To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Mitsubishi Sigma/Dodge Voyager '95

Anonymous - 28-04-2006, 00:57
Temat postu: Mitsubishi Sigma/Dodge Voyager '95
witam. słyszałem, że silnik 3.0 w Voyagerach do '95 to konstrukcja Mitsubishi. ktoś się orientuje czy to jest silnik 6G72 3,0 SOHC 12V? jestem laikiem w kwestiach Mitsu, a mam takiego Voyagera na warsztacie i potrzebuję info czy to ten sam silnik, ewentualnie czym się one różnią? z góry dzięki i pozdrawiam ;)
Krzyzak - 28-04-2006, 10:40

Przyznam, że nie wiem.
Jedyne informacje jakie mam odnośnie Chryslera, to że w czasie gdy Daimler-Chrylser kontrolowało Mitsu w USA, to montowali do Chryslerów silniki Mitsu - np. mój szef ma Sebringa 2.7 l V6 z silnikiem Mitsu i bez problemu można go podłączyć do kompa serwisowego od Mitsu. Ale to auto jest z 2002 r., a w 1995 to jeszcze Chrysler był osobną firmą (nawet jeszcze bez Daimler-Benz). Z drugiej strony w tych czasach w USA funkcjonowały różne mariaże typu DSM (Diamond Star Motors) czy też marka luksusowa - Eagle, więc nie wiadomo, jakie części są gdzie powkładane. Są przecież Eclipsy z silnikiem 420A.

Anonymous - 28-04-2006, 12:22

no właśnie. ja wiem, że na początku lat 90-tych Chrysler stosował silniki Mitsu w modelach New Yorker/Dynasty/Caravan... niby wymiary takie jak np. średnica i skok tłoka się zgadzają, ale muszę mieć pewność...
Anonymous - 28-04-2006, 16:07

zacznij od fotki - zobaczymy co to jest - mozliwie jak najwiecej detali
Anonymous - 29-04-2006, 00:24

pytanie nieaktualne... jestem gamoń, od razu waliłem na forum, a odpowiedź znalazłem w Wikipedii ;D to jest dokładnie ten sam silnik, używany też np. w Mitsubishi 3000GT, Dodge'ach Shadow, Dynasty, Spirit i Hyundaiach Sonata. więc temat można zamknąć albo usunąć ;)
Hubeeert - 29-04-2006, 01:35