Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] pomocy ze skrzynią biegów
Autor Wiadomość
artcaffe
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2008, 18:18   [E55A 2.0] pomocy ze skrzynią biegów

potrzebuje pomocy. padła mi skrzynie biegów. nie jestem geniuszem z mechaniki pojazdowej więc oddałem autko w ręce mechanika a ten mi mówi że płyn wylał, poszła srebrzanka i zębatki... trzeba wymienic bo on nan naprawe nie daje gwarancji.. no i ok tez jestem zdania że lepiej wymienić, ale problem w tym że nigdzie nie możemy znleźć takiej skrzyni... jeżeli ktoś ma info o skrzyni do galanta 2.0 benzyna 1995r. to bede bardzo wdzięczny..

Galart
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2008, 14:01   

Witaj!
A co to za skrzynia ? automat czy manual?, bo jak automat towspółczyję, przerabiałem to.

gal18
[Usunięty]

Wysłany: 20-07-2008, 13:54   

Automat można ewentualnie zamienić na manual. A co z Allegro. Widziałem tam kilkanaście ofert, automaty też.

czekoladka_1981 
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Wysłany: 25-07-2008, 09:51   

gal18 napisał/a:
Automat można ewentualnie zamienić na manual

Wogóle nie opłacalne :!: Lepiej trafić tanio rozbitka z manualną i przełożyć.

[ Dodano: 25-07-2008, 12:17 ]
gal18 napisał/a:
Widziałem tam kilkanaście ofert, automaty też

To podaj namiary/linki może coś wybierze. Przecież artcaffe szuka pomocy :!:
Renata
EA5W

artcaffe
[Usunięty]