[XX-92]Colt C50 i starsze - edit: jak wyregulowacreczny po wymianie szczek z tylu ?
guzer - 05-11-2008, 10:01 Temat postu: edit: jak wyregulowacreczny po wymianie szczek z tylu ? Witam
Musze wyminic z tylu szczeki ale niewiem jak sie za to zabrac, moge prosic o jakies wskazowki najlepiej z fotkami, niewiem tez czy nie bede musial wyminic bebna, kto wie
pozdro
Hugo - 05-11-2008, 16:30
guzer napisał/a: | Musze wyminic z tylu szczeki ale niewiem jak sie za to zabrac | To naprawdę proste. Musisz ściągnąć bęben i wtedy będziesz widział co i jak. guzer napisał/a: | niewiem tez czy nie bede musial wyminic bebna, kto wie | Wstąp do wróżki
tomusn - 05-11-2008, 18:35
guzer napisał/a: | Musze wyminic z tylu szczeki ale niewiem jak sie za to zabrac | ściągnij manual - powinien być w dziale FAQ
guzer - 06-11-2008, 21:24
ok zmienilem po lekkich trudach ale pojawil sie problem jak teraz wyregulowac reczny bo jak zaciagam lewe mi hamuje prawe nie znacie jakis dobry szybki sposob ?
josie - 06-11-2008, 22:05
zaciągnąć kilkanaście razy ręczny. W bębnach są samorergulatory i jak dobrze poskładane wszystko to się samo wyreguluje
Hugo - 06-11-2008, 22:32
josie napisał/a: | zaciągnąć kilkanaście razy ręczny. W bębnach są samorergulatory i jak dobrze poskładane wszystko to się samo wyreguluje | Dokładnie, ale podejrzewam, że kolega ich nie nasmarował i są zapieczone. Więc trzebaby jeszcze raz rozebrać hamulce i dobrze wyczyścić oraz nasmarować samoregulatory.
guzer - 06-11-2008, 23:55
spoko samoregulatory sa ok , ale nimi troche musialem pokrecic gdyz nie chcial mi wejsc beben, dlatego wydaje mi sie ze to kolo ktory hamuje jest poprostu zamonco skrecone na regulatorze, tak wiec mysle ze rozbiore to jeszcze raz i popuszcze o 2 obroty i bedzie ok
co myslicie ?
Anonymous - 07-11-2008, 10:39
Mam ten sam problem tylko ze w CA0. Czy w moim Colcie tez sam sie ustawi ??
Anonymous - 07-11-2008, 11:18 Temat postu: regulacja Ja bym zdjął bębny i rozkręcił regulatory do momentu kiedy bębny wchodzą z lekkim oporem a wtedy cofnął regulator kilka kliknięć,wydaje mi się że to najlepszy sposób zawsze działa bez zarzutów.Regulatory powinny być wymontowane bardzo dobrze wyczyszczone i nasmarowane wtedy samoregulacja działa.
Hugo - 07-11-2008, 16:40
SlaVkoEg napisał/a: | Czy w moim Colcie tez sam sie ustawi ?? | Jak nie są zapieczone/zabrudzone/zacięte. 4g63colt napisał/a: | Ja bym zdjął bębny i rozkręcił regulatory do momentu kiedy bębny wchodzą z lekkim oporem a wtedy cofnął regulator kilka kliknięć,wydaje mi się że to najlepszy sposób zawsze działa bez zarzutów | Dokładnie tak się robi.
Anonymous - 07-11-2008, 17:23
Tak tez zakladalem ale w sumie to ja mam troche inny problem bo reczny mam, tylko ze lapie mi na ostatnim zabku, a wczesniej lapal prawie odrazu. Jak zrobic zeby szybciej bral? pod samochodem nigdzie nie zauwazylem zadnej regulacji. Jest ona moze gdzies kolo wajchy w kabinie?
Hugo - 07-11-2008, 20:57
SlaVkoEg napisał/a: | lapie mi na ostatnim zabku, a wczesniej lapal prawie odrazu. Jak zrobic zeby szybciej bral? | Możesz mieć po prostu zużyte szczęki.
guzer - 08-11-2008, 02:26
nierozumie szczeze te samoregulatory sie przekreca jak nie wchodzi beben tak ? wiec jak one potem sie same ustawiaja ? bo tego nierozumie
Hugo - 08-11-2008, 10:37
guzer napisał/a: | nierozumie szczeze te samoregulatory sie przekreca jak nie wchodzi beben tak ? | Płaskim śrubokrętem przekręcasz tą śmieszną zębatkę. guzer napisał/a: | wiec jak one potem sie same ustawiaja ? | Jest taka zębatka, która posiada charakterystyczne uzębienie pozwalające się jej zazębiać tylko w jedną stronę i uniemożliwiająca cofnięcie się. Trudno to wytłumaczyć. Trzeba widzieć.
guzer - 08-11-2008, 16:34
no jest cos takiego, ale jak to ma mi sie nastawic ? bo narazie nic mi sie ie ustawilo
|
|
|