To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - GDI Carisma

Anonymous - 10-10-2008, 19:18
Temat postu: GDI Carisma
Witam wszystkich Mitsumaniaków.
Co mam zrobić z tym Hydraulicznym kasatorem luzu zaworowego bo mi bardzo nasówa
dzwiękiem metalicznym.
wie ktoś ile kosztuje naprawa lub nowe częsci
Prosze o pomoc.

Anonymous - 10-10-2008, 22:37

W ASO 4000 PLN, bo wymieniają wszystkie 16, gdyż nie wiadomo, który niedomaga.
saphire - 12-10-2008, 16:45

U Japaneze dużo taniej niż w ASO choć po prawdzie zamiast wymieniać można zacząć od zdemontowania i wymycia/wyczyszczenia/wypłukania szklanek.
turek61 - 12-10-2008, 22:22

BYŁO mnóstwo razy :!: Wystarczy trochę chęci i poczytać forum :?
rasiak1980 - 13-10-2008, 22:15
Temat postu: Re: GDI Carisma
kylo111 napisał/a:
bo mi bardzo nasówa
dzwiękiem metalicznym.
wie ktoś ile kosztuje naprawa lub nowe częsci
Prosze o pomoc.

nie koniecznie muszą to być popychacze hydrauliczne możliwe ze masz już wałek zjechany, przypadkiem nie wymieniałeś ostatnio oleju?

mlun - 13-10-2008, 22:45

Nie wierze że w japońskim silniki wałek by tak szybko padł. JAk stuka co jakiś czas to na bank popychacze(zresztą każda GDI albo klepie albo klapała albo będzie klepać :P )
Morfi - 13-10-2008, 23:56

co ma wymiana oleju do wałka ??? rasiak1980,
Petros - 14-10-2008, 10:57

Morfi napisał/a:
co ma wymiana oleju do wałka ??? rasiak1980,

Mnie się wydaje że Rasiakowi chodziło o MOTO DOCTORA który mógł być wlany wcześniej i wszystko chodziło cichutko.

rasiak1980 - 17-10-2008, 18:13

kilka razy znajomi się nacięli na auta w których silniczek ładnie cichutko chodził.... do pierwszej wymiany oleju później okazywało się że były zalane jakimiś "wynalazkami" i sprzedawane "na ciepło" (dla tych co nie wiedza przychodzisz oglądać auto a silnik jeszcze nie zdążył wystygnąć) tak się robi, polerka karoserii, felgi wyczyszczone kwasem, silnik zalany gęstym minerałem, niedziałające czujniki zmostkowane, jakieś ceramizery w których zbawienne dla silnika działanie nie chce mi się jakoś wierzyć, dodatki do oleju, nie wspominając już o cofaniu licznika, wszystko po to aby auto ładnie wyglądało i chodziło w momencie sprzedaży, później są tego typu niespodzianki ze chce się dla auta lepiej zalewając go dobrym drogim olejem a tu okazuje się ze jest głośniej i gorzej, jedynie pewnym można być przebiegu i stanu silnika kupując całkowicie nowe auto, i odpowiednio o nie dbając jeżeli kupujemy używane nikt nam nie zagwarantuje ze ma przejechane 150 tys może równie dobrze mieć przejechane 400 tys a przy tym przebiegu już wałek i hydro popychacze maja prawo dostać po .... krzywkach, warto podjechać autem i wykonać testy oleju jakim auto jest zalane trwa to moment a jest to kopalnia informacji.

[ Dodano: 17-10-2008, 18:43 ]
właśnie zauważyłem że temat był już wałkowany zobaczcie co napisał lighthamer link podzielam jego opinie

Moomin - 17-10-2008, 19:34

Cytat:
jedynie pewnym można być przebiegu i stanu silnika kupując całkowicie nowe auto


Nawet tego nie można być pewnym. Były afery gdzie dealerzy sprzedawali odpicowane używki jako nówki - chyba Skody to dotyczyło. A i czytałem o różnych naprawach, najczęściej blacharskich, jakie "nowe" auto zaliczyło po wypadkach w transporcie.

Cytat:

właśnie zauważyłem że temat był już wałkowany zobaczcie co napisał lighthamer link podzielam jego opinie


Ja chyba też mogę się przychylić do opinii Lighthammera. Wymieniłem wszystkie popychacze i stukanie sporo ucichło, ale całkowicie nie ustało. Na szczęście słychać je tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu znika. Ponadto, mechanik, który mi to robił (były pracownik ASO i mechanik klubowy) mówił, że żadnej gwarancji, że przestanie klepać nie ma bo robili takie wymiany w samochodach na gwarancji i też to niewiele dawało.

rasiak1980 - 25-10-2008, 22:09
Temat postu: Re: GDI Carisma
kylo111 napisał/a:

Co mam zrobić z tym Hydraulicznym kasatorem luzu zaworowego bo mi bardzo nasówa
dzwiękiem metalicznym....

możesz zalać silnik dobrym olejem syntetykiem bądź pół syntetykiem ja w swoim miałem ten sam problem zalałem go valvoline vr1 10W-60 jest znacznie ciszej ale jeszcze olej świeży musi się trochę "przegryźć"

Anonymous - 03-11-2008, 23:57

dzięki za odpowiedzi ale w dalszym ciągu nie wiem co mi tak nasówa
najprawdopodobniej to jakiś zawór a nie popychacze co może być z tymi zaworami
rozregulowały sie czy co? przypominam że mam cari z 2001 r same się regulują.

rasiak1980 - 04-11-2008, 09:38

najlepiej porownaj z czymś ten metaliczny dźwięk. możesz już mieć do wymiany hydro popychacze, albo zjechana krzywkę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group