To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - [E39A 4WD 2.0T] prawidlowe dokrecenie glowicy DOHC JAK??

Anonymous - 28-12-2008, 15:53
Temat postu: [E39A 4WD 2.0T] prawidlowe dokrecenie glowicy DOHC JAK??
...prosze o instrukcje dokrecenia glowicy... reszte histori mego galanta w tytule "ustawienie walkow balansowych" mojego autorstwa umnie akurat to niebyly walki niestety:] mile widziane jakies jeszcze wskazowki

ps niewiem jak odswiezyc tamten temat zeby byl pierwszy dlatego pisze nastepny moze ktos podpowie

[ Dodano: 28-12-2008, 22:07 ]
... jeszcze jedno mnie ciekawi chodzi o wymianie pierscieni tłokowych cały komplet tyle ze bez szlifowania cylindrow, gladzie sa OK! bez rys zadrapan itp.
pomyslalem ze skoro mam okazje wyjac tloki bym je oczyscil i zmienil pierscienie na nowe bo jesli sa przegrzane,zapieczone (LPG!! BYŁO) po remoncie niebedzie

jutro odbieram glowice po regeneracji czyli od strony zaworow napewno niebedzie oleju brac niewiem co z pierscieniami, tłokow niewyciagałem niemierzylem lozow na zamkach
jesli to ma jaki kolwiek sens dajcie znac

pozdrawiam KAMILS

Wook@sH - 29-12-2008, 18:18

Jeżeli masz 300zł - bo mniej wiecej tyle zapłacisz za komplet pierścieni. To dla własnego spokoju mozesz wymienić , tym bardziej że widzę że chyba sam to naprawiasz, wiec po za czasem nic więcej nie stracisz. Będziesz miał przynajmniej i górę i dół silnika odświeżony.
Serek - 30-12-2008, 14:58

Kamil, zapraszam do mojego wątku http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=28210, gdzie silnik po strzale paska został rozebrany, głowica do remontu i do tego wszystkiego nowe pierścienie i panewki korbowe. Warto, masz spokój na następne 100/200 tkm.
Anonymous - 03-01-2009, 13:54

dzieki za podzucenie linka przeczytalem go juz wczessniej :) czytam ile sie da o E39
bardzo:))) fajna stronka

mam jedna spraawe jeszcze co do tych srub głowicy czy jest KONIECZNA wymiana czy nie czy na raz uzywanych srobach bedzie sie luzowac czy jak w jakim celu je sie zmienia?????

i co do fotek "Serka" zawuwazylem na jednej fotce ze walki rozrzadu byly zalozone bez popychaczy czy to ma jakies znaczenie czy moge zalozyc popychacze z dzwigniami a naspenie walki?? czy bez roznicy bo co do tego jaki olej uzyc czy rope czy silnikowy, a nawet ktos napisał ze na sucho zalozyl i tez jest dobrze... ja chyba na ropie bede skladał

Serek - 05-01-2009, 16:38

1. śruby rozciągają się w trakcie ich żywota, jeżeli jesteś w stanie zmierzyć ten fakt to będziesz szczęśliwym człowiekiem, który wymienia je z w/w powodu. Inaczej zakładasz te same bądź wymieniasz na nowe. Przyjmując, że silnik 4g63 nie jest obciążony nie nalega się na ich wymianę. Co innego przy 4g63t...
2. nie wiem o co chodzi z tymi wałkami, ale na niektórych fotkach znajduje się głowica a w niej wałki luźno położone, bez śrub. Bartek zakładał je na sucho, po wyciśnięciu starego oleju.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group