To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - GALANT ZGASŁ I NIE CHCE ZAPALIĆ POMOCY

maxlukass - 10-01-2009, 15:48
Temat postu: GALANT ZGASŁ I NIE CHCE ZAPALIĆ POMOCY
Witam mam problem z galantem 97 2,0 16 w automacie. Mianowicie auto zgasło i nie chce zapalić. Iskra jest, paliwo dochodzi ale brakuje jakby sterowania wtryskami. Jak podaję masę na wtrysk to zaczyna się odzywać. Myślałem że sterownik ale podłożyłem drugi razem ze stacyjką i kluczem i nic dalej to samo. Kod jaki błyska to 5 mrugnięć długich i 4 krótkie. Pomóżcie bo ręce już opadają.
Mirek Jurek - 10-01-2009, 17:48

maxlukass napisał/a:
Kod jaki błyska to 5 mrugnięć długich i 4 krótkie.

czyli 54 - immobilizer (brak komunikacji immo z ecu) wg Krzyzaka
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245

kochajj - 10-01-2009, 17:58

zapewne kluczyk spadł gdzies i sie rozkodował... miałem identyczną sytuacje... jak masz zapasowy kluczyk to spróbuj z niego odpalic...
Mirek Jurek - 10-01-2009, 19:38

kochajj napisał/a:
zapewne kluczyk spadł gdzies i sie rozkodował... miałem identyczną sytuacje... jak masz zapasowy kluczyk to spróbuj z niego odpalic...


Z ciekawosci sie zapytam... Co zrobic w tej sytuacji z tym kluczykiem? Czy mozna go jakos naprawic czy nadaje sie do wyrzucenia?

rick - 10-01-2009, 20:46

z tego co się orientuje to firmy wyspecjalizowane w autoalarmach itp świadczą taką usługę jej koszt to ok100zł. podejrzewam też, że w ASO taki problem da rady załatwic
Anonymous - 10-01-2009, 20:55
Temat postu: Re: GALANT ZGASŁ I NIE CHCE ZAPALIĆ POMOCY
maxlukass napisał/a:
Witam mam problem z galantem 97 2,0 16 w automacie. Mianowicie auto zgasło i nie chce zapalić. Iskra jest, paliwo dochodzi ale brakuje jakby sterowania wtryskami. Jak podaję masę na wtrysk to zaczyna się odzywać. Myślałem że sterownik ale podłożyłem drugi razem ze stacyjką i kluczem i nic dalej to samo. Kod jaki błyska to 5 mrugnięć długich i 4 krótkie. Pomóżcie bo ręce już opadają.

jesli wymieniasz cos ze wzgledu na immo to wymianie dodatkowo poza wspomnianym kompem immo, stacyjka i kluczykiem dochodzi jeszcze wymiana komputera silnika, koniecznie. sprobowac musisz jak pisal kochajj wrocic do stanu pierwotnego i palic zapasowym kluczykiem.

maxlukass - 11-01-2009, 09:49

Wymieniłem komputer silnika,stacyjkę i kluczyk . Jest jeszcze jakaś puszka od immo? Myślałem, że immo jest zapisane tylko w sterowniku silnika.
Anonymous - 11-01-2009, 12:14

jak najbardziej jest. jak podasz rok produkcji to moge nawet powiedziec dokladnie gdzie i jaki ma konektor.
maxlukass - 11-01-2009, 12:26

Znalazłem pod kierownicą po prawej stronie taką małą metalową puszkę , w środku płytka podobna do immo jakie jest w audi a4 może to jest to. rok 97
Anonymous - 11-01-2009, 12:59

dokladnie to, zaraz obok takiej jasno brazowej puszeczki. czarny wtyk, 16 pinow.
kochajj - 11-01-2009, 23:28

zaciągnija auto do aso i w ciągu 10 minut bedziesz miał auto na chodzie... koszt 130zł...
maxlukass - 12-01-2009, 13:13

Cholera do ASO mam 150km muszę pokombinować i spróbuję obejść to immo.
Bartek - 12-01-2009, 13:41

Nie tak hop-siup z obchodzeniem immo - musiałbyś przeflaszować ECU. Misia na lawetę (450 zł max) i do ASO - zamiast się brandzlować z tematem, w 4 godziny masz załatwiony temat....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group