Pajero III - [3.2 DID] Hak Holowniczy
pajeroX - 06-04-2009, 12:40 Temat postu: [3.2 DID] Hak Holowniczy Jak zamontować hak w pajero. Trzeba wiercić otwory mocujące w ramie, czy może już są?? Duzy jest problem z montażem?
pozdrawiam
Gene - 06-04-2009, 13:12
Nie powiem Ci jak to dokladnie jest. Jutro bede w serwisie to zobacze ale moim zdaniem trzeba wykrecic oryginalny wspornik i na to miejsce wstawic ten z zestawu od haka. Potem juz z gorki.
Poczekaj moze ktos kto w III przerabial temat cos wiecej napisze.
Pozdrawiam
zbyszekm2 - 06-04-2009, 13:14
dziury sa zrobione fabrycznie. Robota na 2 godz, oprócz instalacji.
Anonymous - 06-04-2009, 20:05
U mnie przy montażu haka były schody .Dziury fabryczne nie pokrywały się z dziurami od haka ( przesunięcia o 2-3 mm ) . Kupiłem niezbyt drogi zestaw hakowy i może przez to Zeszło dłużej jak 2 godź .
Gene - 07-04-2009, 10:08
Tak to wyglada w tym przypadku. Oslona podcieta okropnie ale pewnie wlascicielowi nie przeszkadza.
pajeroX - 07-04-2009, 15:28
noo dziekuje , wszystko legancko widać , ale zderzaka nie bede cioł. poszukam takiego zebym nie musiał
Gene - 07-04-2009, 17:18
PajeroX, zagadaj ze ZyszkiemM. On powinien Ci pomoc.
pajeroX - 09-04-2009, 18:51
no dobrze ,a może ktos podpowie jak podłączyć elektryke
Anonymous - 09-04-2009, 18:56
U mnie był podłączany prąd z tylnej lampy ale co do czego to nie mam zielonego pojęcia.
pajeroX - 09-04-2009, 23:30
da sie rade tam jest pare kabli więc .....
a od pewnego Pana dostałem... instrukcje
1. Odkręcić środkową plastykową część zderzaka oraz chlapacze.
2. Odkręcić fabryczne uchwyty do holowania od ramy (nie będą wykorzystane).
3. Opuścić tłumik z tylnego zawiesia oraz filtr.
4. Przyłożyć do ramy samochodu w miejsce uprzednio odkręconych uchwytów do holowania wsporniki haka i przykręcić
5. Pomiędzy uchwyty wsunąć belkę haka i skręcić śrubami M12x40 z wyposażenia haka.
6. Zamontować zderzak po uprzednim wycięciu jego fragmentów oraz chlapacze, w modelach produkowanych po 2002 roku zastosować tulejki dystansowe z wyposażenia f15 L=15.
7. Zamontować filtr z użyciem elementu haka (płaskownik z nakrętką M6) oraz tulejki f15 L=20.
8. Przykręcić część kulistą haka do zamontowanej belki śrubami M12x40.
9. Dokręcić wszystkie śruby z momentem jak pokazano w tabeli.
10. Podłączyć przewody gniazdka 7 i R bieg. do instalacji elektrycznej zgodnie z instrukcją fabryczną samochodu (zaleca się wykonanie w ASO).
11. Uzupełnić ewentualne ubytki powłoki malarskiej haka powstałe w trakcie montażu
czyli zostało by kupić hak do tej instrukcji
|
|
|