To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - LPG 4g VR4

Anonymous - 15-04-2009, 08:02
Temat postu: LPG 4g VR4
Na poczatek z braku czasu zamieszczam zdjatka. instalka to BRC Sequent 56, przewody kompozytowe 8mm, graty z racji wczesniejszych moich doswiadczen nie robilem pojedyncze duze tylko podwojnie srednie, takie tam TwinLPG :lol:


teraz dopiero tu lokalnie slysze "WOW", "Was ist das" usw.


komp LPG miesci sie z powodzeniem obok akumulatora, nie gryzie sie z niczym, no moze przetwornice lamp przyslania. polecam jednak wstawiac do kabiny.


graty tutaj bo blisko do wody


miejsca i tak bylo dosc


pasuje tu teraz wyciac otwor dopasowany do wielkosci butli- otwor naturalnie we wkladzie plastikowym niewidocznym na zdjatku. kiedys to pewnie zrobie gdyz ustabilizuje to podloge no i wroci czesc funkcjonalnosci schowkow.


butla 70l (byla juz 77l podwojny toroid ale drogo i wiecej miejsca ubywa wiec podmianilismy na szybko u gazownika) po zamknieciu dekla podloga wyglada jak orginal, nie woze zapasu, kupilem RunFlat'y

Efekt koncowy:
-za 100PLN robie sobie 350km :wink: jesli zdejme kaganiec bestii to jednak nadal ponad 200km
-tyl jest znaczaco obciazony takze benzyny woze w baku lekko ponad 10l aby skompensowac wage butli i zatankowanego gazu
-starcil kilka konikow- nie oszukujmy sie MUSIAL. po malym remapie kompa silnika ma mniej wiecej 270 na gazie i kolo 300 na benzynie. dodatkowe konie rekompensuja tu dodatkowa mase, MUST BE po prostu prawa fizyki.
-6000PLN mniej w portfelu
-psychologiczny efekt tankowania bestii DO PELNA powala, dodatkowo znacznie wiecej ludziskow zachwyca sie efektem mojej pracy lizac mi ego- co sprawia mi niesamowita satysfakcje :wink: .

nie bede jezdzil na benzynie ta bestia, kupilem druga bestie 2001 manuala w sedanie najlzejszy type V na potrzeby mojej wyobrazni, jak znajde tydzien wolnego czasu w wakacje to sobie przerobie i sie pochwale :wink:

roch_27 - 15-04-2009, 17:09

Robert powiedz jeszcze jak długo już użytkujesz LPG i czy są jakieś problemy z silnikiem :?:

pozdro

Anonymous - 15-04-2009, 19:36

abym spokojnie spal to musimy poczekac az zrobie ze 100k czyli jeszcze z pol roku
TommiCrazy - 18-05-2009, 00:21

na ebaju angielskim byl do sprzedania vr4 z zasilaniem LPG, podobno instalacja byla tak skonstruowana ze po wcisnieciu gazu auto odrazu pracowalo na benzynie, podczas normalnej jazdy bez pobudzania obrotow palil gas.. i tak caly czas....
jkrzysztof80 - 21-06-2009, 22:45

I jak z tym gazem? Wszystko sprawnie? Bo chcę mojego zagazować w sierpniu.
Anonymous - 25-06-2009, 13:14

spox, lejesz tylko gaz, pompuje azot w kola i wymieniasz oleje i klocki - 50kkm i nic
Matejko - 25-06-2009, 16:32

PLPynton napisał/a:
pompuje azot w kola


a azot takie cudo ze mialo go nie uciekac z kol ?? kolejny bajer zeby kase wyciagnac :mrgreen:

jkrzysztof80 - 25-06-2009, 18:22

PLPynton napisał/a:
spox, lejesz tylko gaz, pompuje azot w kola i wymieniasz oleje i klocki - 50kkm i nic


Słuchaj a znasz jakiegoś dobrego gazownika? Jak co pasowałby ktoś z kuj.-pom. ale nie koniecznie. Jak masz jakieś namiary to jeszcze lepiej :mrgreen:

tommyc1 - 26-06-2009, 09:51

Matejko napisał/a:
PLPynton napisał/a:
pompuje azot w kola


a azot takie cudo ze mialo go nie uciekac z kol ?? kolejny bajer zeby kase wyciagnac :mrgreen:


Mogę się mylić, ale czy przypadkiem ten azot to nie po to, żeby się ciśnienie w oponie nie zmieniało tak bardzo na skutek różnic temperatury? :D

Anonymous - 28-06-2009, 10:21

w lublinie na rowerowej jest gazownik ktory zakladal nie raz i zawsze bylo dobrze.
z tym azotem to taka przenosnia, nie doslownie sam azot ale w wiekszosci.

jkrzysztof80 - 29-06-2009, 19:17

PLPynton napisał/a:
w lublinie na rowerowej jest gazownik ktory zakladal nie raz i zawsze bylo dobrze.
z tym azotem to taka przenosnia, nie doslownie sam azot ale w wiekszosci.


Dzięki ale Lublin to chyba troszkę za daleko dla mnie :cry:

swinks_UK - 29-06-2009, 19:56

Taaa, Robert, azot, hę....?

Ten od "Wizards of NOS", komplecik za 450 GBP? :D

jkrzysztof80 - 17-07-2009, 23:10

Dziś byłem zapytać w Birmingham o gaz i zawołali 1700 funa. Mieli też Subaru Impreze 500KM do zagazowania :shock: więc chyba mają jakieś doświadczenie. Koleś wie co robi. Moje pytanko czy gazować go w UK czy Polsce? Co sądzicie?
swinks_UK - 18-07-2009, 00:55

W Polsce u doświadczonego gazownika od turbin nie zapłacisz więcej niż 60% tej ceny co w UK.
jkrzysztof80 - 18-07-2009, 13:44

Tylko w razie co serwis mam na miejscu :)
Jak starsi szukali w Bydgoszczy to raczej trudno znaleźć kogoś kto robi w takich samochodach raczej norma to 4-cylindrowce bez turbinek.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group