To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] pomocy ze skrzynią biegów

Anonymous - 15-07-2008, 18:18
Temat postu: [E55A 2.0] pomocy ze skrzynią biegów
potrzebuje pomocy. padła mi skrzynie biegów. nie jestem geniuszem z mechaniki pojazdowej więc oddałem autko w ręce mechanika a ten mi mówi że płyn wylał, poszła srebrzanka i zębatki... trzeba wymienic bo on nan naprawe nie daje gwarancji.. no i ok tez jestem zdania że lepiej wymienić, ale problem w tym że nigdzie nie możemy znleźć takiej skrzyni... jeżeli ktoś ma info o skrzyni do galanta 2.0 benzyna 1995r. to bede bardzo wdzięczny..
Anonymous - 16-07-2008, 14:01

Witaj!
A co to za skrzynia ? automat czy manual?, bo jak automat towspółczyję, przerabiałem to.

Anonymous - 20-07-2008, 13:54

Automat można ewentualnie zamienić na manual. A co z Allegro. Widziałem tam kilkanaście ofert, automaty też.
czekoladka_1981 - 25-07-2008, 09:51

gal18 napisał/a:
Automat można ewentualnie zamienić na manual

Wogóle nie opłacalne :!: Lepiej trafić tanio rozbitka z manualną i przełożyć.

[ Dodano: 25-07-2008, 12:17 ]
gal18 napisał/a:
Widziałem tam kilkanaście ofert, automaty też

To podaj namiary/linki może coś wybierze. Przecież artcaffe szuka pomocy :!:

Anonymous - 28-07-2008, 12:49

Chodzi o manualną skrzynie biegów. Jakieś pomysły??
Anonymous - 30-07-2008, 20:00

lubisz się powtarzać:
czekoladka_1981 napisał/a:
gal18 napisał/a:
Automat można ewentualnie zamienić na manual

Wogóle nie opłacalne :!: Lepiej trafić tanio rozbitka z manualną i przełożyć.

A o czym ja piszę?

Namiary? Allegro. Ale skoro trudno no to proszę:
http://moto.allegro.pl/se...50871&country=1
Swoją drogą to jakieś drogie te skrzynie. Może lepiej anglika jakiegoś, to i gromada części zostanie.
np. to choć to 1,8 to skrzynia powinna raczej pasować, niech ktoś sprostuje jak się mylę.
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5822041 chyba nie z tej strony ta skrzynia,
lub tu, choć ciężko się z gościem dogadać, ale można spróbować
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5833026

[ Dodano: 31-07-2008, 20:45 ]
Ma ktoś czas i możliwość sprawdzić czy tarcza sprzęgłowa i przeguby wewnętrzne do 1,8 i 2,0 są takie same? Jeżeli tak to można by było poszukać skrzyni od 1,8 np od cari lub od:
volvo http://moto.allegro.pl/it...mitsubishi.html
dla porównania
http://moto.allegro.pl/it...gow_manual.html

Te skrzynie wyglądają identycznie. Przełożenia na pewno trochę różne ale może na tyle podobne że akceptowalne. Może warto to sprawdzić, bo i cena interesująca i zawsze to szersze pole wyboru. We francuzach skrzynie wymieniają się niemalże dowolnie między markami. Może to głupio wszystko wygląda ale jak będę miał czas to zbadam ten temat głębiej.

Jacenty76 - 12-12-2009, 23:08

Galart, Witam widze że mam chyba teraz taki sam problem bo padł mi już drugi automat a ty piszesz że już coś takiego przerabiałeś chcę wymienić na manual co mi radzisz jak sie zbiera z ta skrzynią ,fajna jazda. przy przekładce wszystko pasuje? w automat wsadziłem już kupe kasy i mam dość .Mam 2.0v6 1996r.
umberlee - 22-12-2009, 00:38

witam,
ja także miałem sporo problemów z automatem, wsadziłem nawet drugą skrzynię lecz także okazała się felerna a naprawa nieopłacalna. Obecnie jestem w trakcie przeróbki na manual (jutro odbieram auto z warsztatu), jeśli ma pan silnik V6 to interesuje pana skrzynia tylko od takiego silnika, najlepiej o tej samej pojemności, chociaż z 1.8 także powinna być dobra. Ja osobiście posiadam silnik 2.4 a skrzynię zamontowano mi od 2.0 i jest ok. Różnią się także półosie, ja niestety o tym nie wiedziałem i musiałem dodatkowo je zamawiać ;) W moim przypadku róznił się także rozrusznik, ten od automatu był trochę "za krótki". Z tego co mi wiadomo to w silnikach V6 rozrusznik był montowany w innych miejscach niż np. w silnikach SOHC więc to także radziłbym zamówić razem ze skrzynią ;)

Pozdrawiam 8)

areksz121 - 09-01-2010, 21:02

Witam kolegów,
także przeżyłem przekładkę w Galu z 93r z at na manual...zmieściłem się powiedzmy w 800zł.... ale sam wszystko robiłem na warsztacie u dziadka. Najbardziej zdziwiło mnie że półosie pasują z automatu do manuala ale nie do końca. Koledzy się wypowiedzą.. problem jako taki z poduszkami, trzeba uwzględnić kilka szczegółów...jak włącznik świateł wstecznych, blokada zapłonu(automatu nie odpalimy na biegu)...jestem w trakcie udoskonalania owej blokady...pasuje jakoś zamontować to pod pedał sprzęgła(kiedy wciśniemy pedał, możemy odpalić silnik). W tej chwili mam to zrealizowane na dodatkowym włączniku tuż obok przełącznika gazu. Włącznikiem zwieram blokadę, odpalam, następnie rozwieram i jadę:) Jeździłem sporo czasu po prostu ze zwartą blokadą na ostro we wtyce od automatu...ale na gazie strzelał i nie działał tempomat.
Brak skrzyni automatycznej nie ma u mnie wpływu na działanie tempomatu z czego jestem zadowolony.
Jeśli sprzedający z Krakowa dobrze mnie poinformował to mam skrzynię od diesla, ale nie miałem problemu oprócz "sztukowania" poduszek...wyłącznie na własne życzenie:) Skrzynia przyjechała do mnie czysta i bez wycieków, od lipca 2009 zrobiłem ok24kkm i nie mam problemów. Obecnie poruszam się po Holandii.
W razie jakichkolwiek pytań podzielę się wrażeniami z przekładki.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group