E88A Specyfikacja techniczna |
Autor |
Wiadomość |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2009, 10:15 E88A Specyfikacja techniczna
|
|
|
Panowie szukałem, nie znalazłem - może gdzieś jest o tym, ale do rzeczy : Czy ktoś z Was jest w posiadaniu informacji na temat specyfikacji technicznej naszych E88. Dokładne dane dotyczące osiągów, przyspieszeń, parametrów jezdnych itp.itd. Jadąc rano do pracy skopałem d.... nowiutkiemu BMW i to coupe, nie wiem co miał za silnik bo jak dojeżdżałem do świateł to na klapie nie miał nic napisane tylko tłumik z dwoma wylotami. Smaczku dodaje fakt że jak sprawdzałem na polskiej stronie BMW coupe występują 2.0 w górę - jeśli to była 2.0 to według strony www.bmw.pl ma 8.1 do setki, diesel 2.0 jak na ironię ma 7.9 nie widziałem w lusterku żeby dymił ale zapewne mają filtry cząsteczek stałych... Podkreślam że za sterem w BMW nie siedziała piękna blondynka tylko łysy kark koło czterdziestki więc pewnie wiedział jak go cisnąć. Ktoś wie w jakim czasie nasze Gale E88 przyspieszają ? |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 27-03-2009, 10:46
|
|
|
Gdzieś czytałem że koło 8s
[ Dodano: 27-03-2009, 10:46 ]
a mając 4x4 masz dobry start zapewniony |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2009, 10:52
|
|
|
frost83 napisał/a: | a mając 4x4 masz dobry start zapewniony |
Dokładnie strzał w 4x4 jest niesamowity ale niestety sprzęgło wymieniałem już 3 razy - to i tak niezły wynik bo mam 250 tyś przejechane. W Evo 9 MR mojego kumpla poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło po 20 tyś podobno fabryczne nie wytrzymują więcej |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 27-03-2009, 11:34
|
|
|
kurcze znalazłem te dane
>
segment Wyższa średnia
typ nadwozia Sedan
data rozpoczęcia produkcji 1993.03
data zakończenia produkcji 1994.12
Silnik
rodzaj silnika Benzyna
pojemność silnika (cm3) 2497
układ/ilość cylindrów Układ V / 6
moc silnika (kW/KM) 125 kW / 170 KM
max moment obrotowy (Nm) 216
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 216
przyspieszenie (0-100km/h) 8.8
Masy i wymiary
długość (mm) 4620
szerokość (mm) 1730
wysokość (mm) 1405
rozstaw osi (mm) 2635
min przestrzeń bagażowa (l.) 450
masa całkowita (kg) 1945 |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2009, 12:06
|
|
|
frost83 napisał/a: | Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 216
przyspieszenie (0-100km/h) 8.8
|
Fajnie skąd to znalazłeś frost ?
Jak zwykle dali fabryczny opis optymalnych osiągów nie wiem jak do 100km/h ale ja zamykam w swoim licznik. Na GPS'ie jest 235 (jak wiadomo GPS po 200km/h zaczyna przekłamywać). Muszę się zebrać i zrobić test na przyspieszenie jak się cieplej zrobi...
Tak apropos np. w Evo 9 MR 350 KM licznik się zamyka przy 260 a obroty silnika idą dalej GPS pokazuje przy - 260 "tylko" 240 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 27-03-2009, 12:27
|
|
|
MadMax napisał/a: | Fajnie skąd to znalazłeś | szukałem od 10:15 po wszystkich możliwych stronkach, aż sie udało, tylko kurcze zamknełem stronkę i nie wiem teraz gdzie to było, a były tam wszystkie modele Mitsu i ich osiągi.
Co do prędkości max i przyśpiechy, to zawsze trzeba brać poprawke.
Jak ogarne swojego do końca, to polece na 1/4 u siebie, wezme stoper, pasażera, GPS i sie sprawdzi
[ Dodano: 27-03-2009, 12:41 ]
TU TO JEST I WIELE WIĘCEJ:
http://www.motofakty.pl/t...del=15&typ=4576 |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2009, 14:10
|
|
|
frost83 napisał/a: | TU TO JEST I WIELE WIĘCEJ: |
To by oznaczało że HB jest o 1/10 sec. wolniejsze od sedana Fajna ta stronka dzięki za nią frost. Jak się zrobi ciepło to potestujemy nasze 88 i zobaczymy co na z tego wyjdzie. |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-03-2009, 16:23
|
|
|
wszytko ok, gdyby nie ta data produkcji... 1994.12... hmmm to skąd się biorą te powyżej 94? Mają już poliftowy zderzak i inne alusy... Sam na własne oczy widziałem takowego, i po winie też wychodziło że był to 96 rok... ? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11144 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27-03-2009, 22:38
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | wszytko ok, gdyby nie ta data produkcji... 1994.12... hmmm to skąd się biorą te powyżej 94? Mają już poliftowy zderzak i inne alusy... Sam na własne oczy widziałem takowego, i po winie też wychodziło że był to 96 rok... ? |
No właśnie,przecież ja mam 95 rok,i tak jak piszesz,zderzak poliftowy,i alusy też mam inne.
Co do przyspieszenia,to kiedyś sprawdzałem,i wyszło coś ok.10 sekund.
Pełny zbiornik paliwa, i trzech dorosłych facetów.
Dobry wynik jak na 4x4 |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez jacek11 23-04-2009, 23:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 23-04-2009, 22:13
|
|
|
Dziś moge śmiało powiedzieć. Czas zmieżony:
od 0km/h do 100km/h wycisnełem z miska w 8,04sek !!
Aleeeeee, czas jest do poprawienia, troche spaprałem start no i za szybko mam odcięcie, jak opóźnie je i dociągne na dwójce do 100km/h, to SETKĘ osiągne w 7,5sek napewno |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-04-2009, 09:11
|
|
|
piknie <brawo>
czyli poprawienie wydechu coś dało. Filtr wkońcu też zmieniłeś? Coś jeszcze?
Czym mierzyłes?
spróbuj tez na 400m albo do 140. Do samej setki zbyt wiele od startu zależy:) |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 24-04-2009, 10:03
|
|
|
gres napisał/a: | Filtr wkońcu też zmieniłeś | nic poza wydechem.
Na weekend wymienie jeszcze swiece i kable, oraz zaślepie EGR.
Zauważyłem to co w tamtym Galu, jedynka rusza jak pocisk, dwujka również, ale na trójce słaby jest jak cholera, jakby ktoś wyrzucił kotwice z bagażnika |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-04-2009, 13:40
|
|
|
no mam podobne odczucia po przesiadce z puga. III zamula.
O tą wkładkę pytam bo miałeś od mitsu_pl kupować?
Sporo jak na sam wydech , ale on jest fabrycznie mocno skomplikowany Za to cichutki - słyszę piski opon samochodów startujących z pasa obok |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11144 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-04-2009, 16:29
|
|
|
frost83 napisał/a: | jedynka rusza jak pocisk, dwujka również, ale na trójce słaby jest jak cholera, |
U mnie jedynka jest jak by za krótka.Za to dwójka wciska w fotel,podobnie jest
na trójce.
Czyżby były inne skrzynie?Ma ktoś wiedzę gdzie szukać numerów? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|