To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - E88A Specyfikacja techniczna

Anonymous - 27-03-2009, 10:15
Temat postu: E88A Specyfikacja techniczna
Panowie szukałem, nie znalazłem - może gdzieś jest o tym, ale do rzeczy : Czy ktoś z Was jest w posiadaniu informacji na temat specyfikacji technicznej naszych E88. Dokładne dane dotyczące osiągów, przyspieszeń, parametrów jezdnych itp.itd. Jadąc rano do pracy skopałem d.... nowiutkiemu BMW i to coupe, nie wiem co miał za silnik bo jak dojeżdżałem do świateł to na klapie nie miał nic napisane tylko tłumik z dwoma wylotami. Smaczku dodaje fakt że jak sprawdzałem na polskiej stronie BMW coupe występują 2.0 w górę - jeśli to była 2.0 to według strony www.bmw.pl ma 8.1 do setki, diesel 2.0 jak na ironię ma 7.9 nie widziałem w lusterku żeby dymił ;-) ale zapewne mają filtry cząsteczek stałych... Podkreślam że za sterem w BMW nie siedziała piękna blondynka tylko łysy kark koło czterdziestki więc pewnie wiedział jak go cisnąć. Ktoś wie w jakim czasie nasze Gale E88 przyspieszają ?
Frost - 27-03-2009, 10:46

Gdzieś czytałem że koło 8s

[ Dodano: 27-03-2009, 10:46 ]
a mając 4x4 masz dobry start zapewniony

Anonymous - 27-03-2009, 10:52

frost83 napisał/a:
a mając 4x4 masz dobry start zapewniony


Dokładnie strzał w 4x4 jest niesamowity ale niestety sprzęgło wymieniałem już 3 razy :-( - to i tak niezły wynik bo mam 250 tyś przejechane. W Evo 9 MR mojego kumpla poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło po 20 tyś podobno fabryczne nie wytrzymują więcej

Frost - 27-03-2009, 11:34

kurcze znalazłem te dane :-X
>
segment Wyższa średnia
typ nadwozia Sedan
data rozpoczęcia produkcji 1993.03
data zakończenia produkcji 1994.12

Silnik
rodzaj silnika Benzyna
pojemność silnika (cm3) 2497
układ/ilość cylindrów Układ V / 6
moc silnika (kW/KM) 125 kW / 170 KM
max moment obrotowy (Nm) 216

Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 216
przyspieszenie (0-100km/h) 8.8

Masy i wymiary
długość (mm) 4620
szerokość (mm) 1730
wysokość (mm) 1405
rozstaw osi (mm) 2635
min przestrzeń bagażowa (l.) 450
masa całkowita (kg) 1945

Anonymous - 27-03-2009, 12:06

frost83 napisał/a:
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 216
przyspieszenie (0-100km/h) 8.8


Fajnie skąd to znalazłeś frost ?
Jak zwykle dali fabryczny opis optymalnych osiągów nie wiem jak do 100km/h ale ja zamykam w swoim licznik. Na GPS'ie jest 235 (jak wiadomo GPS po 200km/h zaczyna przekłamywać). Muszę się zebrać i zrobić test na przyspieszenie jak się cieplej zrobi...

Tak apropos np. w Evo 9 MR 350 KM licznik się zamyka przy 260 a obroty silnika idą dalej GPS pokazuje przy - 260 "tylko" 240

Frost - 27-03-2009, 12:27

MadMax napisał/a:
Fajnie skąd to znalazłeś
szukałem od 10:15 :D po wszystkich możliwych stronkach, aż sie udało, tylko kurcze zamknełem stronkę i nie wiem teraz gdzie to było, a były tam wszystkie modele Mitsu i ich osiągi.
Co do prędkości max i przyśpiechy, to zawsze trzeba brać poprawke.
Jak ogarne swojego do końca, to polece na 1/4 u siebie, wezme stoper, pasażera, GPS i sie sprawdzi

[ Dodano: 27-03-2009, 12:41 ]
TU TO JEST I WIELE WIĘCEJ:
http://www.motofakty.pl/t...del=15&typ=4576

Anonymous - 27-03-2009, 14:10

frost83 napisał/a:
TU TO JEST I WIELE WIĘCEJ:


To by oznaczało że HB jest o 1/10 sec. wolniejsze od sedana ;-) Fajna ta stronka dzięki za nią frost. Jak się zrobi ciepło to potestujemy nasze 88 i zobaczymy co na z tego wyjdzie.

gres - 27-03-2009, 15:09

ja na ciepło nie czekałem i testowałem. 8,4 do setki i 16,4 na 400. mierzone GPS'em.
Poprzednie auto mieliśmy o sekunde szybsze :(

http://new-car-model.com/...4_(e88a)(7962)/

mitsu_pl - 27-03-2009, 16:23

wszytko ok, gdyby nie ta data produkcji... 1994.12... hmmm to skąd się biorą te powyżej 94? Mają już poliftowy zderzak i inne alusy... Sam na własne oczy widziałem takowego, i po winie też wychodziło że był to 96 rok... ?
jacek11 - 27-03-2009, 22:38

mitsu_pl napisał/a:
wszytko ok, gdyby nie ta data produkcji... 1994.12... hmmm to skąd się biorą te powyżej 94? Mają już poliftowy zderzak i inne alusy... Sam na własne oczy widziałem takowego, i po winie też wychodziło że był to 96 rok... ?


No właśnie,przecież ja mam 95 rok,i tak jak piszesz,zderzak poliftowy,i alusy też mam inne.

Co do przyspieszenia,to kiedyś sprawdzałem,i wyszło coś ok.10 sekund.
Pełny zbiornik paliwa, i trzech dorosłych facetów.

Dobry wynik jak na 4x4 :twisted:

Frost - 23-04-2009, 22:13

Dziś moge śmiało powiedzieć. Czas zmieżony:

od 0km/h do 100km/h wycisnełem z miska w 8,04sek !!

Aleeeeee, czas jest do poprawienia, troche spaprałem start no i za szybko mam odcięcie, jak opóźnie je i dociągne na dwójce do 100km/h, to SETKĘ osiągne w 7,5sek napewno :twisted:

gres - 24-04-2009, 09:11

piknie <brawo>
czyli poprawienie wydechu coś dało. Filtr wkońcu też zmieniłeś? Coś jeszcze?
Czym mierzyłes?
spróbuj tez na 400m albo do 140. Do samej setki zbyt wiele od startu zależy:)

Frost - 24-04-2009, 10:03

gres napisał/a:
Filtr wkońcu też zmieniłeś
nic poza wydechem.
Na weekend wymienie jeszcze swiece i kable, oraz zaślepie EGR.
Zauważyłem to co w tamtym Galu, jedynka rusza jak pocisk, dwujka również, ale na trójce słaby jest jak cholera, jakby ktoś wyrzucił kotwice z bagażnika

gres - 24-04-2009, 13:40

no mam podobne odczucia po przesiadce z puga. III zamula.
O tą wkładkę pytam bo miałeś od mitsu_pl kupować?

Sporo jak na sam wydech , ale on jest fabrycznie mocno skomplikowany :( Za to cichutki - słyszę piski opon samochodów startujących z pasa obok :D

jacek11 - 24-04-2009, 16:29

frost83 napisał/a:
jedynka rusza jak pocisk, dwujka również, ale na trójce słaby jest jak cholera,


U mnie jedynka jest jak by za krótka.Za to dwójka wciska w fotel,podobnie jest
na trójce.

Czyżby były inne skrzynie?Ma ktoś wiedzę gdzie szukać numerów?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group