[XX-92]Galant E3xA i starsze - Mitsubishi Galant 1991
darex120 - 08-02-2009, 15:28 Temat postu: Mitsubishi Galant 1991 Witam posiadam to auto ale mam z nim problem na niskich obrotach strasznie halasuje silnik jak nacisne gas to pracuje normalnie co moze byc powodem takiego halasu ,bardzo prosze o pomoc
TommiCrazy - 08-02-2009, 15:55
to znaczy ... jak halasuje? szumi? glosno klekota?...Wyrcy Rycy Cescy?
darex120 - 08-02-2009, 16:10 Temat postu: Witam Strasznie klekocze na wolnych obrotach
siudii - 08-02-2009, 17:22
Jeżeli to takie klekotanie - cykanie to może popychacze.
darex120 - 08-02-2009, 17:46 Temat postu: Witam Hmm posiadam jeszcze jeden silnik do niego tylko strasznie zre olej ale pracuje ok przemienic cala klawiature czy moze cos innego
Maretzky85 - 08-02-2009, 19:31
Masz silnik na wtrysku czy gaźnik ? Popychacze czy śrubki ? Mówisz, że jak naciśniesz gaz to jest lepiej - to może panewki ? Z góry słychać czy z dołu ? Może masz za niskie obroty ustawione ?
jacek11 - 08-02-2009, 19:37
Czy jak wciśniesz sprzęgło to też hałasuje?
darex120 - 08-02-2009, 20:21 Temat postu: hey z tym ze to jest silnik na disel
Krzyzak - 08-02-2009, 20:24
zawory wyreguluj
darex120 - 08-02-2009, 20:46 Temat postu: witam a powiedzcie jak te zaworu wyregulowac
Maretzky85 - 09-02-2009, 04:38
Szczelinomierz, klucz 12 i śrubokręt.
Zdejmujesz pokrywę zaworów i górną obudowę rozrządu, ustawiasz na znakach koło i regulujesz zawory które się ruszają. Potem obracasz to górne kółko o 180 stopni i regulujesz pozostałe. Przesunąć to koło możesz: samochód na lewarek, zapinasz 5 bieg i kręcisz kołem (od samochodu) do przodu. Znak masz na tym kole gdzie jest pasek i na obudowie metalowej na godzinie 12 wybity.
zawory reguluje się luzując nakrętkę i wkręcając lub wykręcając śrubkę regulacyjną pod którą powinna być odpowiednia płytka szczelinomierza. Płytka ta powinno chodzić z lekkim oporem pod tym zaworem, po ustawieniu śrubki kontrujesz (dokręcasz) nakrętką uważając, żeby śruba się nie przestawiła. I tak wszystkie 8 zaworów. Dodam jeszcze, że przed regulacją musisz nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy i do skończenia czynności nie powinien się wychłodzić poniżej chyba 60 czy 40 stopni.
Dodam jeszcze, że wartości luzów zaworowych (czyli grubość płytek szczelinomierza) to odpowiednio: 0,2 dla ssącego i 0,3 dla wydechowego (o ile dobrze pamiętam)
A tak w zasadzie to chyba wszystko jest na stronie Krzyzaka i nie wiem po co się tu teraz produkowałem
PS. Przepraszam za składnię i wyrazistość mojego postu, ale spójrzcie na godzinę
darex120 - 09-02-2009, 12:44 Temat postu: Witam Dzieki wielkie za opis a mozecie mi powiedziec jak wejsc na ta strone Krzaka
Krzyzak - 09-02-2009, 12:52 Temat postu: Re: Witam
darex120 napisał/a: | mozecie mi powiedziec jak wejsc na ta strone Krzaka |
nie znam takiego czlowieka
darex120 - 09-02-2009, 12:55 Temat postu: Sorki Zle napisalem Krzyzaka
[ Dodano: 09-02-2009, 13:55 ]
Witam posiadam taki silniczek czy istnieje gdzies w sieci jakas ksiazka napraw interesuje mnie dokladniej ustawienie rozrzadu , oraz ustawienie i regulacja klawiatury .
guzer - 09-02-2009, 14:22
podaj doklady numer silnika to Ci przesle
|
|
|