[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A] Problem z ECU i aparatem zapłonowym
krzynek1312 - 07-12-2008, 19:29 Temat postu: [C62A] Problem z ECU i aparatem zapłonowym Witam
Zwracam sie z prośbą o pomoc.Jestem posiadaczem Mitshubishi lancer GLXi 1992r. silnik 4G15c62. komputer w moim Lancerze to MD153010 aparat zapłanowy to T6T57171 z modułem J955. W samochodzie zniknęła iskra zapłonowa.Po diagnozie moich mechaników wynika że należy wymienić moduł zapłonu co uczyniłem. Kupiłem na Allegro używany po wymianie problem powrócił ten sam. Mam prośbe czy jesteś w stanie sprawdzić wyżej wymienione części(komputer i moduł) a wrazie konieczności je naprawić oczywiście za odpłatnością. Proszę o odpowiedź.
POzdrawiam
Krzyzak - 07-12-2008, 19:51
wymien kondensatory w komputerze - opis na mojej WWW
moze pomoc, na pewno nie zaszkodzi
krzynek1312 - 07-12-2008, 20:42
Kondensatory zostały wymienione.Problem został ten sam... Dlatego szukam kogos kto by sprawdził komputer i moduł
[ Dodano: 09-12-2008, 19:17 ]
Czy nikt nie pomoże?
josie - 09-12-2008, 19:25
Czy lampka check engine się normalnie zapala i gaśnie po chwili?
Czy po dłuższym kręceniu rozrusznikiem check engine się zapala?
krzynek1312 - 09-12-2008, 20:25
Lampka check engine normalnie sie zapala i gaśnie po chwili, kręcąc rozrusznikiem lampka nie zapala się.
Krzyzak - 09-12-2008, 21:17
to rzeczywiscie mogla pasc cewka - Josie wymienial na zewnetrzna z Poloneza i to auto jezdzi do dzis
zapytaj go, moze powtorzy jak to zrobic - na pewno cena cewki Poldka jest smieszna w porownaniu z oryginalna
krzynek1312 - 09-12-2008, 21:42
A jak sprawdzic cewkę? cewka jest w srodku aparatu zapłonowego ma 3 wyjscia jedno wyjscie jest połoczone z modułem zapłonowym a 2 wychodzą na zewnątrz?
josie - 09-12-2008, 23:06
Krzyzak napisał/a: | Josie wymienial na zewnetrzna z Poloneza i to auto jezdzi do dzis
zapytaj go, moze powtorzy jak to zrobic |
Wymieniałem na polonezowską, ale w silniku 8V cewka oryginalnie jest na zewnątrz przykręcona do kolektora ssącego i podłączenie polegało na przedłużeniu 2 kabelków
Anonymous - 09-12-2008, 23:08
cewkę zmierz (jak się nie mylę i o ile pamiętam to 2 zew. piny) omomierzem powinna mieć jak najmniejszy opór.
krzynek1312 - 26-12-2008, 16:40
Przepraszam-nie odpisywałem i nieuczestniczyłem,bo byłem w delegacji . A dalej mam problem z moim mitsubishi.
Cewke sprawdził mi elektryk, prawdopodobnie jest sprawna tak,jak to stwierdził.
Gdzie dalej szukać.Jakie powinny być wartości napięć na końcówkach dojść do aparatu zapłonowego ? (aparat T6 T57171 moduł J955)
Anonymous - 27-12-2008, 13:26
krzynek1312, zaraz wracam do pracy i sprawdzę w auto dacie jakie powinny być wartości to Ci podam
[ Dodano: 27-12-2008, 16:45 ]
do silnika 4G15 i modułu T6 T57171
punkt zapłonu to jest 5 st+/- 2st przy 800obr/min
wolne obroty 800+/- 100
rezystancja uzwojenia pierwotnego 0,9 -1,2
rezystancja uzwojenia wtórnego 20000-29000
kolejność zapłonu 1-3-4-2
Dane z AUtODATA
p.s. do innych modeli mogę podać różne dane diagnostyczne
krzynek1312 - 28-12-2008, 15:28
Chodzi mi o wartosci napiec na poszczególnych przewodach dochodzocych do aparatu zapłonowego (aparat ma 2 kostki, jedna z 6 pinami a druga z 2.Jakie powiny być njapiecia na poszczególnych kablach)
wojmi1 - 29-12-2008, 14:04
aparacik do wymiany - inaczej zaczniesz się bawić w "prace doktorską" a układ jest prosty pawerTranzystor, cewka , aparat
krzynek1312 - 29-12-2008, 20:12
Gdzie kupić lub naprawić aparat? Na allegro już raz zakupiłem i jak nie palił tak nie pali . Dalej nie wiem czy to wina innej rzeczy,czy też bubel kupiłem?
wojmi1 - 30-12-2008, 15:20
męcz japaneze ja kupowałem z firmy exait ze Szczecina
|
|
|