| 
		[CB0] Czy ktos wie jak reaguje silnik 1.6 na instalacje gazo | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Kaczmarr_  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant 2.5 99r EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 19 Skąd: Zgorzelec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2009, 10:31   [CB0] Czy ktos wie jak reaguje silnik 1.6 na instalacje gazo
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
 
Czy ktos ma moze owego lancera 1600glxi z instalacja gazowa?
 
Przymierzam sie albo do zmiany lancera na golfa3 tdi (o matko      ;/ ) albo do zagazowania swojego lancera..
 
Nie wiem tylko czy jest to dobry pomysl i czy swoje zadanie spelni podstawowa instalacja z podpieciem do rury za filtrem powietrza czy trzeba inwestowac w sekwencje ?
 
 
Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi ! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Grabarz85  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 1.6 16v CB0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 76 Skąd: Grabowiec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2009, 11:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No ja mam Lancerka GLXI z  gazem...
 
Kupiłem go zagazowanego, ponieważ miesięcznie robię ok 3000 km...
 
Nie mam żadnych kłopotów z nim... spala ok 8-9 l gazu w zależności od jazdy...
 
Mam instalację II generacji i wszystko jest ok... Nie mam problemów typu "strzelanie" itp...
 
Gazownik powiedział ze do takich samochodów powinno sie zakładać sekwencje... ale dobra inatalacja II generacji tez nie będzie sprawiała problemów...
 
Trzeba na czas wymieniać świece, przewody i filtry   
 
Mam założoną instalację firmy "Bingo"... Ze względów bezpieczeństwa, w dolocie mam zamontowaną "klapkę antywybuchowa" ale jak wcześniej pisałem, jeszcze an i razu nie strzelił, ani nie prychnął    | 
             
						
				_________________ Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pfx  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Evo X GSR 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2009, 11:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bez żadnego problemu zniesie gaz, a potem tym bardziej zniesie to kieszeń użytkownika. 
 
Polecałbym doinwestować i założyć sekwencję - koszt wyższy o ok 600-800 PLN, ale moim zdaniem warto. | 
             
						
				_________________ ...biała strona mocy....
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gregorbu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2009, 20:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Grabarz85  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 1.6 16v CB0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 76 Skąd: Grabowiec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-03-2009, 20:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | gregorbu napisał/a: | 	 		  | Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów. | 	  
 
 
Mój ma już 255000    A gaz zakładany był przy 180 000 km... Też żadnych problemów z nim nie mam    | 
             
						
				_________________ Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kaczmarr_  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Galant 2.5 99r EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 19 Skąd: Zgorzelec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-03-2009, 00:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Grabarz85 napisał/a: | 	 		   	  | gregorbu napisał/a: | 	 		  | Lancer Ruslany ma w tej chwili 241.000 km, nie wiadomo, ile z tego na gazie. Instalacja 2. generacji. Kompletnie żadnych problemów. | 	  
 
 
Mój ma już 255000    A gaz zakładany był przy 180 000 km... Też żadnych problemów z nim nie mam    | 	  
 
 
A jakiej generacji masz instalacje? I jakiej firmy? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 qbiec [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-03-2009, 00:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Koledzy, ja jutro wrzucam sekwencje do mojego Lancerka, jak tylko przetestuje to dam opis. 
 
Koszt : 2800 ( na szczescie na firme ) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Grabarz85  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 1.6 16v CB0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sie 2008 Posty: 76 Skąd: Grabowiec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-03-2009, 07:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Kaczmarr_ napisał/a: | 	 		  
 
 
A jakiej generacji masz instalacje? I jakiej firmy? | 	  
 
 
II generacja. Instalacja firmy Bingo... | 
             
						
				_________________ Wolę pchać swojego Miśka niż jeździć vw
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 qbiec [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-03-2009, 18:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W moim lancerze od wczoraj jest juz sekwencja:)
 
Komputer to STAG-4, listwa Valtek, reduktory i zawory Tomasetto.
 
Po kalibracji sprawuje sie rewelacyjnie, nie ma roznicy mocy miedzy benzyna a gazem, przelaczanie w czasie jazdy bez problemu, autem nie szarpie, nie gasnie, w ogole jest to nieodczuwalne dla kierowcy.
 
 
Jeden minus: na gazie swieci CHECK ENGINE, na benzynie nie. Gazownik powiedzial ze jedyna opcja to montaz emulatora jak w II Generacji zeby oszukac fabryczne ECU, ale to ze CE swieci nie  powinno wplywac w zaden sposob na auto. Gdzies na forum czytalem o tym problemie juz, ponoc to charakterystyczna reakcja aut mitsubishi na sekwencje    
 
 
No i przy pierwszym tankowaniu do pelna nie odbil zawor i wlazlo o 5l gazu za duzo. Wg gazownika 8 na 10 nowych zaworow nie odbija za pierwszym tankowaniem. Dodam ze butla w miejscu kola zapasowego, troche delikatnie wyglada ujscie elektroniki, trzeba bardzo uwazac przy cofaniu. Butla na zewnatrz niesie tez ze soba duze prawdopodobienstwo awarii wskaznika poziomu gazu.
 
 
To tyle co moge powiedziec do tej pory, jak pojezdze wiecej i cos mi sie nasunie, nie omieszkam napisac. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rosomak1983  		  
		 
         Mitsumaniak werbalny terrorysta
  
  
                  Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-03-2009, 20:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | qbiec napisał/a: | 	 		  | ale to ze CE swieci nie powinno wplywac w zaden sposob na auto | 	  
 
ponoc wtedy ECU przełacza jazde na tryb awaryjny... | 
             
						
				_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
 
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
 
-Nie synku.... to Diesel.....   
 
Life is 2 short to drive boring cars   
 
6 bolt only... 
 
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania   
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 qbiec [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-03-2009, 20:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No wlasnie pogrzebalem wiecej i wyglada na to ze potrzebny jest opornik 56ohm, czyli jezeli dobrze rozumiem emulator o takiej wartosci?
 
Sa jakies wady posiadania komputera i emulatora jednoczesnie? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomekk  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: lancer cbo1.6 93->98r;) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-03-2009, 21:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam, pół roku jeżdżę na gazie, instalacje sekwencyjna, koszt 2100zł, już 25000km przejechanych - żadnych problemów oprócz check engine:P pomaga podniesienie obrotów od 1000obr/min i tak mam kawałek instalacji car audio więc altek mi lepiej ładuje na wolnych obrotach:P | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Christof [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-03-2009, 16:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czesc!
 
 
Proponuje uporac Ci sie z ta lampka CE. Nigdy nie wiesz czy dalej swieci przez zly emulator czy faktycznie cos pada! Moj gazownik zrobil wielkie oczy jak mu przywiozle mu z forum karte z usunieciem problemu. Ogolnie jestem zadowolony z gazu ale nie mow ze tak samo pracuje jak na benzynie nie da sie tak!! Ja mam sekwencje wreszcie dobrze skalibrowana ale i tak czuje roznice. Pb to jest co misiek lubi;)
 
pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 nasper  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Galant 2,5 EA5W automat 99' 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 23 Skąd: Stare Drzewce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-04-2009, 09:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Miałem przyjemność jeździć przez 3lata Lancerem 94' z silnikiem 1,6 4g92 na gazie zrobiłem nim około 100000km nadal nim jeździ moja dziewczyna i auto nie ma żadnych problemów stan licznika na dzień dzisiejszy to jakieś 280tyś. z czego około 150tyś. na gazie. raz tylko była wymieniana uszczelka głowicy a tak nic się nie działo z tym autem. Auto trafiłem z dobrej ręki bo od szwagra więc przez te 3 latka nic tylko lanie gazu regularne wymiany oleju i cieszenie się z jazdy.
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-04-2009, 22:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | silniczek 1.6 4g92 gaz założyłem jakieś 2 miesiące temu, zrobiłem już 5 tys km i brak problemów. Co prawda misio lepiej minimalnie zbiera się na benzynce, ale jednak oszczędność jest duża. Gaz oczywiście sekwencja 2500 zł w kole zapasowym z ukrytym wlewem na gaz, żeby nie oszpecało misia. Spalanie średnio 10l, potrafi zejść 8l a maksymalnie po mieście 11,5l:) | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |