Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A] Problem z ECU i aparatem zapłonowym
Autor Wiadomość
krzynek1312 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer glxi 1992
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: Kraśnik
  Wysłany: 07-12-2008, 19:29   [C62A] Problem z ECU i aparatem zapłonowym

Witam
Zwracam sie z prośbą o pomoc.Jestem posiadaczem Mitshubishi lancer GLXi 1992r. silnik 4G15c62. komputer w moim Lancerze to MD153010 aparat zapłanowy to T6T57171 z modułem J955. W samochodzie zniknęła iskra zapłonowa.Po diagnozie moich mechaników wynika że należy wymienić moduł zapłonu co uczyniłem. Kupiłem na Allegro używany po wymianie problem powrócił ten sam. Mam prośbe czy jesteś w stanie sprawdzić wyżej wymienione części(komputer i moduł) a wrazie konieczności je naprawić oczywiście za odpłatnością. Proszę o odpowiedź.
POzdrawiam
Ostatnio zmieniony przez tomusn 10-12-2008, 00:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-12-2008, 19:51   

wymien kondensatory w komputerze - opis na mojej WWW
moze pomoc, na pewno nie zaszkodzi
 
 
krzynek1312 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer glxi 1992
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 07-12-2008, 20:42   

Kondensatory zostały wymienione.Problem został ten sam... Dlatego szukam kogos kto by sprawdził komputer i moduł

[ Dodano: 09-12-2008, 19:17 ]
Czy nikt nie pomoże?
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-12-2008, 19:25   

Czy lampka check engine się normalnie zapala i gaśnie po chwili?
Czy po dłuższym kręceniu rozrusznikiem check engine się zapala?
 
 
krzynek1312 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer glxi 1992
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 09-12-2008, 20:25   

Lampka check engine normalnie sie zapala i gaśnie po chwili, kręcąc rozrusznikiem lampka nie zapala się.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-12-2008, 21:17   

to rzeczywiscie mogla pasc cewka - Josie wymienial na zewnetrzna z Poloneza i to auto jezdzi do dzis
zapytaj go, moze powtorzy jak to zrobic - na pewno cena cewki Poldka jest smieszna w porownaniu z oryginalna
 
 
krzynek1312 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer glxi 1992
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 09-12-2008, 21:42   

A jak sprawdzic cewkę? cewka jest w srodku aparatu zapłonowego ma 3 wyjscia jedno wyjscie jest połoczone z modułem zapłonowym a 2 wychodzą na zewnątrz?
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-12-2008, 23:06   

Krzyzak napisał/a:
Josie wymienial na zewnetrzna z Poloneza i to auto jezdzi do dzis
zapytaj go, moze powtorzy jak to zrobic


Wymieniałem na polonezowską, ale w silniku 8V cewka oryginalnie jest na zewnątrz przykręcona do kolektora ssącego i podłączenie polegało na przedłużeniu 2 kabelków :)
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 23:08   

cewkę zmierz (jak się nie mylę i o ile pamiętam to 2 zew. piny) omomierzem powinna mieć jak najmniejszy opór.
 
 
krzynek1312 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer glxi 1992
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 26-12-2008, 16:40   

Przepraszam-nie odpisywałem i nieuczestniczyłem,bo byłem w delegacji . A dalej mam problem z moim mitsubishi.
Cewke sprawdził mi elektryk, prawdopodobnie jest sprawna tak,jak to stwierdził.
Gdzie dalej szukać.Jakie powinny być wartości napięć na końcówkach dojść do aparatu zapłonowego ? (aparat T6 T57171 moduł J955)
 
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2008, 13:26   

krzynek1312, zaraz wracam do pracy i sprawdzę w auto dacie jakie powinny być wartości to Ci podam :)

[ Dodano: 27-12-2008, 16:45 ]
do silnika 4G15 i modułu T6 T57171
punkt zapłonu to jest 5 st+/- 2st przy 800obr/min
wolne obroty 800+/- 100
rezystancja uzwojenia pierwotnego 0,9 -1,2
rezystancja uzwojenia wtórnego 20000-29000
kolejność zapłonu 1-3-4-2

Dane z AUtODATA

p.s. do innych modeli mogę podać różne dane diagnostyczne :)
 
 
krzynek1312 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer glxi 1992
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 28-12-2008, 15:28   

Chodzi mi o wartosci napiec na poszczególnych przewodach dochodzocych do aparatu zapłonowego (aparat ma 2 kostki, jedna z 6 pinami a druga z 2.Jakie powiny być njapiecia na poszczególnych kablach)
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 29-12-2008, 14:04   

aparacik do wymiany - inaczej zaczniesz się bawić w "prace doktorską" a układ jest prosty pawerTranzystor, cewka , aparat
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
krzynek1312 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer glxi 1992
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 29-12-2008, 20:12   

Gdzie kupić lub naprawić aparat? Na allegro już raz zakupiłem i jak nie palił tak nie pali . Dalej nie wiem czy to wina innej rzeczy,czy też bubel kupiłem?
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 30-12-2008, 15:20   

męcz japaneze ja kupowałem z firmy exait ze Szczecina
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.