To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Pasek klinowy w Pajero I 2.5 td 87r

Anonymous - 20-09-2008, 21:49
Temat postu: Pasek klinowy w Pajero I 2.5 td 87r
Witam serdecznie.
Miałem dzi¶ taki przypadek. Zerwał mi się pasek klinowy ten duży który napędza wentylator chłodnicy - ¶migło , alternator i koło paspwe na górze i na dole. podczas jazdy , straciłem wspomaganie , przejechałem jakie¶ 300m i na zatoczkę. Z trudem dostałem pasek o wymiarach 1065 jaki¶ koreański wg jakiego¶ katalogu 17mm szeroki.Rozebrałem to wszystko i nie mogłem tego paska założyć, wydawał się za krótki. Stary był B 1060 chyba SANOK. W końcu udało mi się go naci±gn±ć, ale nie wiem czy nie jest za ciasny.?
-jaki powinien być luz na tym pasku? jaki powinien być wła¶ciwy pasek.?
- po zmianie jak czasami wcisnę sprzęgło to za jaki¶ czas zaskrzypi, wcze¶niej tego nie było.
Czy sprzęgło w Pajero I ma jakie¶ wspomaganie. Następnie,,, jaki płyn czy olej lejecie do zbiorniczka z pomp± wspomagania. Jest tam u mnie poniżej minimum płynu.
Czy ma kto¶ może rozrysowany silnik 4D56 co gdzie jest?
Proszę o jakie¶ rady .
Pozdro.

Gene - 21-09-2008, 09:51

tu masz manuala do 4D56: http://members.iimetro.co...ual%2091-93.pdf
Anonymous - 21-09-2008, 17:34

Ja do Pajero II leję olej/płyn o klasyfikacji ATF DEXRON lub DEXRON II
Anonymous - 26-09-2008, 14:23

dzięki.
pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group