To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Szarpanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu

macia - 16-07-2006, 17:37
Temat postu: Szarpanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu
Podobny temat już był, ale nie sądzę, że jest to ten sam problem, dlatego proszę o pomoc.
1) Na 2,3 i 4 biegu przy dodawaniu gazu (szczególnie w niższych zakresach obrotów) motor wykonuje kilka delikatnych szarpnięć (kilka, a nie jedno!), właściwie bujnięć i po wejściu do około 3 tys. obrotów wraca do normy. Podobnie przy płynnym i delikatnym odpuszczaniu gazu. Jak może być przyczyna.
2) Inny problem, który pojawił się w tym samym czasie ale nie wiem, czy ma związek z pierwszym (jestem laikiem), to przygasanie (takie falowe, co chwilę zmienia się natężenie światła: silniej-słabiej) podświetlenia deski i świateł zewnętrznych, więc coś z ładowaniem pewnie.

Oczywiście obie sprawy mają związek z falującymi obrotami- tak o 100-200obr/min. Silnik pracuje nierównomiernie, faluje.

Ważna informacja: obydwa problemy pojawiły się zaraz po wymiania koła pasowego na wale (sprawdzali też rozrząd, ale stwierdzili że wszystko ok i założyli osłonę spowrotem), w którym rozwulkanizowała się guma i po prostu nadawało się do wyrzucenia. Dodam, że jeżdżę galem 2.0 LPG 16v 95r,, a koło założyli mi od eklipsa, bo ponoć identyczne. Proszę o pilną poradę i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi..

Anonymous - 02-12-2006, 02:41
Temat postu: Re: Szarpanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu
macia napisał/a:
Podobny temat już był, ale nie sądzę, że jest to ten sam problem, dlatego proszę o pomoc.
1) Na 2,3 i 4 biegu przy dodawaniu gazu (szczególnie w niższych zakresach obrotów) motor wykonuje kilka delikatnych szarpnięć (kilka, a nie jedno!), właściwie bujnięć i po wejściu do około 3 tys. obrotów wraca do normy. Podobnie przy płynnym i delikatnym odpuszczaniu gazu. Jak może być przyczyna.