Chip do galant miśków |
Autor |
Wiadomość |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 15-08-2008, 13:25 Chip do galant miśków
|
|
|
Witam wszystkich miłośników gali Jestem nowy na tym forum,które ma mnóstwo ciekawych informacji i kilka razy mi pomogło jak również jestem szczęśliwym posiadaczem pierwszego w życiu gala :rolleyes:Nie znam się na tych symbolach EAxa czy coś w tym stylu phihihi.Mój galancik rok'99 2'0 TD.Tylko mnie nie ukamionujcie za diesla Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu Jeśli ktoś wie coś więcej na ten temat proszę o pomoc.Nie chciałbym żeby jakiś cajmer spieprzył robotę i tłoki bokiem wyskoczyły phihihi.pozdrawiam |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 21-08-2008, 10:06
|
|
|
motyl napisał/a: | Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu |
Przesiąść się na V-kę |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
seir
Mitsumaniak
Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 557 Skąd: Wr
|
Wysłany: 13-09-2008, 22:33
|
|
|
czekoladka_1981 napisał/a: | motyl napisał/a: | Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu |
Przesiąść się na V-kę |
2.5 V6 24V i nic dodać, nic ująć
A na serio - chip tuning w galancie to jakieś grosze i nie chodzi tu o kasę tylko o "zyski" - tak naprawdę jak wmówisz sobie, że jest lepiej to tak będzie... Turbina to chyba najlepsze rozwiązanie, ale żerne na każde fronty. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-09-2008, 23:06
|
|
|
seir napisał/a: | czekoladka_1981 napisał/a: | motyl napisał/a: | Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu |
Przesiąść się na V-kę |
2.5 V6 24V i nic dodać, nic ująć
A na serio - chip tuning w galancie to jakieś grosze i nie chodzi tu o kasę tylko o "zyski" - tak naprawdę jak wmówisz sobie, że jest lepiej to tak będzie... Turbina to chyba najlepsze rozwiązanie, ale żerne na każde fronty. |
Seir.... tu chodzi o Turbo Diesla!!!!
A tak na poważnie to sie chyba nie da, bo to nie VW.... pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
M4mooT [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2008, 23:31
|
|
|
ee tam jak chcesz mocy to fakt moze i 2.5 V6 ale twin turbo, bo se kupisz 2.5V6 i dalej ci bedzie malo ;] zreszta naped na przod, no ja nie wiem. |
|
|
|
 |
pepi
Forumowicz

Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 12-10-2008, 10:18
|
|
|
czekoladka_1981 napisał/a: | motyl napisał/a: | Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu |
Przesiąść się na V-kę |
co wy z ta V
można dodać kilka koni jak masz turbinę widziałem juz taki chip w jednym miśku galancie
Jeśli nie znajdziesz gotowego to takie rzeczy robią ludzie. W zabrzu jest jeden magik który robi taki chipy ( musi mieć tylko schemat działania komputera) nie wiem ile kosztuje taki chip ale zasada działania jest przeważnie taka sama - przekłamuje komputer odnośnie temperatury
Na turbinie jest to podobno najłatwiejsze i daje najwięcej koni
Mi za zrobienie takiego chipa zaśpiewał 700zl ale mam benzyniaka
Nie wiem ile kosztuje do diesla
Ale da sie
pozdrawiam
rafal |
_________________
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2008, 11:37
|
|
|
Chipa da sie zrobic w kazdym aucie ale tylko w tych z turbina sie to oplaci. Wiadomo najprostszy tuning to zwiekszyc jej doladowanie. Jesli galanty maja ic to smialo mozesz zwiekszyc doladowanie. Teraz zalezy jeszcze jak masz sterowana turbine. Chodzi o to ze np w vw doladowanie podnosi sie elektronicznie a np w almerze n16 2.2 di musisz to zrobic przy pomocy mbc. Czyli trzeba wydac jeszcze pare groszy na to urzadzenie. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12-10-2008, 14:48
|
|
|
no mbc kosztuje 100 a chipowanie pow 1000 wiec raczej "pokretlo" jest tansze |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2008, 22:14
|
|
|
Tylko ze po pokreceniu warto podjechac na chipa zeby jeszcze podlac ropki. Wiec chip auta do ktorego trzeba dodac mbc jest drozszy o te 100zl. |
|
|
|
 |
misiekwwl
Forumowicz
Auto: colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 40 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 27-11-2008, 20:29
|
|
|
Podłącze sie do tematu o prawda mi bardziej chodzi o 2.5 benzyna
Co prawda nie posiadam galanta jeszcze ale mój kuzyn ma Galant 2.5 V6 97r\
od jakiegos czasu zastanawia sie nad podniesieniem mocy za pomoca Chipa
Czy da rade coś takiego zrobić z tym autem ???
Jakiego przyrostu mocy można sie spodziewać ??
znajomy chipował kiedyś audi A4 1.8 bez turbo i uzyskał przyrost rzędu 20 KM
Czy ktoś coś takiego robił ??
Jakie moga btć negatywne skutki założenia chipa ??
i to co najważniejsze ile taki zabieg może kosztowac ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 23:31
|
|
|
Nie oplaca sie w aucie wolnossacym. |
|
|
|
 |
misiekwwl
Forumowicz
Auto: colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 40 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 28-11-2008, 14:44
|
|
|
a odpowie mi ktoś na reszte pytań
dalczego sie nie opłaca ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-11-2008, 16:10
|
|
|
Dlatego, że wydasz na chip sporą kasę a zyskasz kilka KM. W wolnossaku bez zmiany dolotu i wydechu nie ma po co ingerować w elektronikę. Koszta wtedy robią się już niemałe. |
|
|
|
 |
misiekwwl
Forumowicz
Auto: colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 40 Skąd: wołomin
|
Wysłany: 28-11-2008, 20:00
|
|
|
to znaczy jaki by był przyrost mocy ??
co masz na myśli pisząc o ingerencjii w dolot i wydech ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 21:24
|
|
|
Kazde auto inaczej reaguje na ingerowanie w dolot i wydech. Jedne po zmianie wydechu potrafia mile zaskoczyc na + inne na -. Np moja maxima z silnikiem 3.0v6 ma wydech o srednicy 50-55mm a w jednym miejscu jest nawet 35 na 50. Do tego y-pipe jest o d..e potluc bo rura w pewnym momencie zawraca. Dlatego w tym aucie zrobienie y-pipe i wydechu ok 2.5' moze dac cos pod 20km. Jesli chodzi a samego chipa do wolnossaka to mysle ze max 5km moze dac |
|
|
|
 |
|