|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsubishi Sigma/Dodge Voyager '95 |
Autor |
Wiadomość |
Mike O. [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2006, 00:57 Mitsubishi Sigma/Dodge Voyager '95
|
|
|
witam. słyszałem, że silnik 3.0 w Voyagerach do '95 to konstrukcja Mitsubishi. ktoś się orientuje czy to jest silnik 6G72 3,0 SOHC 12V? jestem laikiem w kwestiach Mitsu, a mam takiego Voyagera na warsztacie i potrzebuję info czy to ten sam silnik, ewentualnie czym się one różnią? z góry dzięki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-04-2006, 10:40
|
|
|
Przyznam, że nie wiem.
Jedyne informacje jakie mam odnośnie Chryslera, to że w czasie gdy Daimler-Chrylser kontrolowało Mitsu w USA, to montowali do Chryslerów silniki Mitsu - np. mój szef ma Sebringa 2.7 l V6 z silnikiem Mitsu i bez problemu można go podłączyć do kompa serwisowego od Mitsu. Ale to auto jest z 2002 r., a w 1995 to jeszcze Chrysler był osobną firmą (nawet jeszcze bez Daimler-Benz). Z drugiej strony w tych czasach w USA funkcjonowały różne mariaże typu DSM (Diamond Star Motors) czy też marka luksusowa - Eagle, więc nie wiadomo, jakie części są gdzie powkładane. Są przecież Eclipsy z silnikiem 420A. |
|
|
|
 |
Mike O. [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2006, 12:22
|
|
|