Carisma - Techniczne - Centralny
necker - 04-03-2009, 14:59 Temat postu: Centralny Potrzebuje pomocy mam centralny ale zgubiłem od niego pilota kiedy kupilem auto byl tylko jeden wiec zapasu nie mam czy mozna dokupic i dostroic jakis inny jak to zrobic pomózcie
MARCIN - 05-03-2009, 16:49
Hej.
Ja miałem centralny ale musiałem otwierac kluczykiem bo nie miałem radiowego sterowania.
Kupiłem sobie sterownik radiowy w necie i go założyłem i teraz mam lekki wypasik.
Kup sobie sterownik na allegro i po kłopocie.
Montaż banalnie prosty, wystarczy podpiąć się pod włącznik na tunelu środkowym i po kłopocie.Zamek sterowany jest dwoma minusami.
Wraz ze sterownikiem dostaniesz dwa piloty a koszt tego bajeru to około 50 zł plus przesyłka.
Arnold - 05-03-2009, 17:23
Witaj.
Można jeszcze spróbować zadziałać w serwisach specjalizujących się w centralnych zamkach.
Tam powinni poradzić sobie z Twoim problemem bez większych kłopotów.
Pozdrawiam.
wichura1 - 05-03-2009, 22:01 Temat postu: Re: Centralny
necker napisał/a: | Potrzebuje pomocy mam centralny ale zgubiłem od niego pilota kiedy kupilem auto byl tylko jeden wiec zapasu nie mam czy mozna dokupic i dostroic jakis inny jak to zrobic pomózcie |
Kupujesz na Allegro, używkę uczysz go i śmiga.
Anonymous - 05-03-2009, 22:23
wichura1 napisał/a: | Kupujesz na Allegro, używkę uczysz go i śmiga. |
A zdradzisz sposób na "naukę" obcego pilota??
POzdrawiam.
wichura1 - 05-03-2009, 22:49
Sposób z service manuala, który niestety nie działa u wszystkich:
Wsiadasz do samochodu, wszystkie drzwi muszą być zamknięte. Wkładasz kluczyk do stacyjki przekręcasz w pozycję ACC i z powrotem na OFF ( kluczyk musi zostać w stacyjce). Po tej operacji szybko wciskasz przycisk na pilocie (obojętnie, który) i czekasz 10 sekund, po tym czasie wciskasz dwa razy przycisk na pilocie, wyciągasz kluczyk ze stacyjki. Pilot powinien działać.
Jak nie zadziała, drugiego sposobu szukaj na forum, albo w service manualu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448
Anonymous - 06-03-2009, 18:59
u mnie niestety nie zadziałał tan sposób...
wichura1 - 06-03-2009, 21:54
Poszukaj na forum jest temat o tym, w dziale Carisma.
slawek st - 18-04-2009, 19:58
Nigdzie nie znalazłem skutecznego w moim przypadku sposobu aby zaprogramować dokupionego oryginalnego pilota. Może ktoś zna, proszę o pomoc.
maxwell61 - 21-04-2009, 19:00
koledzy and koleżanki,
dziasiaj podczas małego grzebania przy aucie było zwarcie dość konkretne...poszedł bezpiecnzik 80A ale już zlutowany i jest ok...ale nie ma radia i centralnego zamka...reszta hula jak trzeba...
najwazniejszy jest dla mnie centralny...co to mogło się przepalić?? bezpieczniki wszystkie ok... czy siadł siłownik centralnego w drzwiach kierowcy?????jak to mozna najszybciej sprawdzic??
BTW czy po takim zwarciu moze dojść do wyłądowania aku albo do przepalenia diód albo regulatora napiecia na altku?
dzieki za pomoc
SHARK1979 - 21-04-2009, 19:08
maxwell61 napisał/a: | było zwarcie dość konkretne...poszedł bezpiecnzik 80A |
Jak się robi takie zwarcie będe wiedział czego nie tykać
Anonymous - 24-04-2009, 23:50
maxwell61 napisał/a: | koledzy and koleżanki,
dziasiaj podczas małego grzebania przy aucie było zwarcie dość konkretne...poszedł bezpiecnzik 80A ale już zlutowany i jest ok...ale nie ma radia i centralnego zamka...reszta hula jak trzeba...
najwazniejszy jest dla mnie centralny...co to mogło się przepalić?? bezpieczniki wszystkie ok... czy siadł siłownik centralnego w drzwiach kierowcy?????jak to mozna najszybciej sprawdzic??
BTW czy po takim zwarciu moze dojść do wyłądowania aku albo do przepalenia diód albo regulatora napiecia na altku?
dzieki za pomoc |
Pamiętajcie, że prąd zwarcia niszczy tylko elementy przez które przepływa, na ogół są to tylko przewody, bezpieczniki lub regulator. Zwarcie nie jest w stanie zniszczyć żadnej żarówki czy siłownika w samochodzie w momencie gdy do "zwarcia" dochodzi poprzez takie elementy, to de facto nie jest zwarcie, tylko zwykłe uruchomienie danego elementu.
Co do twojego przypadku, jeśli auto odpala to aku jeszcze żyje i najprawdopodobniej długo jeszcze się będziesz z nim męczyć . Co do regulatora to owszem mógł się uszkodzić aczkolwiek nie powinien, najłatwiej sprawdzić go podłączając woltomierz do akumulatora na odpalonym silniku i zwiększać obroty, jeśli napięcie nie przekracza ok 14,5V to regulator też jeszcze żyje:). Zacznij od sprawdzenia czy na centralce od centralnego jest w ogóle zasilanie.
maxwell61 - 25-04-2009, 14:17
dałem do elektryka...zrobil wszystko...nie chcial powiedziec co i jak...w każdym razie centralny siedzial bo cos bylo na instalacji...i tyle
kkriss - 26-04-2009, 08:13 Temat postu: Re: Centralny
wichura1 napisał/a: |
Kupujesz na Allegro, używkę uczysz go i śmiga. |
Tylko czy kupuje jakiegokolwiek pilota, czy taki od carismy?
Jeżeli tak to póki co takich pilotów od cari brak na alledrogo.
Raffil - 26-04-2009, 09:23
Fakt samych pilotow nie widze (a były), jest tylko to:
centralki + piloty
|
|
|