Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB0] Czy ktos wie jak reaguje silnik 1.6 na instalacje gazo
Autor Wiadomość
Kaczmarr_ 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 99r EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 19
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 15-03-2009, 10:31   [CB0] Czy ktos wie jak reaguje silnik 1.6 na instalacje gazo

Witam

Czy ktos ma moze owego lancera 1600glxi z instalacja gazowa?
Przymierzam sie albo do zmiany lancera na golfa3 tdi (o matko :doubt: ;/ ) albo do zagazowania swojego lancera..
Nie wiem tylko czy jest to dobry pomysl i czy swoje zadanie spelni podstawowa instalacja z podpieciem do rury za filtrem powietrza czy trzeba inwestowac w sekwencje ?

Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi !
 
 
Grabarz85 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 76
Skąd: Grabowiec
Wysłany: 15-03-2009, 11:07   

No ja mam Lancerka GLXI z gazem...
Kupiłem go zagazowanego, ponieważ miesięcznie robię ok 3000 km...
Nie mam żadnych kłopotów z nim... spala ok 8-9 l gazu w zależności od jazdy...
Mam instalację II generacji i wszystko jest ok... Nie mam problemów typu "strzelanie" itp...
Gazownik powiedział ze do takich samochodów powinno sie zakładać sekwencje... ale dobra inatalacja II generacji tez nie będzie sprawiała problemów...
Trzeba na czas wymieniać świece, przewody i filtry :)
Mam założoną instalację firmy "Bingo"... Ze względów bezpieczeństwa, w dolocie mam zamontowaną "klapkę antywybuchowa" ale jak wcześniej pisałem, jeszcze an i razu nie strzelił, ani nie prychnął :)
_________________
Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 15-03-2009, 11:21   

Bez żadnego problemu zniesie gaz, a potem tym bardziej zniesie to kieszeń użytkownika.
Polecałbym doinwestować i założyć sekwencję - koszt wyższy o ok 600-800 PLN, ale moim zdaniem warto.
_________________
...biała strona mocy....
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 15-03-2009, 20:18   

Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów.
 
 
Grabarz85 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 76
Skąd: Grabowiec
Wysłany: 15-03-2009, 20:40   

gregorbu napisał/a:
Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów.


Mój ma już 255000 :) A gaz zakładany był przy 180 000 km... Też żadnych problemów z nim nie mam :)
_________________
Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 
 
Kaczmarr_ 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 99r EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 19
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 16-03-2009, 00:20   

Grabarz85 napisał/a:
gregorbu napisał/a:
Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów.


Mój ma już 255000 :) A gaz zakładany był przy 180 000 km... Też żadnych problemów z nim nie mam :)


A jakiej generacji masz instalacje? I jakiej firmy?
 
 
qbiec
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2009, 00:32   

Koledzy, ja jutro wrzucam sekwencje do mojego Lancerka, jak tylko przetestuje to dam opis.
Koszt : 2800 ( na szczescie na firme )
 
 
Grabarz85 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 16v CB0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 76
Skąd: Grabowiec
Wysłany: 16-03-2009, 07:44   

Kaczmarr_ napisał/a:


A jakiej generacji masz instalacje? I jakiej firmy?


II generacja. Instalacja firmy Bingo...
_________________
Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
 
 
qbiec
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2009, 18:55   

W moim lancerze od wczoraj jest juz sekwencja:)
Komputer to STAG-4, listwa Valtek, reduktory i zawory Tomasetto.
Po kalibracji sprawuje sie rewelacyjnie, nie ma roznicy mocy miedzy benzyna a gazem, przelaczanie w czasie jazdy bez problemu, autem nie szarpie, nie gasnie, w ogole jest to nieodczuwalne dla kierowcy.

Jeden minus: na gazie swieci CHECK ENGINE, na benzynie nie. Gazownik powiedzial ze jedyna opcja to montaz emulatora jak w II Generacji zeby oszukac fabryczne ECU, ale to ze CE swieci nie powinno wplywac w zaden sposob na auto. Gdzies na forum czytalem o tym problemie juz, ponoc to charakterystyczna reakcja aut mitsubishi na sekwencje :lol:

No i przy pierwszym tankowaniu do pelna nie odbil zawor i wlazlo o 5l gazu za duzo. Wg gazownika 8 na 10 nowych zaworow nie odbija za pierwszym tankowaniem. Dodam ze butla w miejscu kola zapasowego, troche delikatnie wyglada ujscie elektroniki, trzeba bardzo uwazac przy cofaniu. Butla na zewnatrz niesie tez ze soba duze prawdopodobienstwo awarii wskaznika poziomu gazu.

To tyle co moge powiedziec do tej pory, jak pojezdze wiecej i cos mi sie nasunie, nie omieszkam napisac.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-03-2009, 20:04   

qbiec napisał/a:
ale to ze CE swieci nie powinno wplywac w zaden sposob na auto

ponoc wtedy ECU przełacza jazde na tryb awaryjny...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
qbiec
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2009, 20:27   

No wlasnie pogrzebalem wiecej i wyglada na to ze potrzebny jest opornik 56ohm, czyli jezeli dobrze rozumiem emulator o takiej wartosci?
Sa jakies wady posiadania komputera i emulatora jednoczesnie?
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 19-03-2009, 21:13   

witam, pół roku jeżdżę na gazie, instalacje sekwencyjna, koszt 2100zł, już 25000km przejechanych - żadnych problemów oprócz check engine:P pomaga podniesienie obrotów od 1000obr/min i tak mam kawałek instalacji car audio więc altek mi lepiej ładuje na wolnych obrotach:P
 
 
 
Christof
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2009, 16:06   

Czesc!

Proponuje uporac Ci sie z ta lampka CE. Nigdy nie wiesz czy dalej swieci przez zly emulator czy faktycznie cos pada! Moj gazownik zrobil wielkie oczy jak mu przywiozle mu z forum karte z usunieciem problemu. Ogolnie jestem zadowolony z gazu ale nie mow ze tak samo pracuje jak na benzynie nie da sie tak!! Ja mam sekwencje wreszcie dobrze skalibrowana ale i tak czuje roznice. Pb to jest co misiek lubi;)
pozdrawiam
 
 
nasper 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 EA5W automat 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 23
Skąd: Stare Drzewce
Wysłany: 08-04-2009, 10:28   

Witam.
Miałem przyjemność jeździć przez 3lata Lancerem 94' z silnikiem 1,6 4g92 na gazie zrobiłem nim około 100000km nadal nim jeździ moja dziewczyna i auto nie ma żadnych problemów stan licznika na dzień dzisiejszy to jakieś 280tyś. z czego około 150tyś. na gazie. raz tylko była wymieniana uszczelka głowicy a tak nic się nie działo z tym autem. Auto trafiłem z dobrej ręki bo od szwagra więc przez te 3 latka nic tylko lanie gazu regularne wymiany oleju i cieszenie się z jazdy.
Pozdrawiam
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 08-04-2009, 23:22   

silniczek 1.6 4g92 gaz założyłem jakieś 2 miesiące temu, zrobiłem już 5 tys km i brak problemów. Co prawda misio lepiej minimalnie zbiera się na benzynce, ale jednak oszczędność jest duża. Gaz oczywiście sekwencja 2500 zł w kole zapasowym z ukrytym wlewem na gaz, żeby nie oszpecało misia. Spalanie średnio 10l, potrafi zejść 8l a maksymalnie po mieście 11,5l:)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.