Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chip do galant miśków
Autor Wiadomość
motyl 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Skąd: Raciąż
Wysłany: 15-08-2008, 13:25   Chip do galant miśków

Witam wszystkich miłośników gali :mrgreen: Jestem nowy na tym forum,które ma mnóstwo ciekawych informacji i kilka razy mi pomogło jak również jestem szczęśliwym posiadaczem pierwszego w życiu gala :rolleyes:Nie znam się na tych symbolach EAxa czy coś w tym stylu phihihi.Mój galancik rok'99 2'0 TD.Tylko mnie nie ukamionujcie za diesla :badgrin: Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu :cry: Jeśli ktoś wie coś więcej na ten temat proszę o pomoc.Nie chciałbym żeby jakiś cajmer spieprzył robotę i tłoki bokiem wyskoczyły phihihi.pozdrawiam
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-08-2008, 10:06   

motyl napisał/a:
Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu

Przesiąść się na V-kę
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 13-09-2008, 22:33   

czekoladka_1981 napisał/a:
motyl napisał/a:
Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu

Przesiąść się na V-kę



2.5 V6 24V i nic dodać, nic ująć ;)

A na serio - chip tuning w galancie to jakieś grosze i nie chodzi tu o kasę tylko o "zyski" - tak naprawdę jak wmówisz sobie, że jest lepiej to tak będzie... Turbina to chyba najlepsze rozwiązanie, ale żerne na każde fronty.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 13-09-2008, 23:06   

seir napisał/a:
czekoladka_1981 napisał/a:
motyl napisał/a:
Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu

Przesiąść się na V-kę



2.5 V6 24V i nic dodać, nic ująć ;)

A na serio - chip tuning w galancie to jakieś grosze i nie chodzi tu o kasę tylko o "zyski" - tak naprawdę jak wmówisz sobie, że jest lepiej to tak będzie... Turbina to chyba najlepsze rozwiązanie, ale żerne na każde fronty.


Seir.... tu chodzi o Turbo Diesla!!!!
A tak na poważnie to sie chyba nie da, bo to nie VW.... pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2008, 23:31   

ee tam jak chcesz mocy to fakt moze i 2.5 V6 ale twin turbo, bo se kupisz 2.5V6 i dalej ci bedzie malo ;] zreszta naped na przod, no ja nie wiem.
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 12-10-2008, 10:18   

czekoladka_1981 napisał/a:
motyl napisał/a:
Mianowicie chodzi mi o to czy można dołożyć parę kucyków mojemu Skarbkowi bo czuję pewien dyskomfort przy wyprzedzaniu

Przesiąść się na V-kę



co wy z ta V :lol:


można dodać kilka koni jak masz turbinę widziałem juz taki chip w jednym miśku galancie
Jeśli nie znajdziesz gotowego to takie rzeczy robią ludzie. W zabrzu jest jeden magik który robi taki chipy ( musi mieć tylko schemat działania komputera) nie wiem ile kosztuje taki chip ale zasada działania jest przeważnie taka sama - przekłamuje komputer odnośnie temperatury
Na turbinie jest to podobno najłatwiejsze i daje najwięcej koni
Mi za zrobienie takiego chipa zaśpiewał 700zl ale mam benzyniaka
Nie wiem ile kosztuje do diesla
Ale da sie :lol:

pozdrawiam
rafal
_________________

 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2008, 11:37   

Chipa da sie zrobic w kazdym aucie ale tylko w tych z turbina sie to oplaci. Wiadomo najprostszy tuning to zwiekszyc jej doladowanie. Jesli galanty maja ic to smialo mozesz zwiekszyc doladowanie. Teraz zalezy jeszcze jak masz sterowana turbine. Chodzi o to ze np w vw doladowanie podnosi sie elektronicznie a np w almerze n16 2.2 di musisz to zrobic przy pomocy mbc. Czyli trzeba wydac jeszcze pare groszy na to urzadzenie.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12-10-2008, 14:48   

no mbc kosztuje 100 a chipowanie pow 1000 wiec raczej "pokretlo" jest tansze
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2008, 22:14   

Tylko ze po pokreceniu warto podjechac na chipa zeby jeszcze podlac ropki. Wiec chip auta do ktorego trzeba dodac mbc jest drozszy o te 100zl.
 
 
misiekwwl 
Forumowicz

Auto: colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: wołomin
Wysłany: 27-11-2008, 20:29   

Podłącze sie do tematu o prawda mi bardziej chodzi o 2.5 benzyna
Co prawda nie posiadam galanta jeszcze ale mój kuzyn ma Galant 2.5 V6 97r\

od jakiegos czasu zastanawia sie nad podniesieniem mocy za pomoca Chipa :twisted:
Czy da rade coś takiego zrobić z tym autem ???
Jakiego przyrostu mocy można sie spodziewać ??
znajomy chipował kiedyś audi A4 1.8 bez turbo i uzyskał przyrost rzędu 20 KM

Czy ktoś coś takiego robił ??
Jakie moga btć negatywne skutki założenia chipa ??
i to co najważniejsze ile taki zabieg może kosztowac ??
_________________

 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2008, 23:31   

Nie oplaca sie w aucie wolnossacym.
 
 
misiekwwl 
Forumowicz

Auto: colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: wołomin
Wysłany: 28-11-2008, 14:44   

a odpowie mi ktoś na reszte pytań :D
dalczego sie nie opłaca ??
_________________

 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-11-2008, 16:10   

Dlatego, że wydasz na chip sporą kasę a zyskasz kilka KM. W wolnossaku bez zmiany dolotu i wydechu nie ma po co ingerować w elektronikę. Koszta wtedy robią się już niemałe.
 
 
 
misiekwwl 
Forumowicz

Auto: colt CA0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: wołomin
Wysłany: 28-11-2008, 20:00   

to znaczy jaki by był przyrost mocy ??
co masz na myśli pisząc o ingerencjii w dolot i wydech ??
_________________

 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 29-11-2008, 21:24   

Kazde auto inaczej reaguje na ingerowanie w dolot i wydech. Jedne po zmianie wydechu potrafia mile zaskoczyc na + inne na -. Np moja maxima z silnikiem 3.0v6 ma wydech o srednicy 50-55mm a w jednym miejscu jest nawet 35 na 50. Do tego y-pipe jest o d..e potluc bo rura w pewnym momencie zawraca. Dlatego w tym aucie zrobienie y-pipe i wydechu ok 2.5' moze dac cos pod 20km. Jesli chodzi a samego chipa do wolnossaka to mysle ze max 5km moze dac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.