To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] Hak Holowniczy

pajeroX - 06-04-2009, 12:40
Temat postu: [3.2 DID] Hak Holowniczy
Jak zamontować hak w pajero. Trzeba wiercić otwory mocujące w ramie, czy może już są?? Duzy jest problem z montażem?
pozdrawiam :)

Gene - 06-04-2009, 13:12

Nie powiem Ci jak to dokladnie jest. Jutro bede w serwisie to zobacze ale moim zdaniem trzeba wykrecic oryginalny wspornik i na to miejsce wstawic ten z zestawu od haka. Potem juz z gorki.
Poczekaj moze ktos kto w III przerabial temat cos wiecej napisze.
Pozdrawiam :wink:

zbyszekm2 - 06-04-2009, 13:14

dziury sa zrobione fabrycznie. Robota na 2 godz, oprócz instalacji.
Anonymous - 06-04-2009, 20:05

U mnie przy montażu haka były schody .Dziury fabryczne nie pokrywały się z dziurami od haka ( przesunięcia o 2-3 mm ) . Kupiłem niezbyt drogi zestaw hakowy i może przez to Zeszło dłużej jak 2 godź .
Gene - 07-04-2009, 10:08

Tak to wyglada w tym przypadku. Oslona podcieta okropnie ale pewnie wlascicielowi nie przeszkadza. :wink:



pajeroX - 07-04-2009, 15:28

noo dziekuje , wszystko legancko widać , ale zderzaka :evil: nie bede cioł. poszukam takiego zebym nie musiał :D
Gene - 07-04-2009, 17:18

PajeroX, zagadaj ze ZyszkiemM. On powinien Ci pomoc. :wink:
pajeroX - 09-04-2009, 18:51

no dobrze ,a może ktos podpowie jak podłączyć elektryke :idea: :idea: :arrow: :idea:
Anonymous - 09-04-2009, 18:56

U mnie był podłączany prąd z tylnej lampy ale co do czego to nie mam zielonego pojęcia.
pajeroX - 09-04-2009, 23:30

da sie rade :mrgreen: tam jest pare kabli więc .....


a od pewnego Pana dostałem... instrukcje :P

1. Odkręcić środkową plastykową część zderzaka oraz chlapacze.
2. Odkręcić fabryczne uchwyty do holowania od ramy (nie będą wykorzystane).
3. Opuścić tłumik z tylnego zawiesia oraz filtr.
4. Przyłożyć do ramy samochodu w miejsce uprzednio odkręconych uchwytów do holowania wsporniki haka i przykręcić
5. Pomiędzy uchwyty wsunąć belkę haka i skręcić śrubami M12x40 z wyposażenia haka.
6. Zamontować zderzak po uprzednim wycięciu jego fragmentów oraz chlapacze, w modelach produkowanych po 2002 roku zastosować tulejki dystansowe z wyposażenia f15 L=15.
7. Zamontować filtr z użyciem elementu haka (płaskownik z nakrętką M6) oraz tulejki f15 L=20.
8. Przykręcić część kulistą haka do zamontowanej belki śrubami M12x40.
9. Dokręcić wszystkie śruby z momentem jak pokazano w tabeli.
10. Podłączyć przewody gniazdka 7 i R bieg. do instalacji elektrycznej zgodnie z instrukcją fabryczną samochodu (zaleca się wykonanie w ASO).
11. Uzupełnić ewentualne ubytki powłoki malarskiej haka powstałe w trakcie montażu
czyli zostało by kupić hak do tej instrukcji :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group