To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Panowie pomocy.. mam błąd nr 56 i nie wiem co to jest >&g

jaco25wroc - 11-11-2008, 13:26
Temat postu: Panowie pomocy.. mam błąd nr 56 i nie wiem co to jest >&g
Panowie mam Carisme 1,8 GDi , po podłączeniu do komputera wyskakuje błąd 56 z opisem paliv prs awaria, niestety koles który mi podłaczal autko ma kody od 100...
Czy ktos wie co to oznacza??

Dzieki za pomoc z góry...
Mitsumaniak

Piwor - 11-11-2008, 22:09

Tutaj masz odpowiedź: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Anonymous - 11-11-2008, 22:41

Piwor napisał/a:
Tutaj masz odpowiedź: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
tam nie ma do GDI
saphire - 12-11-2008, 07:48

Czy aby czasem to nie jest uwalona lambda? Gdzieś mi coś świta, że ten kod to jest od upalonej grzałki z drugiej lambdy... ale nie jestem tego na 100% pewien bo chyba nie każda GDI ma druga lambdę.
jaco25wroc - 13-11-2008, 03:58

sprawdze kolego czy mam druga lambde...
Anonymous - 13-11-2008, 06:30

Cos mi sie wydaje ze masz problem z cisnieniem paliwa(Abnormal Fuel Pressure wg workshom manuala jest to kod PO190) z tego co opisales Kod 56 Paliv prs awaria tak by wygladalo ze mozesz miec czujnik paliwa wysokiego cisnienia zwalony lub pompe wysokiego cisnienia . ktos mial juz taki kod bledu i pisal na o tym na forum.
saphire - 13-11-2008, 10:37

To ten kod co podałeś nie jest z MUT'a? Jedź do ASO na MUT'a to oprócz błędu także testy porobią i powiedzą dokładnie co siadło bo nawet jeśli o ciśnienie paliwa chodzi to tez mogą pomierzyć.
Anonymous - 13-11-2008, 11:18

u mnie to była pompa która nota bene wymieniłem.....pisałem o tym szeroko na forum...cała historia zakończona na szczęście happy endem
Anonymous - 13-11-2008, 14:11

Konop44 napisał/a:
Też zastosowałem środek firmy STP i w końcu skończyły się problemy z szarpaniem i nierówną pracą silnika,widocznie już któryś z elementów układu wtryskowego się przytkał a bład opisujący ten problem miał nr 56.Uważajcie na katalizator,widziałem 2 rodzaje tychże środków;"bezpieczne" dla kata i "nie"(?!!!)


http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=14996

Anonymous - 13-11-2008, 17:55

Dzis sprawdzilem ten kod na spisie z mojego urzadzenia do zczytywania bledow i jest to P0056 HO2S Heater Control Circuit (Bank 2 Sensor 2) ale najlepiej to podjedz do aso i sprawdz.
Konop44 - 14-11-2008, 12:21

U mnie na wydruku widnieje; FUEL PRESSURE FAIL co znacza zle cisnienie w ukladzie paliwowym. (nr 56)
saphire - 14-11-2008, 12:35

I dlatego dobrze by było sprawdzić to na MUT w ASO bo jak widać każdy skaner kodów co innego może zeznawać...
Anonymous - 15-11-2008, 16:07

Błąd 56 - jest to zbyt niskie ciśnienie paliwa, w układzie wysokiego ciśnienia ( pompa wysokiego ciśnienia ). Byłem jakiś czas temu w ASO i dostałem wydruk z diagnostyki, właśnie z takim opisem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group