Tuning - Chip do galant miśków
motyl - 15-08-2008, 13:25 Temat postu: Chip do galant miśków Witam wszystkich miłośników gali Jestem nowy na tym forum,które ma mnóstwo ciekawych informacji i kilka razy mi pomogło jak również jestem szczęśliwym posiadaczem pierwszego w życiu gala :rolleyes:Nie znam się na tych symbolach EAxa czy coś w tym stylu phihihi.Mój galancik rok'99 2'0 TD.Tylko mnie nie ukamionujcie za diesla Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu Jeśli ktoś wie coś więcej na ten temat proszę o pomoc.Nie chciałbym żeby jakiś cajmer spieprzył robotę i tłoki bokiem wyskoczyły phihihi.pozdrawiam
czekoladka_1981 - 21-08-2008, 10:06
motyl napisał/a: | Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu |
Przesiąść się na V-kę
seir - 13-09-2008, 22:33
czekoladka_1981 napisał/a: | motyl napisał/a: | Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu |
Przesiąść się na V-kę |
2.5 V6 24V i nic dodać, nic ująć
A na serio - chip tuning w galancie to jakieś grosze i nie chodzi tu o kasę tylko o "zyski" - tak naprawdę jak wmówisz sobie, że jest lepiej to tak będzie... Turbina to chyba najlepsze rozwiązanie, ale żerne na każde fronty.
Marcino - 13-09-2008, 23:06
seir napisał/a: | czekoladka_1981 napisał/a: | motyl napisał/a: | Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu |
Przesiąść się na V-kę |
2.5 V6 24V i nic dodać, nic ująć
A na serio - chip tuning w galancie to jakieś grosze i nie chodzi tu o kasę tylko o "zyski" - tak naprawdę jak wmówisz sobie, że jest lepiej to tak będzie... Turbina to chyba najlepsze rozwiązanie, ale żerne na każde fronty. |
Seir.... tu chodzi o Turbo Diesla!!!!
A tak na poważnie to sie chyba nie da, bo to nie VW.... pozdrawiam
Anonymous - 17-09-2008, 23:31
ee tam jak chcesz mocy to fakt moze i 2.5 V6 ale twin turbo, bo se kupisz 2.5V6 i dalej ci bedzie malo ;] zreszta naped na przod, no ja nie wiem.
pepi - 12-10-2008, 10:18
czekoladka_1981 napisał/a: | motyl napisał/a: | Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu |
Przesiąść się na V-kę |
co wy z ta V
można dodać kilka koni jak masz turbinę widziałem juz taki chip w jednym miśku galancie
Jeśli nie znajdziesz gotowego to takie rzeczy robią ludzie. W zabrzu jest jeden magik który robi taki chipy ( musi mieć tylko schemat działania komputera) nie wiem ile kosztuje taki chip ale zasada działania jest przeważnie taka sama - przekłamuje komputer odnośnie temperatury
Na turbinie jest to podobno najłatwiejsze i daje najwięcej koni
Mi za zrobienie takiego chipa zaśpiewał 700zl ale mam benzyniaka
Nie wiem ile kosztuje do diesla
Ale da sie
pozdrawiam
rafal
Anonymous - 12-10-2008, 11:37
Chipa da sie zrobic w kazdym aucie ale tylko w tych z turbina sie to oplaci. Wiadomo najprostszy tuning to zwiekszyc jej doladowanie. Jesli galanty maja ic to smialo mozesz zwiekszyc doladowanie. Teraz zalezy jeszcze jak masz sterowana turbine. Chodzi o to ze np w vw doladowanie podnosi sie elektronicznie a np w almerze n16 2.2 di musisz to zrobic przy pomocy mbc. Czyli trzeba wydac jeszcze pare groszy na to urzadzenie.
ictus - 12-10-2008, 14:48
no mbc kosztuje 100 a chipowanie pow 1000 wiec raczej "pokretlo" jest tansze
Anonymous - 12-10-2008, 22:14
Tylko ze po pokreceniu warto podjechac na chipa zeby jeszcze podlac ropki. Wiec chip auta do ktorego trzeba dodac mbc jest drozszy o te 100zl.
misiekwwl - 27-11-2008, 20:29
Podłącze sie do tematu o prawda mi bardziej chodzi o 2.5 benzyna
Co prawda nie posiadam galanta jeszcze ale mój kuzyn ma Galant 2.5 V6 97r\
od jakiegos czasu zastanawia sie nad podniesieniem mocy za pomoca Chipa
Czy da rade coś takiego zrobić z tym autem ???
Jakiego przyrostu mocy można sie spodziewać ??
znajomy chipował kiedyś audi A4 1.8 bez turbo i uzyskał przyrost rzędu 20 KM
Czy ktoś coś takiego robił ??
Jakie moga btć negatywne skutki założenia chipa ??
i to co najważniejsze ile taki zabieg może kosztowac ??
Anonymous - 27-11-2008, 23:31
Nie oplaca sie w aucie wolnossacym.
misiekwwl - 28-11-2008, 14:44
a odpowie mi ktoś na reszte pytań
dalczego sie nie opłaca ??
viader - 28-11-2008, 16:10
Dlatego, że wydasz na chip sporą kasę a zyskasz kilka KM. W wolnossaku bez zmiany dolotu i wydechu nie ma po co ingerować w elektronikę. Koszta wtedy robią się już niemałe.
misiekwwl - 28-11-2008, 20:00
to znaczy jaki by był przyrost mocy ??
co masz na myśli pisząc o ingerencjii w dolot i wydech ??
Anonymous - 29-11-2008, 21:24
Kazde auto inaczej reaguje na ingerowanie w dolot i wydech. Jedne po zmianie wydechu potrafia mile zaskoczyc na + inne na -. Np moja maxima z silnikiem 3.0v6 ma wydech o srednicy 50-55mm a w jednym miejscu jest nawet 35 na 50. Do tego y-pipe jest o d..e potluc bo rura w pewnym momencie zawraca. Dlatego w tym aucie zrobienie y-pipe i wydechu ok 2.5' moze dac cos pod 20km. Jesli chodzi a samego chipa do wolnossaka to mysle ze max 5km moze dac
|
|
|