To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - PROBLEM Z KOLEJNOSCIĄ KABLI W 4G37, ORAZ PRZERWY PRZERYWACZA

Anonymous - 25-06-2008, 19:01
Temat postu: PROBLEM Z KOLEJNOSCIĄ KABLI W 4G37, ORAZ PRZERWY PRZERYWACZA
Witam, mechanik u ktorego stoji moj galancik ma wielki problem lub wymówke.Otóz narzeka ze nie wi jak ustawic kable.I przerwe przerywacza(cokolwiek to znaczy).
Zawsze myslałem ze kolejnosc kabli wynika z pozycji najwyzej lub najnizej połozenego tłoka. I chyba dla mechesa nie powinien stanowic to problem. z gory dzieki za pomoc

Bartek - 25-06-2008, 19:07

Bardzo prosto - 1 tłok na górze w suwie pracy (znacznik na kole pasowym wałka rozrządu pokryty z znakiem na głowicy) - palec pokaże 1 cylinder, potem kable liczysz dalej w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara. Ma być 1-3-4-2

[ Dodano: 25-06-2008, 19:08 ]
PS przerwy stycznika żadnej się nie ustawia

Anonymous - 25-06-2008, 19:25

Dzieki wielkie za podpowiedz, a czy wytłumaczyłbys mi o co chodzi z tym rozdzielaczem czy platynkami???dzieki za odpowiedz
Krzyzak - 25-06-2008, 20:40

platynki to swiece platynowe - w 4G37 ich nie uzywasz
a na kopolce (przynajmniej na oryginalnej) masz cylinder nr 1 oznaczony cyfra - potem (jak pisal Bartek) jedziesz zgodnie ze wskazowkami zegara i cylindry 1-3-4-2

Bartek - 25-06-2008, 20:49

Krzyzak napisał/a:
a na kopolce (przynajmniej na oryginalnej)


Właśnie z tym jest kłopot, bo widziałem kilka kopułek bez żadnych oznaczeń - dlatego podałem sposób znalezienia 1 cylindra (jeżeli jest tak jak w 4g15 8V i 4g63 8V, to palec w dół)

Anonymous - 25-06-2008, 22:47

dzieki wielkie za podpowiedz, mam cały silniczek po generalnym remoncie całe zawieszenie zrobione i pozostaje tylko odpalic , a tu mechanik woli sobie zmieniac oleje i robic przeglady(szybki łatwy szmal) niz chwile pogłowkowac.
A wymówki ze nie zna kolejnosci kabli ........ ech szkoda komentowac
pozdrawiam

Maretzky85 - 29-06-2008, 16:22

Bartek napisał/a:
(jeżeli jest tak jak w 4g15 8V i 4g63 8V, to palec w dół)

Dokładnie tak :) W 4G37 Pierwszy cylinder jest na dole (w kopułce)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group