To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Ogólne - Potrzebna mała lekcja

Tomek Opole - 24-01-2009, 22:03
Temat postu: Potrzebna mała lekcja
Witam wszystkich na tym forum jestem tu pierwszy raz więc wybaczcie moją niewiedze.Tydzień temu kupłem sobie Pajero 2,8 TD z 1998r na skrzynce maualnej szuper select.czy moze mi ktos napisać jak powinno sie załączać napędy w tym autku?czy mozę soboe na reduktorze wbić 4wd w trakcie jazdy bez wciskania sprzęgła i dalej jak najlepiej i najbezpieczniej właćzyć napęd.czy jak rozłaczam napędy to musze cofnąć pare metwów?
jawaldek - 24-01-2009, 22:21

Witaj w gronie MitsuManiaków.Tak w skrócie:sprzęgła używaj zawsze nie musisz się cofać aby rozłączył się napęd,w trakcie jazdy możesz włączyć 4 ale bezpiecznie tylko do 60-70km.Na forum jest opisane gdzie i jak używać napędy.Koledzy biegli w kompie na pewno podadzą Ci link do tej strony.Pozdrówka :)
Berni - 25-01-2009, 01:23

Witam nowego kolegę witam
Tomek Opole napisał/a:
więc wybaczcie moją niewiedze
- niewiedzę wybaczamy każdy był kiedyś nowy-ale braku chęci do pogrzebania po forum ...to już nie bardzo :P a to dlatego że na przykład kolega Gene nieźle się napracował żeby stworzyc np.to http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17970 - a to jest całe Twoje pytanie i to na pierwszej stronie :roll: natomiast odpowiadając na pytanie -lewarka od biegów terenowych używa się bez sprzęgła(przynajmniej u mnie tak wchodzą), 4wd wchodzi do około 80 bez zgrzytów-pozostałe włączamy z postoju i używamy tylko w terenie - guzior r/d lock na konsoli przedniej należy po użyciu rozłączyc podobno przez cofnięcie
ps. nie myśl że Cię tu karcę absolutnie nie bo niby dlaczego natomiast czytaj,czytaj,jeszcze raz czytaj na tym forum jest wszystko :mrgreen:

zbyszekm2 - 25-01-2009, 07:37
Temat postu: Re: Potrzebna mała lekcja
Tomek Opole napisał/a:
Witam wszystkich na tym forum jestem tu pierwszy raz więc wybaczcie moją niewiedze.Tydzień temu kupłem sobie Pajero 2,8 TD z 1998r na skrzynce maualnej szuper select.czy moze mi ktos napisać jak powinno sie załączać napędy w tym autku?czy mozę soboe na reduktorze wbić 4wd w trakcie jazdy bez wciskania sprzęgła i dalej jak najlepiej i najbezpieczniej właćzyć napęd.czy jak rozłaczam napędy to musze cofnąć pare metwów?

Witaj

Przód możesz zapiać w czasie jazdy i rozpiąć również.
Blokadę miedzy osiową również możesz zapiąć jadąc do 40 km/h jadąc na wprost i rozpiąć również.
Reduktor możesz załączyć w lepiej zatrzymując się. i włączyć również po zatrzymaniu.

Anonymous - 25-01-2009, 11:53

Jedyne co mogę dodać (bo wszyscy mnie ubiegli, a to mój ulubiony temat :evil: ) to 4HLc (blokada między osiowego) można włączać do 100km/h, a reduktor tylko stojąc
Tomek Opole - 25-01-2009, 12:23

Wielkie dzięki chłopaki za fachową pomoc zastosuje sie do wszystkich wskazówek.Fktycznie na tym forum jest wszystko mam całą niedziele do poczytania i mam nadziej ze poznam to autko od dechy do dechy. jescze raz dzięki i pozdrawiam! życząc szerokich dróg i idealnej przyczepności.
mjut - 27-04-2009, 22:47

Witam. Podłączam się do tematu. Mam ogromną prośbę o kontakt z kimś kto coś wie o Pajero I 2.3TD. Moje gg: 8236093
Anonymous - 28-04-2009, 07:03

Spójrz tu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29490
I tu masz opis Easy Select: http://forum.mitsumaniaki...p=269915#269915



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group