To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Ogólne - CHŁODZENIE w L200 / NOWY WITA i MA PROBLEM

wlodeka - 16-07-2008, 08:38
Temat postu: CHŁODZENIE w L200 / NOWY WITA i MA PROBLEM
WITAM ! wszystkich i z góry dziękuję za wszelką pomoc !

3 tygodnie temu kupiłem L200 z 2004 roku
AUTKO jest super !!!
ale zawsze jest jakieś ale !!!

MAM PROBLEM z CHŁODZENIEM.
od razu wyjaśniam:
1. nie ma wody w oleju
2. nie ma oleju w wodzie
3. z rury nie leci biały dym, ani para

UBYWA MI WODA (WYRZUCA PRZEZ ZBIORNICZEK, W ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM WZRASTA POZIOM WODY TEMPERATURA ZACZYNA WARIOWAĆ, DO GÓRY pod czerwoną kreskę i po chwili spada. GDY STANĘ I WYŁĄCZĘ SILNIK POJAWIA SIĘ BULGOTANIE W ZBIORNICZKU, GDY ODKRĘCĘ KOREK CHŁODNICY MOCNO ZASYCZY (ciśnienie).
WYMIENIŁEM TERMOSTAT, UKŁAD jest SAMOODPOWIETRZAJĄCY ale mimo to ODPOWIETRZYŁEM UKŁAD CHŁODZENIA.
WSZYSTKO JEST DROŻNE, nie ma ZATORÓW.

CO TO MOŻE BYĆ ???

PROSZĘ o POMOC, będę bardzo wdzięczny.

POZDRAWIAM !!!

miczon - 16-07-2008, 09:07

wlodeka napisał/a:
MAM PROBLEM z CHŁODZENIEM.
od razu wyjaśniam:
1. nie ma wody w oleju
2. nie ma oleju w wodzie
3. z rury nie leci biały dym, ani para


Mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą. Miałem kiedyś identycznie w T4. Wymieniłem również termostat, nawet zbiorniczek wyrównawczy, bo było podejrzenie, że jest pęknięty. Nic nie podmogło. Pozostała tylko usczelka. I okazało się, że to ona była przyczyną. Silnik nie pobierał wody ani nie oddawał oleju, a jednak potrafił się zagotować. No i był wyraźnie coraz słabszy + wysoka temperatura...

Anonymous - 16-07-2008, 16:40

witaj
ja jestem pewny to napewno uszczelka pod glowica a jezeli masz pecha to jeszcze wzery sie porobily na glowicy i po zawodach ja tak mialem wzery byly za glebokie zeby szlifowac noi nowa czebylo szukac a i termostat tez wymien bo odtych gotowan to pozniej wariuje.co prawda to byla Frontera ale objawy mowia same za siebie

Gene - 17-07-2008, 09:14

Wlodek, ja tez stawiam na uszczelke. Wcale nie musi byc oleju w plynie. Jesli nie jestes pewien podjedz gdzies na sprawdzenie zawartosci CO2 w ukladzie chlodzenia.
Gene - 17-07-2008, 09:17

aaa...
Oczywiscie witam Cie serdecznie w imieniu uzytkownikow i klubowiczow na forum Mitsumaniakow a szczegolnie w dziale 4x4. :wink:

tomekrvf - 20-07-2008, 00:18

Ja stawiam, poza uszczelką, na pękniętą głowicę.
wlodeka - 20-07-2008, 08:42
Temat postu: tymczasowo . . .
DZIĘKI WSZYSTKIM za ODPOWIEDZI !

abym mógł jeździć, to na razie wyjąłem termostat (tak mi zalecił mechanik)
jest na urlopie i dopiero za tydzień rozbierze głowicę i się okaże

PO WYJĘCIU TERMOSTATU jest lepiej
można jechać, nie wydmuchuje wody
po nagrzaniu silnika troszkę temperatura wzrasta, i po chwili spada

jak będzie wiadomo co to było napiszę
na pewno przyda się to innym

POZDRAWIAM, SZEROKIEJ DROGI !!!

Kibloo - 21-07-2008, 21:43

podobne objawy w A4 kumpla- uszczelka

pozdro

Anonymous - 20-09-2008, 16:45

a czy wymieniałeś korek wraz ze zbiorniczkiem bo taką samą sytuacje miał kumpel w golfie
wymienił korek w zbiorniku wyrównawczym za 20 zł i wszystko sie unormowało też cały czas się grzał,tracił moc
może to przypadek ale nieraz diabeł w szczególe

tomekrvf - 20-09-2008, 23:52

alarmik napisał/a:
a czy wymieniałeś korek wraz ze zbiorniczkiem bo taką samą sytuacje miał kumpel w golfie

L200 ma inny układ chłodzenia. Korek z zaworami ciśnieniowymi jest w chłodnicy. Korek zbiornika wyrównawczego to zwykła zatyczka.
wlodeka, jak silnik zagotował się kilka razy to dokładnie obejrzyj gniazdo korka chłodnicy. Plastikowe chłodnice potrafią się poddać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group