Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-09-2008, 20:41
Szarpanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu
Autor Wiadomość
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
  Wysłany: 16-07-2006, 17:37   Szarpanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu

Podobny temat już był, ale nie sądzę, że jest to ten sam problem, dlatego proszę o pomoc.
1) Na 2,3 i 4 biegu przy dodawaniu gazu (szczególnie w niższych zakresach obrotów) motor wykonuje kilka delikatnych szarpnięć (kilka, a nie jedno!), właściwie bujnięć i po wejściu do około 3 tys. obrotów wraca do normy. Podobnie przy płynnym i delikatnym odpuszczaniu gazu. Jak może być przyczyna.
2) Inny problem, który pojawił się w tym samym czasie ale nie wiem, czy ma związek z pierwszym (jestem laikiem), to przygasanie (takie falowe, co chwilę zmienia się natężenie światła: silniej-słabiej) podświetlenia deski i świateł zewnętrznych, więc coś z ładowaniem pewnie.

Oczywiście obie sprawy mają związek z falującymi obrotami- tak o 100-200obr/min. Silnik pracuje nierównomiernie, faluje.

Ważna informacja: obydwa problemy pojawiły się zaraz po wymiania koła pasowego na wale (sprawdzali też rozrząd, ale stwierdzili że wszystko ok i założyli osłonę spowrotem), w którym rozwulkanizowała się guma i po prostu nadawało się do wyrzucenia. Dodam, że jeżdżę galem 2.0 LPG 16v 95r,, a koło założyli mi od eklipsa, bo ponoć identyczne. Proszę o pilną poradę i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi..
 
 
avram
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 02:41   Re: Szarpanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu

macia napisał/a:
Podobny temat już był, ale nie sądzę, że jest to ten sam problem, dlatego proszę o pomoc.
1) Na 2,3 i 4 biegu przy dodawaniu gazu (szczególnie w niższych zakresach obrotów) motor wykonuje kilka delikatnych szarpnięć (kilka, a nie jedno!), właściwie bujnięć i po wejściu do około 3 tys. obrotów wraca do normy. Podobnie przy płynnym i delikatnym odpuszczaniu gazu. Jak może być przyczyna.
2) Inny problem, który pojawił się w tym samym czasie ale nie wiem, czy ma związek z pierwszym (jestem laikiem), to przygasanie (takie falowe, co chwilę zmienia się natężenie światła: silniej-słabiej) podświetlenia deski i świateł zewnętrznych, więc coś z ładowaniem pewnie.

Oczywiście obie sprawy mają związek z falującymi obrotami- tak o 100-200obr/min. Silnik pracuje nierównomiernie, faluje.

Ważna informacja: obydwa problemy pojawiły się zaraz po wymiania koła pasowego na wale (sprawdzali też rozrząd, ale stwierdzili że wszystko ok i założyli osłonę z powrotem), w którym rozwulkanizowała się guma i po prostu nadawało się do wyrzucenia. Dodam, że jeżdżę galem 2.0 LPG 16v 95r,, a koło założyli mi od eklipsa, bo ponoć identyczne. Proszę o pilną poradę i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi..


ja miałem problem taki że mi przy dodawaniu gazu na 2 i 3 biegu na niskich obrotach falowało, po wymianie sprzęgła problem nie występuje
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-12-2006, 07:55   

To jest wina sprzegla...ewentualnie utrzymuj silnik na troszke wyzszych obrotach :D
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-12-2006, 16:20   

Oto rozwiązanie: alternator, a właściwie regulator napięcia... Wstawiony nowy i po kłopocie :lol:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 02-12-2006, 17:59   

apropo :) jak chce ruszyc z miejsca dosc szybko (ale tak by nie tracic przyczepnosci kol) to auto mi szarpie strasznie ( na pierwszy rzut oka to myslalem ze zle wywazone kola) -> jednak to nie wina zawieszenia ani kol.. czy jest to wina sprzegla? dodam ze slizga sie oprocz tego:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.