To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Wymiana swiec spod kolektora

Anonymous - 11-06-2008, 18:23
Temat postu: Wymiana swiec spod kolektora
Witam, mam Gala V6 i dziś zabrałem się za wymianę kabli i świec. 3 wymieniłem bez problemu, natomiast pozostałe 3 te znajdujące się pod kolektorem nie ruszyłem nawet. Nie udało mi się do nich dostać... Bardzo proszę o pomoc, jak się do tego zabrać?
Poodkręcałem te szpilki (te od góry i te od dołu) co trzymają pierwszą część kolektora (od strony szyby), trąbe, przepustnice, metalowy wąż (chyba od spalin), i te dwie śruby co jedna jest od masy a druga trzyma kolektor... 2 godziny rozkręcania i nie udało mi się tego ściągnąć... teraz z powrotem skręciłem i pojechałem do mechanika, ale on też nie wie jak się do tego zabrać... (a co najgorsze obroty mi się przestawiły i teraz mam na 1500-2000 na luzie...
proszę o pomoc!!! dokładną jak się do tego zabrać bo jestem już załamany...

Anonymous - 11-06-2008, 18:50
Temat postu: Wymiana swiec spod kolektora
Witam, mam Gala V6 i dziś zabrałem się za wymianę kabli i świec. 3 wymieniłem bez problemu, natomiast pozostałe 3 te znajdujące się pod kolektorem nie ruszyłem nawet. Nie udało mi się do nich dostać... Bardzo proszę o pomoc, jak się do tego zabrać?
Poodkręcałem te szpilki (te od góry i te od dołu) co trzymają pierwszą część kolektora (od strony szyby), trąbe, przepustnice, metalowy wąż (chyba od spalin), i te dwie śruby co jedna jest od masy a druga trzyma kolektor... 2 godziny rozkręcania i nie udało mi się tego ściągnąć... teraz z powrotem skręciłem i pojechałem do mechanika, ale on też nie wie jak się do tego zabrać... (a co najgorsze obroty mi się przestawiły i teraz mam na 1500-2000 na luzie...
proszę o pomoc!!! dokładną jak się do tego zabrać bo jestem już załamany...

Anonymous - 11-06-2008, 21:03

te do odkręcenia


i "trąba" , i od strony podszybia wspornik
i schodzi, można już odchylić cały dolot .

Anonymous - 12-06-2008, 23:39

Dzięki za pomoc, postaram się jutro to poodkręcać...

pozdrawiam :)

Bartek - 13-06-2008, 11:23

BodoV6, zapomniałeś o zaworze EGR..... przekichany dostęp.....
Krzyzak - 13-06-2008, 11:45

nie jest tak zle - pozostaja jeszcze do odpiecie (procz tego, co pisal bodo) przewody plynu chlodzacego przy przepustnicy oraz wlasnie wsporniki kolektora od strony sciany grodziowej (2 szt., ale srubek znacznie wiecej)
Bartek - 13-06-2008, 12:07

Krzyzak, to 6a12 DOHC, nie 6a13 sohc, gdzie EGR ma rurkę w kolektorze..... dobrze pamiętam wymianę kabli/świec w E54 ;)
Artii - 13-06-2008, 17:59

Posprawdzaj czy wszystko dobrze poskręcałeś bo od świec to raczej nic takiego nie powinno się dziać.
czekoladka_1981 - 13-06-2008, 18:12

Pytałeś już:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=25121

Anonymous - 14-06-2008, 07:38

Dzięki wszystkim za pomoc, uporałem się już ze wszystkim - świece i kable zostały wymienione - poprzednik który wymieniał świece w moim aucie X czasu temu też miał chyba ten problem co ja bo były inne świece z przodu i inne pod kolektorem :x
Niestety ciężki dostęp, a o zaworze EGR to już nie wspomnę - w życiu nie pomyślał bym, że będę do Galancika potrzebował klucza nr 27...

Anonymous - 14-06-2008, 07:43

już po kłopocie, świece i kable zostały wymienione...

czekoladko, napisałem 2 posty bo sprawa była pilna i potrzebowałem szybko odpowiedzi...

pozdrawiam :oops:

Artii - 19-06-2008, 18:32

Może napisz co bylo. Ktos moze będzie miał podobny problem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group