Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C58A 1.8] Jak zabrać sie do wymiany pompy paliwa...?
Autor Wiadomość
dominacjusz
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2008, 17:39   [C58A 1.8] Jak zabrać sie do wymiany pompy paliwa...?

Witam,ostatnio dowiedziałem sie tego co chciałem to tym razem ponownie kieruje do was pytanie Mitsu Maniacy:)

Problem polega na tym,że najprawdopodobniej moim zdaniem poszła pompa paliwowa albo zapchał sie filtr paliwa.Na razie robią mi drogę więc za bardzo nie mam jak wjechać na kanał ale moge się juz wszystkiego dowiedzieć.Samochód kręci jak trochę postoii odpali ale brakuje mu paliwa....dygocze cały.Paliwo na pewno jest.Trochę śmierdzi wachą jak zatankuje ale dowiedziałems ie że bak lubi przerdzewieć od góry i na łączeniach.Moje pytanie :Jak można ją elegancko wymontować sprawdzić czy to na pewno pompa itd.Jeśli to ma znaczenie to colt 1.8 GTI 90 rok.Ma instalacje gazową ale od czasu remontu silnika nie uzywany.Pozdrawiam i z góry dziki za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 08-08-2008, 18:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2008, 22:44   

bak odkręcasz z obejm pod autem. Od góry w baku umieszczona jest pompa. Pod fotelem tylnej kanapy powinna być zaślepka o wielkości zakrętki słoika. Pod nią widać kostkę i węże pompy. Filtr zamieszony jest na ścianie grodziowej w okolicach numeru nadwozia.

Jak ją sprawdzić nie wiem. Ale jak coś posiadam na podmiankę cały komplecik :) )

Zmieniałeś kondensatory w ECU? Auto może dygotać bo nie działa Ci ssanie (problemy z krokowym) :)
 
 
dominacjusz
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2008, 14:18   

Nie nie zmieniałem,ale to stało mi sie podczas jazdy z iloscia paliwa spokojnie wystarczajaca do jazdy.Wtrakcie jazdy to tez moze byc krokowy?Dzikei za info.
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2008, 18:10   

Krokowy reguluje tylko wolne obroty :)
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 07-08-2008, 21:39   

cy_cek napisał/a:
Krokowy reguluje tylko wolne obroty :)
może, może... jednak obserwując na palmie z MMCd w czasie jazdy silniczek krokowy też pracuje
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.