 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 08-02-2009, 03:48 |
[E39A 4WD 2.0T] prawidlowe dokrecenie glowicy DOHC JAK?? |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2008, 15:53 [E39A 4WD 2.0T] prawidlowe dokrecenie glowicy DOHC JAK??
|
|
|
...prosze o instrukcje dokrecenia glowicy... reszte histori mego galanta w tytule "ustawienie walkow balansowych" mojego autorstwa umnie akurat to niebyly walki niestety:] mile widziane jakies jeszcze wskazowki
ps niewiem jak odswiezyc tamten temat zeby byl pierwszy dlatego pisze nastepny moze ktos podpowie
[ Dodano: 28-12-2008, 22:07 ]
... jeszcze jedno mnie ciekawi chodzi o wymianie pierscieni tłokowych cały komplet tyle ze bez szlifowania cylindrow, gladzie sa OK! bez rys zadrapan itp.
pomyslalem ze skoro mam okazje wyjac tloki bym je oczyscil i zmienil pierscienie na nowe bo jesli sa przegrzane,zapieczone (LPG!! BYŁO) po remoncie niebedzie
jutro odbieram glowice po regeneracji czyli od strony zaworow napewno niebedzie oleju brac niewiem co z pierscieniami, tłokow niewyciagałem niemierzylem lozow na zamkach
jesli to ma jaki kolwiek sens dajcie znac
pozdrawiam KAMILS |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 29-12-2008, 18:18
|
|
|
Jeżeli masz 300zł - bo mniej wiecej tyle zapłacisz za komplet pierścieni. To dla własnego spokoju mozesz wymienić , tym bardziej że widzę że chyba sam to naprawiasz, wiec po za czasem nic więcej nie stracisz. Będziesz miał przynajmniej i górę i dół silnika odświeżony. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-12-2008, 14:58
|
|
|
Kamil, zapraszam do mojego wątku http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=28210, gdzie silnik po strzale paska został rozebrany, głowica do remontu i do tego wszystkiego nowe pierścienie i panewki korbowe. Warto, masz spokój na następne 100/200 tkm. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2009, 13:54
|
|
|
dzieki za podzucenie linka przeczytalem go juz wczessniej czytam ile sie da o E39
bardzo:))) fajna stronka
mam jedna spraawe jeszcze co do tych srub głowicy czy jest KONIECZNA wymiana czy nie czy na raz uzywanych srobach bedzie sie luzowac czy jak w jakim celu je sie zmienia?????
i co do fotek "Serka" zawuwazylem na jednej fotce ze walki rozrzadu byly zalozone bez popychaczy czy to ma jakies znaczenie czy moge zalozyc popychacze z dzwigniami a naspenie walki?? czy bez roznicy bo co do tego jaki olej uzyc czy rope czy silnikowy, a nawet ktos napisał ze na sucho zalozyl i tez jest dobrze... ja chyba na ropie bede skladał |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-01-2009, 16:38
|
|
|
1. śruby rozciągają się w trakcie ich żywota, jeżeli jesteś w stanie zmierzyć ten fakt to będziesz szczęśliwym człowiekiem, który wymienia je z w/w powodu. Inaczej zakładasz te same bądź wymieniasz na nowe. Przyjmując, że silnik 4g63 nie jest obciążony nie nalega się na ich wymianę. Co innego przy 4g63t...
2. nie wiem o co chodzi z tymi wałkami, ale na niektórych fotkach znajduje się głowica a w niej wałki luźno położone, bez śrub. Bartek zakładał je na sucho, po wyciśnięciu starego oleju. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|