[92-96]Lancer CB0 - [CB0] Czy ktos wie jak reaguje silnik 1.6 na instalacje gazo
Kaczmarr_ - 15-03-2009, 10:31 Temat postu: [CB0] Czy ktos wie jak reaguje silnik 1.6 na instalacje gazo Witam
Czy ktos ma moze owego lancera 1600glxi z instalacja gazowa?
Przymierzam sie albo do zmiany lancera na golfa3 tdi (o matko ;/ ) albo do zagazowania swojego lancera..
Nie wiem tylko czy jest to dobry pomysl i czy swoje zadanie spelni podstawowa instalacja z podpieciem do rury za filtrem powietrza czy trzeba inwestowac w sekwencje ?
Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi !
Grabarz85 - 15-03-2009, 11:07
No ja mam Lancerka GLXI z gazem...
Kupiłem go zagazowanego, ponieważ miesięcznie robię ok 3000 km...
Nie mam żadnych kłopotów z nim... spala ok 8-9 l gazu w zależności od jazdy...
Mam instalację II generacji i wszystko jest ok... Nie mam problemów typu "strzelanie" itp...
Gazownik powiedział ze do takich samochodów powinno sie zakładać sekwencje... ale dobra inatalacja II generacji tez nie będzie sprawiała problemów...
Trzeba na czas wymieniać świece, przewody i filtry
Mam założoną instalację firmy "Bingo"... Ze względów bezpieczeństwa, w dolocie mam zamontowaną "klapkę antywybuchowa" ale jak wcześniej pisałem, jeszcze an i razu nie strzelił, ani nie prychnął
pfx - 15-03-2009, 11:21
Bez żadnego problemu zniesie gaz, a potem tym bardziej zniesie to kieszeń użytkownika.
Polecałbym doinwestować i założyć sekwencję - koszt wyższy o ok 600-800 PLN, ale moim zdaniem warto.
Anonymous - 15-03-2009, 20:18
Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów.
Grabarz85 - 15-03-2009, 20:40
gregorbu napisał/a: | Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów. |
Mój ma już 255000 A gaz zakładany był przy 180 000 km... Też żadnych problemów z nim nie mam
Kaczmarr_ - 16-03-2009, 00:20
Grabarz85 napisał/a: | gregorbu napisał/a: | Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów. |
Mój ma już 255000 A gaz zakładany był przy 180 000 km... Też żadnych problemów z nim nie mam |
A jakiej generacji masz instalacje? I jakiej firmy?
Anonymous - 16-03-2009, 00:32
Koledzy, ja jutro wrzucam sekwencje do mojego Lancerka, jak tylko przetestuje to dam opis.
Koszt : 2800 ( na szczescie na firme )
Grabarz85 - 16-03-2009, 07:44
Kaczmarr_ napisał/a: |
A jakiej generacji masz instalacje? I jakiej firmy? |
II generacja. Instalacja firmy Bingo...
Anonymous - 19-03-2009, 18:55
W moim lancerze od wczoraj jest juz sekwencja:)
Komputer to STAG-4, listwa Valtek, reduktory i zawory Tomasetto.
Po kalibracji sprawuje sie rewelacyjnie, nie ma roznicy mocy miedzy benzyna a gazem, przelaczanie w czasie jazdy bez problemu, autem nie szarpie, nie gasnie, w ogole jest to nieodczuwalne dla kierowcy.
Jeden minus: na gazie swieci CHECK ENGINE, na benzynie nie. Gazownik powiedzial ze jedyna opcja to montaz emulatora jak w II Generacji zeby oszukac fabryczne ECU, ale to ze CE swieci nie powinno wplywac w zaden sposob na auto. Gdzies na forum czytalem o tym problemie juz, ponoc to charakterystyczna reakcja aut mitsubishi na sekwencje
No i przy pierwszym tankowaniu do pelna nie odbil zawor i wlazlo o 5l gazu za duzo. Wg gazownika 8 na 10 nowych zaworow nie odbija za pierwszym tankowaniem. Dodam ze butla w miejscu kola zapasowego, troche delikatnie wyglada ujscie elektroniki, trzeba bardzo uwazac przy cofaniu. Butla na zewnatrz niesie tez ze soba duze prawdopodobienstwo awarii wskaznika poziomu gazu.
To tyle co moge powiedziec do tej pory, jak pojezdze wiecej i cos mi sie nasunie, nie omieszkam napisac.
rosomak1983 - 19-03-2009, 20:04
qbiec napisał/a: | ale to ze CE swieci nie powinno wplywac w zaden sposob na auto |
ponoc wtedy ECU przełacza jazde na tryb awaryjny...
Anonymous - 19-03-2009, 20:27
No wlasnie pogrzebalem wiecej i wyglada na to ze potrzebny jest opornik 56ohm, czyli jezeli dobrze rozumiem emulator o takiej wartosci?
Sa jakies wady posiadania komputera i emulatora jednoczesnie?
tomekk - 19-03-2009, 21:13
witam, pół roku jeżdżę na gazie, instalacje sekwencyjna, koszt 2100zł, już 25000km przejechanych - żadnych problemów oprócz check engine:P pomaga podniesienie obrotów od 1000obr/min i tak mam kawałek instalacji car audio więc altek mi lepiej ładuje na wolnych obrotach:P
Anonymous - 25-03-2009, 16:06
Czesc!
Proponuje uporac Ci sie z ta lampka CE. Nigdy nie wiesz czy dalej swieci przez zly emulator czy faktycznie cos pada! Moj gazownik zrobil wielkie oczy jak mu przywiozle mu z forum karte z usunieciem problemu. Ogolnie jestem zadowolony z gazu ale nie mow ze tak samo pracuje jak na benzynie nie da sie tak!! Ja mam sekwencje wreszcie dobrze skalibrowana ale i tak czuje roznice. Pb to jest co misiek lubi;)
pozdrawiam
nasper - 08-04-2009, 10:28
Witam.
Miałem przyjemność jeździć przez 3lata Lancerem 94' z silnikiem 1,6 4g92 na gazie zrobiłem nim około 100000km nadal nim jeździ moja dziewczyna i auto nie ma żadnych problemów stan licznika na dzień dzisiejszy to jakieś 280tyś. z czego około 150tyś. na gazie. raz tylko była wymieniana uszczelka głowicy a tak nic się nie działo z tym autem. Auto trafiłem z dobrej ręki bo od szwagra więc przez te 3 latka nic tylko lanie gazu regularne wymiany oleju i cieszenie się z jazdy.
Pozdrawiam
danino88 - 08-04-2009, 23:22
silniczek 1.6 4g92 gaz założyłem jakieś 2 miesiące temu, zrobiłem już 5 tys km i brak problemów. Co prawda misio lepiej minimalnie zbiera się na benzynce, ale jednak oszczędność jest duża. Gaz oczywiście sekwencja 2500 zł w kole zapasowym z ukrytym wlewem na gaz, żeby nie oszpecało misia. Spalanie średnio 10l, potrafi zejść 8l a maksymalnie po mieście 11,5l:)
|
|
|