To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - Diesel 92r 1.8

ufo - 28-05-2008, 13:48
Temat postu: Diesel 92r 1.8
Witam byłem u mechanika bo nie mam ładowania i powiedział mi ze nikt nie naprawi mi alternatora bo jest to połączone jakos ze wspomaganiem i tylko kupic gdzies drugi i przełożyć ,ale mam problem bo nigdzie nie moge zdobyc alternatora do niego, wiec mam pytanie moze ktos z was posiada na zbycie ? i drugie pytanie czy mechanik mowił prawde? :)
tomusn - 28-05-2008, 14:47

co jest połączone ze wspomaganiem? chyba paskiem...
zależy co poszło: szczotki, regulator, jakby nie było naprawa droższa niż alternator ze sprawny ze szrota lub kolegi co handluje częściami...
spisz numer z alternatora i napisz

Hugo - 28-05-2008, 16:29

ufo napisał/a:
Witam byłem u mechanika
Byłeś u palanta. Mechanik nie musi potrafić naprawić Ci tego alternatora, elektryk samochodowy naprawi każdy alternator, tyle, że czasami jak napisał tomusn jest to nieopłacalne. W tym przypadku mechanik powinien Cię skierować do warsztatu zajmującego się elektryką pojazdową.
ufo - 06-06-2008, 08:03

słuchajcie nikt w zielonej Górze nie chce sie podjąć naprawy alternatora, a mechanik chyba ma racje ze jest on połączony z pompą wspomagania , dzwoniłem po szrotach i oto własne pytali ze różne wersje wkładali do mojego , pomocy potrzebuje znaleźć ten pieprzony alternator , już 3 tygodnie jeżdżę polonezem
tomusn - 06-06-2008, 22:44

wiesz co ufo, zapodaj zdjęcie bo nie kojarzę komory 1.8D, a chciałbym jakoś pomóc

U mnie alternator przestał ładować akumulator.
Najpierw sam wyjąłem alternator i sprawdziłem czy się nie zawiesiły szczotki. po rozebraniu i złożeniu kontrolka ładowania zgasła na 2s i znów się zapaliła, czyli dalej nie wiedzieliśmy co jest nie tak (na 50% szczotki, a 50% regulator, a szczotki są w regulatorze). Wymontowałem i pojechałem na naprawę do elektryka samochodowego. Równolegle sam szukałem regulatora, jak również u znajomych z forum szukałem całego, sprawnego alternatora o takich samych(!) numerach.
Elektromechanik wymienił regulator napięcia - koszt 165zł - który zaraz poszedł do reklamacji, bo nie trzymał napięcia, po wymianie chodzi dobrze.
Dodam, że alternator zakładałem i wyjmowałem sam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group