[92-96]Galant E5xA - Wymiana swiec spod kolektora
Anonymous - 11-06-2008, 18:23 Temat postu: Wymiana swiec spod kolektora Witam, mam Gala V6 i dziś zabrałem się za wymianę kabli i świec. 3 wymieniłem bez problemu, natomiast pozostałe 3 te znajdujące się pod kolektorem nie ruszyłem nawet. Nie udało mi się do nich dostać... Bardzo proszę o pomoc, jak się do tego zabrać?
Poodkręcałem te szpilki (te od góry i te od dołu) co trzymają pierwszą część kolektora (od strony szyby), trąbe, przepustnice, metalowy wąż (chyba od spalin), i te dwie śruby co jedna jest od masy a druga trzyma kolektor... 2 godziny rozkręcania i nie udało mi się tego ściągnąć... teraz z powrotem skręciłem i pojechałem do mechanika, ale on też nie wie jak się do tego zabrać... (a co najgorsze obroty mi się przestawiły i teraz mam na 1500-2000 na luzie...
proszę o pomoc!!! dokładną jak się do tego zabrać bo jestem już załamany...
Anonymous - 11-06-2008, 18:50 Temat postu: Wymiana swiec spod kolektora Witam, mam Gala V6 i dziś zabrałem się za wymianę kabli i świec. 3 wymieniłem bez problemu, natomiast pozostałe 3 te znajdujące się pod kolektorem nie ruszyłem nawet. Nie udało mi się do nich dostać... Bardzo proszę o pomoc, jak się do tego zabrać?
Poodkręcałem te szpilki (te od góry i te od dołu) co trzymają pierwszą część kolektora (od strony szyby), trąbe, przepustnice, metalowy wąż (chyba od spalin), i te dwie śruby co jedna jest od masy a druga trzyma kolektor... 2 godziny rozkręcania i nie udało mi się tego ściągnąć... teraz z powrotem skręciłem i pojechałem do mechanika, ale on też nie wie jak się do tego zabrać... (a co najgorsze obroty mi się przestawiły i teraz mam na 1500-2000 na luzie...
proszę o pomoc!!! dokładną jak się do tego zabrać bo jestem już załamany...
Anonymous - 11-06-2008, 21:03
te do odkręcenia
i "trąba" , i od strony podszybia wspornik
i schodzi, można już odchylić cały dolot .
Anonymous - 12-06-2008, 23:39
Dzięki za pomoc, postaram się jutro to poodkręcać...
pozdrawiam
Bartek - 13-06-2008, 11:23
BodoV6, zapomniałeś o zaworze EGR..... przekichany dostęp.....
Krzyzak - 13-06-2008, 11:45
nie jest tak zle - pozostaja jeszcze do odpiecie (procz tego, co pisal bodo) przewody plynu chlodzacego przy przepustnicy oraz wlasnie wsporniki kolektora od strony sciany grodziowej (2 szt., ale srubek znacznie wiecej)
Bartek - 13-06-2008, 12:07
Krzyzak, to 6a12 DOHC, nie 6a13 sohc, gdzie EGR ma rurkę w kolektorze..... dobrze pamiętam wymianę kabli/świec w E54
Artii - 13-06-2008, 17:59
Posprawdzaj czy wszystko dobrze poskręcałeś bo od świec to raczej nic takiego nie powinno się dziać.
czekoladka_1981 - 13-06-2008, 18:12
Pytałeś już:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=25121
Anonymous - 14-06-2008, 07:38
Dzięki wszystkim za pomoc, uporałem się już ze wszystkim - świece i kable zostały wymienione - poprzednik który wymieniał świece w moim aucie X czasu temu też miał chyba ten problem co ja bo były inne świece z przodu i inne pod kolektorem
Niestety ciężki dostęp, a o zaworze EGR to już nie wspomnę - w życiu nie pomyślał bym, że będę do Galancika potrzebował klucza nr 27...
Anonymous - 14-06-2008, 07:43
już po kłopocie, świece i kable zostały wymienione...
czekoladko, napisałem 2 posty bo sprawa była pilna i potrzebowałem szybko odpowiedzi...
pozdrawiam
Artii - 19-06-2008, 18:32
Może napisz co bylo. Ktos moze będzie miał podobny problem.
|
|
|