Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG 4g VR4
Autor Wiadomość
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2009, 08:02   LPG 4g VR4

Na poczatek z braku czasu zamieszczam zdjatka. instalka to BRC Sequent 56, przewody kompozytowe 8mm, graty z racji wczesniejszych moich doswiadczen nie robilem pojedyncze duze tylko podwojnie srednie, takie tam TwinLPG :lol:


teraz dopiero tu lokalnie slysze "WOW", "Was ist das" usw.


komp LPG miesci sie z powodzeniem obok akumulatora, nie gryzie sie z niczym, no moze przetwornice lamp przyslania. polecam jednak wstawiac do kabiny.


graty tutaj bo blisko do wody


miejsca i tak bylo dosc


pasuje tu teraz wyciac otwor dopasowany do wielkosci butli- otwor naturalnie we wkladzie plastikowym niewidocznym na zdjatku. kiedys to pewnie zrobie gdyz ustabilizuje to podloge no i wroci czesc funkcjonalnosci schowkow.


butla 70l (byla juz 77l podwojny toroid ale drogo i wiecej miejsca ubywa wiec podmianilismy na szybko u gazownika) po zamknieciu dekla podloga wyglada jak orginal, nie woze zapasu, kupilem RunFlat'y

Efekt koncowy:
-za 100PLN robie sobie 350km :wink: jesli zdejme kaganiec bestii to jednak nadal ponad 200km
-tyl jest znaczaco obciazony takze benzyny woze w baku lekko ponad 10l aby skompensowac wage butli i zatankowanego gazu
-starcil kilka konikow- nie oszukujmy sie MUSIAL. po malym remapie kompa silnika ma mniej wiecej 270 na gazie i kolo 300 na benzynie. dodatkowe konie rekompensuja tu dodatkowa mase, MUST BE po prostu prawa fizyki.
-6000PLN mniej w portfelu
-psychologiczny efekt tankowania bestii DO PELNA powala, dodatkowo znacznie wiecej ludziskow zachwyca sie efektem mojej pracy lizac mi ego- co sprawia mi niesamowita satysfakcje :wink: .

nie bede jezdzil na benzynie ta bestia, kupilem druga bestie 2001 manuala w sedanie najlzejszy type V na potrzeby mojej wyobrazni, jak znajde tydzien wolnego czasu w wakacje to sobie przerobie i sie pochwale :wink:
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 15-04-2009, 17:09   

Robert powiedz jeszcze jak długo już użytkujesz LPG i czy są jakieś problemy z silnikiem :?:

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2009, 19:36   

abym spokojnie spal to musimy poczekac az zrobie ze 100k czyli jeszcze z pol roku
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 18-05-2009, 00:21   

na ebaju angielskim byl do sprzedania vr4 z zasilaniem LPG, podobno instalacja byla tak skonstruowana ze po wcisnieciu gazu auto odrazu pracowalo na benzynie, podczas normalnej jazdy bez pobudzania obrotow palil gas.. i tak caly czas....
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 21-06-2009, 22:45   

I jak z tym gazem? Wszystko sprawnie? Bo chcę mojego zagazować w sierpniu.
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2009, 13:14   

spox, lejesz tylko gaz, pompuje azot w kola i wymieniasz oleje i klocki - 50kkm i nic
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 25-06-2009, 16:32   

PLPynton napisał/a:
pompuje azot w kola


a azot takie cudo ze mialo go nie uciekac z kol ?? kolejny bajer zeby kase wyciagnac :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 25-06-2009, 18:22   

PLPynton napisał/a:
spox, lejesz tylko gaz, pompuje azot w kola i wymieniasz oleje i klocki - 50kkm i nic


Słuchaj a znasz jakiegoś dobrego gazownika? Jak co pasowałby ktoś z kuj.-pom. ale nie koniecznie. Jak masz jakieś namiary to jeszcze lepiej :mrgreen:
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 26-06-2009, 09:51   

Matejko napisał/a:
PLPynton napisał/a:
pompuje azot w kola


a azot takie cudo ze mialo go nie uciekac z kol ?? kolejny bajer zeby kase wyciagnac :mrgreen:


Mogę się mylić, ale czy przypadkiem ten azot to nie po to, żeby się ciśnienie w oponie nie zmieniało tak bardzo na skutek różnic temperatury? :D
 
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 28-06-2009, 10:21   

w lublinie na rowerowej jest gazownik ktory zakladal nie raz i zawsze bylo dobrze.
z tym azotem to taka przenosnia, nie doslownie sam azot ale w wiekszosci.
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 29-06-2009, 19:17   

PLPynton napisał/a:
w lublinie na rowerowej jest gazownik ktory zakladal nie raz i zawsze bylo dobrze.
z tym azotem to taka przenosnia, nie doslownie sam azot ale w wiekszosci.


Dzięki ale Lublin to chyba troszkę za daleko dla mnie :cry:
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-06-2009, 19:56   

Taaa, Robert, azot, hę....?

Ten od "Wizards of NOS", komplecik za 450 GBP? :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 17-07-2009, 23:10   

Dziś byłem zapytać w Birmingham o gaz i zawołali 1700 funa. Mieli też Subaru Impreze 500KM do zagazowania :shock: więc chyba mają jakieś doświadczenie. Koleś wie co robi. Moje pytanko czy gazować go w UK czy Polsce? Co sądzicie?
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-07-2009, 00:55   

W Polsce u doświadczonego gazownika od turbin nie zapłacisz więcej niż 60% tej ceny co w UK.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jkrzysztof80 
Forumowicz
vrmaniak


Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 1127
Skąd: UK, West Midlands
Wysłany: 18-07-2009, 13:44   

Tylko w razie co serwis mam na miejscu :)
Jak starsi szukali w Bydgoszczy to raczej trudno znaleźć kogoś kto robi w takich samochodach raczej norma to 4-cylindrowce bez turbinek.
_________________
LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.