To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - trudności z odpalaniem

Anonymous - 30-12-2008, 08:59
Temat postu: trudności z odpalaniem
Wymieniłem filtr paliwa i olej w silniku.
Od tego momentu mam problemy z odpalaniem.
Jak silnik jest zimny, to muszę długo kręcić aby odpalił.
Jak jest gorący i do 15 min po zgaszeniu, to odpala ok.
Jak dłużej postoi ok 1 godz to znowu trudności z odpaleniem.
Tzn rozrusznik kręci a nie odpala.
Po wymianie zrobiłem 1000km i nie poprawiło się.
Moc jest z silnikiem, tylko to odpalanie.
Jakoś się odpowietrza czy co?
Filtr JC Premium.

Artii - 30-12-2008, 09:08

Ostatnio jakoś zimno się zrobiło więc może olej jest za gęsty i dlatego jest problem.

Może zalałeś jakimś badziewnym paliwem?

Wcześniej zawsze palił od 1 razu?

Anonymous - 30-12-2008, 09:15

Wcześniej palił od razu.
Dwa zbiorniki paliwa wyjechane i na dobrych stacjach tankowane
olej 10/w30
Wycieków nie widać, a męczyłem się z uszczelnieniem dolnej rurki.

wojtas - 30-12-2008, 09:40

Moim skromnym zdaniem będziesz miał jakąś nieszczelność w układzie zasilania, podejrzewam że dostaje się gdzieś powietrze i cofa paliwo. Przez co musisz długo kręcić. :) :) :)
Pozdrawiam

Anonymous - 30-12-2008, 09:53

Tak jak pisze kolega wojtas masz nieszczelność w układzie zasilania i jak dłużej postoi to paliwo wraca do baku i zanim napompuje z powrotem do przewodu i filtra to chwilę trzeba pokręcić.Pozostaje ci jeszcze raz odkręcić filtr i zakręcić go , a raczej przewód paliwowy prawidłowo.
krzysius - 30-12-2008, 21:06

co do nieszczelności to mylicie sie Panowie otóż jesli jest nieszczelnośc to przy odpalonym silniku powstałby wyciek ponieważ ciśnienie jest spore i wynosi ok 3 BAR (a może kolega odwrotnie zamontował filterek paliwa ,przeciwny kierunek przepływu?)Chociaż jak odpalisz silnik to sprawdz pod spodem czy nie ma wycieku w sigmach często korodują przewody w szczególnosci tył pojazdu . Sprawdz jeszcze czyjnik temperatury silnika lub po dłuższym postoju przed odpaleniem silnika zdejmij kostke z czujnika ,to silnik weżmie wartość zastępczą i w tedy może odpali .
wojtas - 30-12-2008, 22:04

Kolego Krzysius, nie wiemy czy niema wycieków benzyny. Także nieszczelność może wystepować.
Zobacz-filtr paliwa
Pozdrawiam. :) :) :)

Anonymous - 31-12-2008, 11:32

Kolego posłuchaj wojtasa bo wycieku nie będziesz miał że benzyna będzie ci się lała strumieniem tylko prawie niezauważalnie i zaraz paruje, i tyle wystarczy by były objawy jak sam piszesz tym bardziej że nic innego tam nie wymieniałeś.
Anonymous - 31-12-2008, 13:50

A jednak było to zapowietrzenie, bo od wczoraj wszystko jest ok!
Ale długo się odpowietrzał.
A filtra raczej nie idzie inaczej założyć no chyba, że ktoś bardzo się uprze.
Ale zaleta to mniej pali ok 8,5 w trasie, wcześniej 10l.
Pozdrawiam

krzysius - 31-12-2008, 14:32

CO ODPOWIETRZYŁ SIĘ DOPIERO PO WYPALENIU 2 ZBIORNIKÓW PALIWA ? :wink: :!: :?:
Anonymous - 03-01-2009, 12:11

Na to wygląda, że jest jakiś specjalny sposób odpowietrzania układu. Może tak jak w dieslu.
Bo dwa zbiorniki paliwa to długo.
I najlepsze, że nie tracił mocy.
Do tej pory jest wszystko w porządku.
Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group