[XX-92]Colt C50 i starsze - [C58A 1.8] Jak zabrać sie do wymiany pompy paliwa...?
Anonymous - 04-08-2008, 17:39 Temat postu: [C58A 1.8] Jak zabrać sie do wymiany pompy paliwa...? Witam,ostatnio dowiedziałem sie tego co chciałem to tym razem ponownie kieruje do was pytanie Mitsu Maniacy:)
Problem polega na tym,że najprawdopodobniej moim zdaniem poszła pompa paliwowa albo zapchał sie filtr paliwa.Na razie robią mi drogę więc za bardzo nie mam jak wjechać na kanał ale moge się juz wszystkiego dowiedzieć.Samochód kręci jak trochę postoii odpali ale brakuje mu paliwa....dygocze cały.Paliwo na pewno jest.Trochę śmierdzi wachą jak zatankuje ale dowiedziałems ie że bak lubi przerdzewieć od góry i na łączeniach.Moje pytanie :Jak można ją elegancko wymontować sprawdzić czy to na pewno pompa itd.Jeśli to ma znaczenie to colt 1.8 GTI 90 rok.Ma instalacje gazową ale od czasu remontu silnika nie uzywany.Pozdrawiam i z góry dziki za pomoc.
Anonymous - 05-08-2008, 22:44
bak odkręcasz z obejm pod autem. Od góry w baku umieszczona jest pompa. Pod fotelem tylnej kanapy powinna być zaślepka o wielkości zakrętki słoika. Pod nią widać kostkę i węże pompy. Filtr zamieszony jest na ścianie grodziowej w okolicach numeru nadwozia.
Jak ją sprawdzić nie wiem. Ale jak coś posiadam na podmiankę cały komplecik )
Zmieniałeś kondensatory w ECU? Auto może dygotać bo nie działa Ci ssanie (problemy z krokowym)
Anonymous - 06-08-2008, 14:18
Nie nie zmieniałem,ale to stało mi sie podczas jazdy z iloscia paliwa spokojnie wystarczajaca do jazdy.Wtrakcie jazdy to tez moze byc krokowy?Dzikei za info.
Anonymous - 06-08-2008, 18:10
Krokowy reguluje tylko wolne obroty
tomusn - 07-08-2008, 21:39
cy_cek napisał/a: | Krokowy reguluje tylko wolne obroty | może, może... jednak obserwując na palmie z MMCd w czasie jazdy silniczek krokowy też pracuje
|
|
|