Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ECS-em
Autor Wiadomość
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2008, 18:26   Problem z ECS-em

Mam problem. Nie pompują mi sie przednie amorki. Zaznaczam ze amorki sprawne, kompresor tez, tył sie podnosi jak nalezy. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Podobno to moze byc czujnik wysokosci lub żyroskop. Gdzie to sie znajduje bo w tym temacie jestem zielony???
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 07-07-2008, 23:17   

Żyroskop to taka mala kwadratowa puszka z przodu na dole samochodu , czujniki wysokosci - przód po prawej stronie auta (obok kompresora - dostępny po zdjęciu koła) - tył - lewa strona. wszystko jest na tym rysunku (żyroskop jest opisany jako g-sensor)
Jednak na początek odczytaj błędy bo takie zachowanie miałem u siebie i powiem Ci że nie doszedłem co to może być - komputer wskazywał niby błąd tylnego czujnika cisnienia jednak zamieniałem czujniki i dalej były takie same jaja, w końcu wymieniłem komputer i dalej to samo (a komputery były sprawdzane w innym aucie i działały prawidłowo).
Może u ciebie uda się to rozwiązać czego Ci życze bo sprawny ECS to na pewno świetna sprawa (zwłaszcza w aucie w cenie przeciętnego Passata B4)

Tu jest link do rysunku:

_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-07-2008, 10:39   

Tak tylko widzisz mi to wszystko działalo. Ladnie sie podnosił i opuszczał. Tyle tylko ze z jednego amorka uciekało powietrze. No i przod przestał chodzic dopiero po wymianie persona. No i szczerze mowiąc troche zgłupiałem bo co ma wymiana na szczelny do tego ze przestal sie podnosic???
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 09-07-2008, 13:35   

Wiesz ciężko mi udzielić gotowej odpowiedzi. Może po prostu spróbuj na początek zrobić tak ze wypuscisz powietrze z całego układu i zresetujesz kompa (wylacz akumulator na około minute). Może wtedy to coś da. Inne pomysły mi nie przychodzą do głowy.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
sebi629 
Forumowicz
TAXI Sigma - Jedyna

Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-07-2008, 18:06   

Tak własnie zrobie, jak tylko znajde wolną chwile bo jak narazie to mam urwanie głowy. Dzieki za rady. Pozdrawiam.
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 10-07-2008, 10:46   

sebi u mnie też powietrze zmyka /prawdopodobnie przez prawy amor / wszystko chodzi ,ładuje system palą się trzy lampki a za jakieś 5-7 minut zapala się lampka alarmu .po wyjęciu znowu bezpiecznika lampka trybu sport świeci sie nadal do wyłączenia akumulatora lub zapłonu . na razie nie mam czasu tam zajrzeć ....a jazda mi się podoba - nie ściąga, prowadzi się dobrze przy dużych prędkościach itd. ....tylko jest trochę twardawa
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-07-2008, 12:41   

Z tego co sie orientuje to tryb sport jest wlasnie wtedy kiedy powietrze jest wypuszczone z amortyzatorów - może fajnie jeździ po dobrych drogach ale na wertepach to nie idzie wytrzymać (80% dróg w mojej okolicy) bo czujesz każdą nierówność. U siebie mam na stałe nabite powietrze i szczerze mówiąc jeździ sie dość przyjemnie (co prawda auto sie troche kołysze na mocnych zakrętach) bo bardzo fajnie tłumi nierówności
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.