To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Mitsubishi Galant 1991

darex120 - 08-02-2009, 15:28
Temat postu: Mitsubishi Galant 1991
Witam posiadam to auto ale mam z nim problem na niskich obrotach strasznie halasuje silnik jak nacisne gas to pracuje normalnie co moze byc powodem takiego halasu ,bardzo prosze o pomoc
TommiCrazy - 08-02-2009, 15:55

to znaczy ... jak halasuje? szumi? glosno klekota?...Wyrcy Rycy Cescy?
darex120 - 08-02-2009, 16:10
Temat postu: Witam
Strasznie klekocze na wolnych obrotach
siudii - 08-02-2009, 17:22

Jeżeli to takie klekotanie - cykanie to może popychacze.
darex120 - 08-02-2009, 17:46
Temat postu: Witam
Hmm posiadam jeszcze jeden silnik do niego tylko strasznie zre olej ale pracuje ok przemienic cala klawiature czy moze cos innego
Maretzky85 - 08-02-2009, 19:31

Masz silnik na wtrysku czy gaźnik ? Popychacze czy śrubki ? Mówisz, że jak naciśniesz gaz to jest lepiej - to może panewki ? Z góry słychać czy z dołu ? Może masz za niskie obroty ustawione ?
jacek11 - 08-02-2009, 19:37

Czy jak wciśniesz sprzęgło to też hałasuje?
darex120 - 08-02-2009, 20:21
Temat postu: hey
z tym ze to jest silnik na disel
Krzyzak - 08-02-2009, 20:24

zawory wyreguluj
darex120 - 08-02-2009, 20:46
Temat postu: witam
a powiedzcie jak te zaworu wyregulowac
Maretzky85 - 09-02-2009, 04:38

Szczelinomierz, klucz 12 i śrubokręt.
Zdejmujesz pokrywę zaworów i górną obudowę rozrządu, ustawiasz na znakach koło i regulujesz zawory które się ruszają. Potem obracasz to górne kółko o 180 stopni i regulujesz pozostałe. Przesunąć to koło możesz: samochód na lewarek, zapinasz 5 bieg i kręcisz kołem (od samochodu) do przodu. Znak masz na tym kole gdzie jest pasek i na obudowie metalowej na godzinie 12 wybity.
zawory reguluje się luzując nakrętkę i wkręcając lub wykręcając śrubkę regulacyjną pod którą powinna być odpowiednia płytka szczelinomierza. Płytka ta powinno chodzić z lekkim oporem pod tym zaworem, po ustawieniu śrubki kontrujesz (dokręcasz) nakrętką uważając, żeby śruba się nie przestawiła. I tak wszystkie 8 zaworów. Dodam jeszcze, że przed regulacją musisz nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy i do skończenia czynności nie powinien się wychłodzić poniżej chyba 60 czy 40 stopni.
Dodam jeszcze, że wartości luzów zaworowych (czyli grubość płytek szczelinomierza) to odpowiednio: 0,2 dla ssącego i 0,3 dla wydechowego (o ile dobrze pamiętam)
A tak w zasadzie to chyba wszystko jest na stronie Krzyzaka i nie wiem po co się tu teraz produkowałem :P
PS. Przepraszam za składnię i wyrazistość mojego postu, ale spójrzcie na godzinę :P

darex120 - 09-02-2009, 12:44
Temat postu: Witam
Dzieki wielkie za opis a mozecie mi powiedziec jak wejsc na ta strone Krzaka
Krzyzak - 09-02-2009, 12:52
Temat postu: Re: Witam
darex120 napisał/a:
mozecie mi powiedziec jak wejsc na ta strone Krzaka

nie znam takiego czlowieka

darex120 - 09-02-2009, 12:55
Temat postu: Sorki
Zle napisalem Krzyzaka

[ Dodano: 09-02-2009, 13:55 ]
Witam posiadam taki silniczek czy istnieje gdzies w sieci jakas ksiazka napraw interesuje mnie dokladniej ustawienie rozrzadu , oraz ustawienie i regulacja klawiatury .


guzer - 09-02-2009, 14:22

podaj doklady numer silnika to Ci przesle


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group