To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Ogólne - Problem z ECS-em

sebi629 - 07-07-2008, 18:26
Temat postu: Problem z ECS-em
Mam problem. Nie pompują mi sie przednie amorki. Zaznaczam ze amorki sprawne, kompresor tez, tył sie podnosi jak nalezy. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Podobno to moze byc czujnik wysokosci lub żyroskop. Gdzie to sie znajduje bo w tym temacie jestem zielony???
lukasz12 - 07-07-2008, 23:17

Żyroskop to taka mala kwadratowa puszka z przodu na dole samochodu , czujniki wysokosci - przód po prawej stronie auta (obok kompresora - dostępny po zdjęciu koła) - tył - lewa strona. wszystko jest na tym rysunku (żyroskop jest opisany jako g-sensor)
Jednak na początek odczytaj błędy bo takie zachowanie miałem u siebie i powiem Ci że nie doszedłem co to może być - komputer wskazywał niby błąd tylnego czujnika cisnienia jednak zamieniałem czujniki i dalej były takie same jaja, w końcu wymieniłem komputer i dalej to samo (a komputery były sprawdzane w innym aucie i działały prawidłowo).
Może u ciebie uda się to rozwiązać czego Ci życze bo sprawny ECS to na pewno świetna sprawa (zwłaszcza w aucie w cenie przeciętnego Passata B4)

Tu jest link do rysunku:

sebi629 - 09-07-2008, 10:39

Tak tylko widzisz mi to wszystko działalo. Ladnie sie podnosił i opuszczał. Tyle tylko ze z jednego amorka uciekało powietrze. No i przod przestał chodzic dopiero po wymianie persona. No i szczerze mowiąc troche zgłupiałem bo co ma wymiana na szczelny do tego ze przestal sie podnosic???
lukasz12 - 09-07-2008, 13:35

Wiesz ciężko mi udzielić gotowej odpowiedzi. Może po prostu spróbuj na początek zrobić tak ze wypuscisz powietrze z całego układu i zresetujesz kompa (wylacz akumulator na około minute). Może wtedy to coś da. Inne pomysły mi nie przychodzą do głowy.
sebi629 - 09-07-2008, 18:06