Problem z ECS-em |
Autor |
Wiadomość |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-07-2008, 18:26 Problem z ECS-em
|
|
|
Mam problem. Nie pompują mi sie przednie amorki. Zaznaczam ze amorki sprawne, kompresor tez, tył sie podnosi jak nalezy. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Podobno to moze byc czujnik wysokosci lub żyroskop. Gdzie to sie znajduje bo w tym temacie jestem zielony??? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-07-2008, 23:17
|
|
|
Żyroskop to taka mala kwadratowa puszka z przodu na dole samochodu , czujniki wysokosci - przód po prawej stronie auta (obok kompresora - dostępny po zdjęciu koła) - tył - lewa strona. wszystko jest na tym rysunku (żyroskop jest opisany jako g-sensor)
Jednak na początek odczytaj błędy bo takie zachowanie miałem u siebie i powiem Ci że nie doszedłem co to może być - komputer wskazywał niby błąd tylnego czujnika cisnienia jednak zamieniałem czujniki i dalej były takie same jaja, w końcu wymieniłem komputer i dalej to samo (a komputery były sprawdzane w innym aucie i działały prawidłowo).
Może u ciebie uda się to rozwiązać czego Ci życze bo sprawny ECS to na pewno świetna sprawa (zwłaszcza w aucie w cenie przeciętnego Passata B4)
Tu jest link do rysunku:
 |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-07-2008, 10:39
|
|
|
Tak tylko widzisz mi to wszystko działalo. Ladnie sie podnosił i opuszczał. Tyle tylko ze z jednego amorka uciekało powietrze. No i przod przestał chodzic dopiero po wymianie persona. No i szczerze mowiąc troche zgłupiałem bo co ma wymiana na szczelny do tego ze przestal sie podnosic??? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 09-07-2008, 13:35
|
|
|
Wiesz ciężko mi udzielić gotowej odpowiedzi. Może po prostu spróbuj na początek zrobić tak ze wypuscisz powietrze z całego układu i zresetujesz kompa (wylacz akumulator na około minute). Może wtedy to coś da. Inne pomysły mi nie przychodzą do głowy. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-07-2008, 18:06
|
|
|
Tak własnie zrobie, jak tylko znajde wolną chwile bo jak narazie to mam urwanie głowy. Dzieki za rady. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 10-07-2008, 10:46
|
|
|
sebi u mnie też powietrze zmyka /prawdopodobnie przez prawy amor / wszystko chodzi ,ładuje system palą się trzy lampki a za jakieś 5-7 minut zapala się lampka alarmu .po wyjęciu znowu bezpiecznika lampka trybu sport świeci sie nadal do wyłączenia akumulatora lub zapłonu . na razie nie mam czasu tam zajrzeć ....a jazda mi się podoba - nie ściąga, prowadzi się dobrze przy dużych prędkościach itd. ....tylko jest trochę twardawa |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 10-07-2008, 12:41
|
|
|
Z tego co sie orientuje to tryb sport jest wlasnie wtedy kiedy powietrze jest wypuszczone z amortyzatorów - może fajnie jeździ po dobrych drogach ale na wertepach to nie idzie wytrzymać (80% dróg w mojej okolicy) bo czujesz każdą nierówność. U siebie mam na stałe nabite powietrze i szczerze mówiąc jeździ sie dość przyjemnie (co prawda auto sie troche kołysze na mocnych zakrętach) bo bardzo fajnie tłumi nierówności |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|