LPG 4g VR4 |
Autor |
Wiadomość |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2009, 08:02 LPG 4g VR4
|
|
|
Na poczatek z braku czasu zamieszczam zdjatka. instalka to BRC Sequent 56, przewody kompozytowe 8mm, graty z racji wczesniejszych moich doswiadczen nie robilem pojedyncze duze tylko podwojnie srednie, takie tam TwinLPG
teraz dopiero tu lokalnie slysze "WOW", "Was ist das" usw.
komp LPG miesci sie z powodzeniem obok akumulatora, nie gryzie sie z niczym, no moze przetwornice lamp przyslania. polecam jednak wstawiac do kabiny.
graty tutaj bo blisko do wody
miejsca i tak bylo dosc
pasuje tu teraz wyciac otwor dopasowany do wielkosci butli- otwor naturalnie we wkladzie plastikowym niewidocznym na zdjatku. kiedys to pewnie zrobie gdyz ustabilizuje to podloge no i wroci czesc funkcjonalnosci schowkow.
butla 70l (byla juz 77l podwojny toroid ale drogo i wiecej miejsca ubywa wiec podmianilismy na szybko u gazownika) po zamknieciu dekla podloga wyglada jak orginal, nie woze zapasu, kupilem RunFlat'y
Efekt koncowy:
-za 100PLN robie sobie 350km jesli zdejme kaganiec bestii to jednak nadal ponad 200km
-tyl jest znaczaco obciazony takze benzyny woze w baku lekko ponad 10l aby skompensowac wage butli i zatankowanego gazu
-starcil kilka konikow- nie oszukujmy sie MUSIAL. po malym remapie kompa silnika ma mniej wiecej 270 na gazie i kolo 300 na benzynie. dodatkowe konie rekompensuja tu dodatkowa mase, MUST BE po prostu prawa fizyki.
-6000PLN mniej w portfelu
-psychologiczny efekt tankowania bestii DO PELNA powala, dodatkowo znacznie wiecej ludziskow zachwyca sie efektem mojej pracy lizac mi ego- co sprawia mi niesamowita satysfakcje .
nie bede jezdzil na benzynie ta bestia, kupilem druga bestie 2001 manuala w sedanie najlzejszy type V na potrzeby mojej wyobrazni, jak znajde tydzien wolnego czasu w wakacje to sobie przerobie i sie pochwale |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 15-04-2009, 17:09
|
|
|
Robert powiedz jeszcze jak długo już użytkujesz LPG i czy są jakieś problemy z silnikiem
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2009, 19:36
|
|
|
abym spokojnie spal to musimy poczekac az zrobie ze 100k czyli jeszcze z pol roku |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 18-05-2009, 00:21
|
|
|
na ebaju angielskim byl do sprzedania vr4 z zasilaniem LPG, podobno instalacja byla tak skonstruowana ze po wcisnieciu gazu auto odrazu pracowalo na benzynie, podczas normalnej jazdy bez pobudzania obrotow palil gas.. i tak caly czas.... |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 21-06-2009, 22:45
|
|
|
I jak z tym gazem? Wszystko sprawnie? Bo chcę mojego zagazować w sierpniu. |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2009, 13:14
|
|
|
spox, lejesz tylko gaz, pompuje azot w kola i wymieniasz oleje i klocki - 50kkm i nic |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 25-06-2009, 16:32
|
|
|
PLPynton napisał/a: | pompuje azot w kola |
a azot takie cudo ze mialo go nie uciekac z kol ?? kolejny bajer zeby kase wyciagnac |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 25-06-2009, 18:22
|
|
|
PLPynton napisał/a: | spox, lejesz tylko gaz, pompuje azot w kola i wymieniasz oleje i klocki - 50kkm i nic |
Słuchaj a znasz jakiegoś dobrego gazownika? Jak co pasowałby ktoś z kuj.-pom. ale nie koniecznie. Jak masz jakieś namiary to jeszcze lepiej |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
tommyc1
Mitsumaniak
Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007 Posty: 1054 Skąd: warszawski zachodni
|
Wysłany: 26-06-2009, 09:51
|
|
|
Matejko napisał/a: | PLPynton napisał/a: | pompuje azot w kola |
a azot takie cudo ze mialo go nie uciekac z kol ?? kolejny bajer zeby kase wyciagnac |
Mogę się mylić, ale czy przypadkiem ten azot to nie po to, żeby się ciśnienie w oponie nie zmieniało tak bardzo na skutek różnic temperatury? |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 28-06-2009, 10:21
|
|
|
w lublinie na rowerowej jest gazownik ktory zakladal nie raz i zawsze bylo dobrze.
z tym azotem to taka przenosnia, nie doslownie sam azot ale w wiekszosci. |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 29-06-2009, 19:17
|
|
|
PLPynton napisał/a: | w lublinie na rowerowej jest gazownik ktory zakladal nie raz i zawsze bylo dobrze.
z tym azotem to taka przenosnia, nie doslownie sam azot ale w wiekszosci. |
Dzięki ale Lublin to chyba troszkę za daleko dla mnie |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-06-2009, 19:56
|
|
|
Taaa, Robert, azot, hę....?
Ten od "Wizards of NOS", komplecik za 450 GBP? |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 17-07-2009, 23:10
|
|
|
Dziś byłem zapytać w Birmingham o gaz i zawołali 1700 funa. Mieli też Subaru Impreze 500KM do zagazowania więc chyba mają jakieś doświadczenie. Koleś wie co robi. Moje pytanko czy gazować go w UK czy Polsce? Co sądzicie? |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 18-07-2009, 00:55
|
|
|
W Polsce u doświadczonego gazownika od turbin nie zapłacisz więcej niż 60% tej ceny co w UK. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jkrzysztof80
Forumowicz vrmaniak

Auto: Białe i czerwone
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 1127 Skąd: UK, West Midlands
|
Wysłany: 18-07-2009, 13:44
|
|
|
Tylko w razie co serwis mam na miejscu
Jak starsi szukali w Bydgoszczy to raczej trudno znaleźć kogoś kto robi w takich samochodach raczej norma to 4-cylindrowce bez turbinek. |
_________________ LEGNUM VR4 2009-2013
FOCUS MK2 2013-?
3000GT 2013-?
 |
|
|
|
 |
|