To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Kolejność przewodów WN Galant 2,5 v6

Lisek - 18-11-2008, 18:24
Temat postu: Kolejność przewodów WN Galant 2,5 v6
Witam. Proszę o pomoc. Podczas wymiany pomyliłem się i niestety źle podłączyłem kabelki. Bardzo bym prosił o pomoc tzn. jak podłączyć który kabel w które gniazdo. Pozdrawiam
Anonymous - 19-11-2008, 12:01

ladnie to moze nie jest ale mam nadzieje ze wiadomo o co biega
Anonymous - 19-11-2008, 14:36

cuuube, pro rysunek xD :roll:
Lisek - 19-11-2008, 17:37

Dzięki, wszystko działa jak powinno. Może bym to podłączył gdyby tylko było widać opisy na cewce. Ale na przyszłość już wiem. No i niestety kolejność cylindrów też inna niż w autach europejskich, którymi jeździłem wcześniej. Pozdrawiam
mohinder - 16-10-2013, 21:18

No dobrze, cylindry ok ale z kopułką to w sumie dalej nie jestem pewien. Pomiędzy którymi kablami jest to połaczenie z cewką?
Owczar - 17-10-2013, 09:13

mohinder napisał/a:
Pomiędzy którymi kablami jest to połaczenie z cewką?


Połączenie z cewką jest w środku kopułki.

mohinder - 17-10-2013, 11:08

Tak w środku ale na kopułce pomiędzy którymiś gniazdami przewodów jest takie podwyższenie idące z boku kopułki czyli od podłączenia cewki do środka kopułki do styku z palcem. I pytałem pomiędzy którymi przewodami na rysunku jest to przejście od cewki do środka kopułki. Bo chcę się jakoś zorientować na tej kopułce.
Owczar - 17-10-2013, 11:13

Pomiędzy 2 a 3 cylindrem na kopułce.

Cylindry są liczone na tym rysunku następująco:

1 3 5
2 4 6

Teraz już powinieneś dojść. cuuube, narysował rzut tej kopułki patrząc na nią od lewej strony auta. Cylinder 6 jest na dole po lewej, a cylinder 1 na dole po prawej.

Marcino - 17-10-2013, 13:12

Na mojej kopułce są nr.... od 1 do 6 przy wyjsciach
Owczar - 17-10-2013, 13:23

Ale w zamontowanej kopułce to ciężko je odczytać ;) Są chyba w każdej. Dodatkowo na przewodach są numerki :) Bynajmniej na ngk.
dmi - 02-06-2016, 21:40

Podłączyłem tak jak na schemacie i nie odpala. Podłączyłem na odpiernicz nie patrząc na oznaczenia i odpalil ale bardzo zamulał (może na dwa cylindry palił kto wie). Pytanie teraz czego to wina ? Kable i świece by nagle umarły ? Ngk niebieskie, przelatane mało, denso k20tt koło 20k km. Dodam, że wcześniej nie miałem iskry to oddałem moduł do regeneracji, czy ta osoba co moduł robiła to mogła coś spierniczyć ? Jakąś kolejność ? Teraz świec nie sprawdzałem, za ciemno na zrzucanie kolektora już. Palec, kopułka i cewka ok.
Owczar - 02-06-2016, 22:04

Jeszcze nie odpaliles go?

Jeśli po prawidłowym podłączeniu nie odpala a po losowym coś łapie, to sprawdź to o czym pisałem. Albo przesuń przewody a kopulce w fazie. 1 przewód do 4 cylindra, 2 do 5, 3 do 6, 4 do 1 itd.

dmi - 02-06-2016, 22:10

No nie odpaliłem :P tzn w końcu dziś chodził ale nie fajnie. Praca, mamy drugie auto z żoną, czasu mało bylo przez 2tyg, i ta pogoda.... Z tymi kablami jeszcze powalczę tak jak piszesz. Mam sprawdzić to o czym pisałem, a dokładnie co to było ? :D Ogólnie dziwna sprawa w cholere.


A dobra chodzi ci o ten przewód na trzpień ??, po założeniu aparatu z zregenerowanym modułem tego jeszcze nie sprawdzałem.

Owczar - 02-06-2016, 22:12

O tym ze odworciles wałek aparatu o 180 stopni :)
dmi - 06-06-2016, 20:11

Działa od kilku dni, moduł zregenerowany, teraz winna była cewka firmy nty ( po co oszczędzałem.....), kupiłem mobiletron i jest super. Nawet na gazie chodzi teraz idealnie, tzn brak minimalnych drgań.


ps. przestawiony zapłon nie był o 180 stopni.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group