Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Galant 1991
Autor Wiadomość
darex120 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Ostrów
Wysłany: 08-02-2009, 15:28   Mitsubishi Galant 1991

Witam posiadam to auto ale mam z nim problem na niskich obrotach strasznie halasuje silnik jak nacisne gas to pracuje normalnie co moze byc powodem takiego halasu ,bardzo prosze o pomoc
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 08-02-2009, 15:55   

to znaczy ... jak halasuje? szumi? glosno klekota?...Wyrcy Rycy Cescy?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
darex120 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Ostrów
Wysłany: 08-02-2009, 16:10   Witam

Strasznie klekocze na wolnych obrotach
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 08-02-2009, 17:22   

Jeżeli to takie klekotanie - cykanie to może popychacze.
 
 
 
darex120 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Ostrów
Wysłany: 08-02-2009, 17:46   Witam

Hmm posiadam jeszcze jeden silnik do niego tylko strasznie zre olej ale pracuje ok przemienic cala klawiature czy moze cos innego
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-02-2009, 19:31   

Masz silnik na wtrysku czy gaźnik ? Popychacze czy śrubki ? Mówisz, że jak naciśniesz gaz to jest lepiej - to może panewki ? Z góry słychać czy z dołu ? Może masz za niskie obroty ustawione ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-02-2009, 19:37   

Czy jak wciśniesz sprzęgło to też hałasuje?
_________________

 
 
 
darex120 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Ostrów
Wysłany: 08-02-2009, 20:21   hey

z tym ze to jest silnik na disel
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-02-2009, 20:24   

zawory wyreguluj
 
 
darex120 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Ostrów
Wysłany: 08-02-2009, 20:46   witam

a powiedzcie jak te zaworu wyregulowac
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-02-2009, 04:38   

Szczelinomierz, klucz 12 i śrubokręt.
Zdejmujesz pokrywę zaworów i górną obudowę rozrządu, ustawiasz na znakach koło i regulujesz zawory które się ruszają. Potem obracasz to górne kółko o 180 stopni i regulujesz pozostałe. Przesunąć to koło możesz: samochód na lewarek, zapinasz 5 bieg i kręcisz kołem (od samochodu) do przodu. Znak masz na tym kole gdzie jest pasek i na obudowie metalowej na godzinie 12 wybity.
zawory reguluje się luzując nakrętkę i wkręcając lub wykręcając śrubkę regulacyjną pod którą powinna być odpowiednia płytka szczelinomierza. Płytka ta powinno chodzić z lekkim oporem pod tym zaworem, po ustawieniu śrubki kontrujesz (dokręcasz) nakrętką uważając, żeby śruba się nie przestawiła. I tak wszystkie 8 zaworów. Dodam jeszcze, że przed regulacją musisz nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy i do skończenia czynności nie powinien się wychłodzić poniżej chyba 60 czy 40 stopni.
Dodam jeszcze, że wartości luzów zaworowych (czyli grubość płytek szczelinomierza) to odpowiednio: 0,2 dla ssącego i 0,3 dla wydechowego (o ile dobrze pamiętam)
A tak w zasadzie to chyba wszystko jest na stronie Krzyzaka i nie wiem po co się tu teraz produkowałem :P
PS. Przepraszam za składnię i wyrazistość mojego postu, ale spójrzcie na godzinę :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
darex120 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Ostrów
Wysłany: 09-02-2009, 12:44   Witam

Dzieki wielkie za opis a mozecie mi powiedziec jak wejsc na ta strone Krzaka
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-02-2009, 12:52   Re: Witam

darex120 napisał/a:
mozecie mi powiedziec jak wejsc na ta strone Krzaka

nie znam takiego czlowieka
 
 
darex120 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 11
Skąd: Ostrów
Wysłany: 09-02-2009, 12:55   Sorki

Zle napisalem Krzyzaka

[ Dodano: 09-02-2009, 13:55 ]
Witam posiadam taki silniczek czy istnieje gdzies w sieci jakas ksiazka napraw interesuje mnie dokladniej ustawienie rozrzadu , oraz ustawienie i regulacja klawiatury .

 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 09-02-2009, 14:22   

podaj doklady numer silnika to Ci przesle
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.