To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] pomocy ze skrzynią biegów

Anonymous - 15-07-2008, 18:18
Temat postu: [E55A 2.0] pomocy ze skrzynią biegów
potrzebuje pomocy. padła mi skrzynie biegów. nie jestem geniuszem z mechaniki pojazdowej więc oddałem autko w ręce mechanika a ten mi mówi że płyn wylał, poszła srebrzanka i zębatki... trzeba wymienic bo on nan naprawe nie daje gwarancji.. no i ok tez jestem zdania że lepiej wymienić, ale problem w tym że nigdzie nie możemy znleźć takiej skrzyni... jeżeli ktoś ma info o skrzyni do galanta 2.0 benzyna 1995r. to bede bardzo wdzięczny..
Anonymous - 16-07-2008, 14:01

Witaj!
A co to za skrzynia ? automat czy manual?, bo jak automat towspółczyję, przerabiałem to.

Anonymous - 20-07-2008, 13:54

Automat można ewentualnie zamienić na manual. A co z Allegro. Widziałem tam kilkanaście ofert, automaty też.
czekoladka_1981 - 25-07-2008, 09:51

gal18 napisał/a:
Automat można ewentualnie zamienić na manual

Wogóle nie opłacalne :!: Lepiej trafić tanio rozbitka z manualną i przełożyć.

[ Dodano: 25-07-2008, 12:17 ]
gal18 napisał/a:
Widziałem tam kilkanaście ofert, automaty też

To podaj namiary/linki może coś wybierze. Przecież artcaffe szuka pomocy :!:

Anonymous - 28-07-2008, 12:49

Chodzi o manualną skrzynie biegów. Jakieś pomysły??
Anonymous - 30-07-2008, 20:00

lubisz się powtarzać:
czekoladka_1981 napisał/a:
gal18 napisał/a:
Automat można ewentualnie zamienić na manual

Wogóle nie opłacalne :!: Lepiej trafić tanio rozbitka z manualną i przełożyć.

A o czym ja piszę?

Namiary? Allegro. Ale skoro trudno no to proszę:
http://moto.allegro.pl/se...50871&country=1
Swoją drogą to jakieś drogie te skrzynie. Może lepiej anglika jakiegoś, to i gromada części zostanie.
np. to choć to 1,8 to skrzynia powinna raczej pasować, niech ktoś sprostuje jak się mylę.