[92-96]Galant E5xA - [E52A 1.8] Problem z hamulcami - tył
Anonymous - 16-07-2008, 20:48 Temat postu: [E52A 1.8] Problem z hamulcami - tył Witam,
Podczas przegladu wyszło w moim miśku że hamulce tylnej osi działają słabo. Hamując ręcznym wszystko jest ok, trzymają jak trzeba. Diagnostyk mówił że prawdopodobnie padł jakiś regulator siły hamowania czy coś takiego. Wiecie co to może być, jak to wygląda, ile kosztuje, najlepiej jakiś link do tego ustroństwa tak bym mógł to zakupić?
pozdrawiam,
jacek11 - 16-07-2008, 22:18
Jest to możliwe,ale najpierw trzeba sprawdzić regulatory szczęk.
Jeśli nie będą pracować,szczęki nie ustawią się w dobrym miejscu.
Korektor siły hamowania zostaw na deser(niewdzięczna robota)
Pozdrawiam
Anonymous - 18-07-2008, 13:52
Witam
Ręczny nie ma nic wspólnego z "nożnym" jeśli chodzi o tył. Reczny ma szczęki a nożny
tarcze ( tak jest w moim 1.8 E52 z 1994r) i klocki. Więc sprawdź jak wyglądają tarcze i klocki.
pozdrawiam
czekoladka_1981 - 18-07-2008, 13:58
gradio napisał/a: | Ręczny nie ma nic wspólnego z "nożnym" jeśli chodzi o tył. Reczny ma szczęki a nożny
tarcze |
Tak to są tarczo-bębny.
jacek11 - 18-07-2008, 17:28
gradio napisał/a: | Witam
Ręczny nie ma nic wspólnego z "nożnym" jeśli chodzi o tył. Reczny ma szczęki a nożny
tarcze ( tak jest w moim 1.8 E52 z 1994r) i klocki. Więc sprawdź jak wyglądają tarcze i klocki.
pozdrawiam |
Masz z tyłu tarcze?
Anonymous - 18-07-2008, 18:53
Jeżeli ręczny trzyma dalej niż na trzecim ząbku (znaczy wysoko), regulatory, może wystarczy wyczyścić. Bardzo łatwy dostęp i jak już zauważył kolega jacek11 od tego należałoby zacząć.
JPR - 18-07-2008, 23:41
Witam
Miałem podobny problem tylko na jednym kole mój misiek hamował.Reczny był
perfekt.Sprawdziłem uszczelniacze na tłoczkach i okazało się,że uszczelniacz na tłoczku był uszkodzony mechanicznie.Po wymianie tych gumek hihi,
problem znikł.Może to sprawdź i wymień na nowe koszt nie wielki.
|
|
|