To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8] Oświetlenie kabiny- działa i nie

daroslo - 12-09-2008, 19:10
Temat postu: [Cari 1.8] Oświetlenie kabiny- działa i nie
Co zrobić gdzie szukać przyczyny,
a mianowicie oświetlenie kabinowe w mojej cari zapala się po otwarciu tylnych drzwi oraz klapy bagażnika, natomiast jest ciemność po otwarciu przednich drzwi. Włączniki są spoko - sprawdzałem - nie ma prądu w przewodach dochodzących do włączników!

rafq - 12-09-2008, 19:37

Po nitce do kłębka, jak masz możliwość sprawdź doprowadzenie prądu, może być tak że będziesz musiał zajrzeć pod wykładzinę... To tyle ode mnie na tą chwilę, może ktoś coś dorzuci zanim ją ściągniesz :D
MotyF - 27-10-2008, 22:34

Miałem podobny problem a był bardzo...błachy. W świetle na sufitce jedna śruba ma na sobie kabelek (elektrykiem nie jestem więc pisze jak laik) a ta śruba nie bardzo w sufit się wkręcała. Musiałem poprawić.
rasiak1980 - 28-10-2008, 08:11

wykręć przełącznik zamontowany w drzwiach rozmontuj przeczyść i skręć porządnie miałem podobny problem okazało się ze wkręt mocujący włącznik był luźny musiałem wkręcić nowy o numer większy.
daroslo - 28-10-2008, 12:07

rasiak1980 napisał/a:
wykręć przełącznik zamontowany w drzwiach rozmontuj przeczyść i skręć porządnie miałem podobny problem okazało się ze wkręt mocujący włącznik był luźny musiałem wkręcić nowy o numer większy.

To o czym piszesz dotyczy tylko włączników tylnych drzwi, tam rzeczywiście masa jest brana z karoserii więc styk jest podstawą działania ale jak już pisałem oświetlenie po otwarciu tylnych drzwi działa prawidłowo. Natomiast w przednich drzwiach włączniki mam z dwoma przewodami i jak dobrze pamiętam obudowa jest plastikowa więc styk z karoserią nie ma nic do rzeczy. Mocowanie jest dobre, na sztywno.