Mitsubishi Galant 1991 |
Autor |
Wiadomość |
darex120
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: 08-02-2009, 15:28 Mitsubishi Galant 1991
|
|
|
Witam posiadam to auto ale mam z nim problem na niskich obrotach strasznie halasuje silnik jak nacisne gas to pracuje normalnie co moze byc powodem takiego halasu ,bardzo prosze o pomoc |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 08-02-2009, 15:55
|
|
|
to znaczy ... jak halasuje? szumi? glosno klekota?...Wyrcy Rycy Cescy? |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
darex120
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: 08-02-2009, 16:10 Witam
|
|
|
Strasznie klekocze na wolnych obrotach |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 08-02-2009, 17:22
|
|
|
Jeżeli to takie klekotanie - cykanie to może popychacze. |
|
|
|
 |
darex120
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: 08-02-2009, 17:46 Witam
|
|
|
Hmm posiadam jeszcze jeden silnik do niego tylko strasznie zre olej ale pracuje ok przemienic cala klawiature czy moze cos innego |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-02-2009, 19:31
|
|
|
Masz silnik na wtrysku czy gaźnik ? Popychacze czy śrubki ? Mówisz, że jak naciśniesz gaz to jest lepiej - to może panewki ? Z góry słychać czy z dołu ? Może masz za niskie obroty ustawione ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11206 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-02-2009, 19:37
|
|
|
Czy jak wciśniesz sprzęgło to też hałasuje? |
_________________
 |
|
|
|
 |
darex120
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: 08-02-2009, 20:21 hey
|
|
|
z tym ze to jest silnik na disel |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-02-2009, 20:24
|
|
|
zawory wyreguluj |
|
|
|
 |
darex120
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: 08-02-2009, 20:46 witam
|
|
|
a powiedzcie jak te zaworu wyregulowac |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-02-2009, 04:38
|
|
|
Szczelinomierz, klucz 12 i śrubokręt.
Zdejmujesz pokrywę zaworów i górną obudowę rozrządu, ustawiasz na znakach koło i regulujesz zawory które się ruszają. Potem obracasz to górne kółko o 180 stopni i regulujesz pozostałe. Przesunąć to koło możesz: samochód na lewarek, zapinasz 5 bieg i kręcisz kołem (od samochodu) do przodu. Znak masz na tym kole gdzie jest pasek i na obudowie metalowej na godzinie 12 wybity.
zawory reguluje się luzując nakrętkę i wkręcając lub wykręcając śrubkę regulacyjną pod którą powinna być odpowiednia płytka szczelinomierza. Płytka ta powinno chodzić z lekkim oporem pod tym zaworem, po ustawieniu śrubki kontrujesz (dokręcasz) nakrętką uważając, żeby śruba się nie przestawiła. I tak wszystkie 8 zaworów. Dodam jeszcze, że przed regulacją musisz nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy i do skończenia czynności nie powinien się wychłodzić poniżej chyba 60 czy 40 stopni.
Dodam jeszcze, że wartości luzów zaworowych (czyli grubość płytek szczelinomierza) to odpowiednio: 0,2 dla ssącego i 0,3 dla wydechowego (o ile dobrze pamiętam)
A tak w zasadzie to chyba wszystko jest na stronie Krzyzaka i nie wiem po co się tu teraz produkowałem
PS. Przepraszam za składnię i wyrazistość mojego postu, ale spójrzcie na godzinę |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
darex120
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: 09-02-2009, 12:44 Witam
|
|
|
Dzieki wielkie za opis a mozecie mi powiedziec jak wejsc na ta strone Krzaka |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-02-2009, 12:52 Re: Witam
|
|
|
darex120 napisał/a: | mozecie mi powiedziec jak wejsc na ta strone Krzaka |
nie znam takiego czlowieka |
|
|
|
 |
darex120
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1991
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 11 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: 09-02-2009, 12:55 Sorki
|
|
|
Zle napisalem Krzyzaka
[ Dodano: 09-02-2009, 13:55 ]
Witam posiadam taki silniczek czy istnieje gdzies w sieci jakas ksiazka napraw interesuje mnie dokladniej ustawienie rozrzadu , oraz ustawienie i regulacja klawiatury .
 |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 09-02-2009, 14:22
|
|
|
podaj doklady numer silnika to Ci przesle |
|
|
|
 |
|