wiem ze w starych polskich samochodach bylo cos takiego jak sruba do kasowania luzu na przekładni.
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz.

Luzu raczej nie wykasujesz, mały tak, duży nie.

pantonik1 - 09-06-2008, 09:30
Temat postu: chyba
chba otwierając maske z przodu z prawej strony przy przekładni sa jakies śruby do przykręceni. ale to niech fachowcy się wypowiedzą. mam 2.5td z 94 roku i wiem, że jakieś małe podciąganie śruby było u mnie. ale to u mnie i nie dokońca wiem co to było, bo na mechanice nie znam się w ogóle, tylko z tego co mi powie mechanik albo sam podpatrzę:-)
GERING - 01-06-2009, 22:58

zobaczcie w manualu jaki powinien być luz do danego modelu, jak ktoś doradza kasowanie luzu nakrętką przy przekładni kierowniczej to zabić ! warto poczytać na ten temat na forum rajdów....
estewes28 - 03-06-2009, 21:02

Dla czego zabić? :shock:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group