Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 09:30
[3.2 DID] Hak Holowniczy
Autor Wiadomość
pajeroX 
Mitsumaniak


Auto: Mitsu Pajero 3.2 Di-D WAGON
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 56
Skąd: kkk
  Wysłany: 06-04-2009, 12:40   [3.2 DID] Hak Holowniczy

Jak zamontować hak w pajero. Trzeba wiercić otwory mocujące w ramie, czy może już są?? Duzy jest problem z montażem?
pozdrawiam :)
_________________
:D

Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 09:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-04-2009, 13:12   

Nie powiem Ci jak to dokladnie jest. Jutro bede w serwisie to zobacze ale moim zdaniem trzeba wykrecic oryginalny wspornik i na to miejsce wstawic ten z zestawu od haka. Potem juz z gorki.
Poczekaj moze ktos kto w III przerabial temat cos wiecej napisze.
Pozdrawiam :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-04-2009, 13:14   

dziury sa zrobione fabrycznie. Robota na 2 godz, oprócz instalacji.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2009, 20:05   

U mnie przy montażu haka były schody .Dziury fabryczne nie pokrywały się z dziurami od haka ( przesunięcia o 2-3 mm ) . Kupiłem niezbyt drogi zestaw hakowy i może przez to Zeszło dłużej jak 2 godź .
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2009, 10:08   

Tak to wyglada w tym przypadku. Oslona podcieta okropnie ale pewnie wlascicielowi nie przeszkadza. :wink:


_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
pajeroX 
Mitsumaniak


Auto: Mitsu Pajero 3.2 Di-D WAGON
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 56
Skąd: kkk
Wysłany: 07-04-2009, 15:28   

noo dziekuje , wszystko legancko widać , ale zderzaka :evil: nie bede cioł. poszukam takiego zebym nie musiał :D
_________________
:D

 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-04-2009, 17:18   

PajeroX, zagadaj ze ZyszkiemM. On powinien Ci pomoc. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
pajeroX 
Mitsumaniak


Auto: Mitsu Pajero 3.2 Di-D WAGON
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 56
Skąd: kkk
Wysłany: 09-04-2009, 18:51   

no dobrze ,a może ktos podpowie jak podłączyć elektryke :idea: :idea: :arrow: :idea:
_________________
:D

 
 
 
butyński
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2009, 18:56   

U mnie był podłączany prąd z tylnej lampy ale co do czego to nie mam zielonego pojęcia.
 
 
pajeroX 
Mitsumaniak


Auto: Mitsu Pajero 3.2 Di-D WAGON
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 56
Skąd: kkk
Wysłany: 09-04-2009, 23:30   

da sie rade :mrgreen: tam jest pare kabli więc .....


a od pewnego Pana dostałem... instrukcje :P

1. Odkręcić środkową plastykową część zderzaka oraz chlapacze.
2. Odkręcić fabryczne uchwyty do holowania od ramy (nie będą wykorzystane).
3. Opuścić tłumik z tylnego zawiesia oraz filtr.
4. Przyłożyć do ramy samochodu w miejsce uprzednio odkręconych uchwytów do holowania wsporniki haka i przykręcić
5. Pomiędzy uchwyty wsunąć belkę haka i skręcić śrubami M12x40 z wyposażenia haka.
6. Zamontować zderzak po uprzednim wycięciu jego fragmentów oraz chlapacze, w modelach produkowanych po 2002 roku zastosować tulejki dystansowe z wyposażenia f15 L=15.
7. Zamontować filtr z użyciem elementu haka (płaskownik z nakrętką M6) oraz tulejki f15 L=20.
8. Przykręcić część kulistą haka do zamontowanej belki śrubami M12x40.
9. Dokręcić wszystkie śruby z momentem jak pokazano w tabeli.
10. Podłączyć przewody gniazdka 7 i R bieg. do instalacji elektrycznej zgodnie z instrukcją fabryczną samochodu (zaleca się wykonanie w ASO).
11. Uzupełnić ewentualne ubytki powłoki malarskiej haka powstałe w trakcie montażu
czyli zostało by kupić hak do tej instrukcji :lol:
_________________
:D

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.