Carisma - Techniczne - Stukanie zawieszenia. HELP
ShataN - 05-05-2009, 18:58 Temat postu: Stukanie zawieszenia. HELP Witam to moj pierwszy tu post i prosze o jakas rade moze ktos to tez przerabiał. Carisma 1.8 16V 97r. strasznie cos puka w zaiweszeniu a przynajmniej mi sie tak wydaje gdy jest mokro na drodze lub dgy pada deszcz to pukanie jest mocniejsze i czesciej wali, wymieniłem juz drazki stabilizatora, byłem na szarpakach i nic nie wykryto, amortyzatory pokazały 90% sprawnosci brak luzow, wymieniłem gumy od drazków i nic nie pomogło. Prosze jesli ktos moze wie co to za stukanie to prosze napisac a na prostej drodze stukania nie ma raczej jak wjade w jakas dziure lub gdy wjade albo zjade z progu zwalniajacego (garb).
bucken - 05-05-2009, 19:06
ta.. mam to samo ; ) też nie wiem z czego wynika byłem także na badaniach i nie wiadomo co jest. Wszystko niby ok amorki nowe a jednak coś wali. U mnie np. mocniej słychać kiedy mam zakręt i koło dostanie podbicia od dziury. Przykro mi ja nie poradzę bo sam się z tym borykam. ale może ktoś pomoże ; ) to i skorzystam ; )
marcnow - 05-05-2009, 19:31
Koledzy poszukajcie dobrze na forum, ta sprawa już nie raz była poruszana, niestety Cari przed liftem ma to do siebie, że stuka puka mimo, że wszystko jest w porządku.
tom1312 - 05-05-2009, 19:47
Panowie funkcja szukaj się kłania
http://forum.mitsumaniaki...szenie&start=15
http://forum.mitsumaniaki...ght=zawieszenie
http://forum.mitsumaniaki...ght=zawieszenie
Może być także to:
http://forum.mitsumaniaki...ght=zawieszenie
To tylko kilka pierwszych z brzegu
bucken - 05-05-2009, 19:55
nie no ja nie szukałem tylko się podkleiłem do kolegi tak jakoś samo wyszło ;P
Ppiotr - 07-05-2009, 17:07
co do stukania to są 2 możliwości amorki i sworznie pierwsze test na pompowanym wsadzić można se w du.... nie ma jakiego kolwiek odwzorowania w praktyce nie raz przerabiałem. Co do sworznia to ja zazwyczaj go wymieniam przy stukaniu ponieważ nie masz takiej siły aby go sprawdzić a na trzepaku nie wyjdzie to jeśli masz mały luz . co do trzepaka to nie potrzebujesz go bo wszystkie pozostałe końcówki połączenia gumowe jesteś w stanie sprawdzić przy pomocy rąk więc jeśli nie masz żadnych luzów to wtedy wymień sworzeń ja wymieniam co 40 tys ale tylko prawy a lewy jeszcze fabryczny a autko ma ponad 200tys. tyle że jak sam chcesz wymieniać sworzeń to radzę dobrze założyć zabezpieczenie.a ty kolego co masz większy stuk przy skręcie dał bym 100 że sworzeń przeciwna strona w którą kręcisz kierownicą
Pozdrawiam Piotr
GCT - 09-05-2009, 23:08
mam ten sam objaw tez ojezdzilem sie na szarpaki i na rozne przeglady , tylko po mokrym jak jezdze to cos z tylu lupie, wymienilem gumy na wachaczu wzdluznym , gumy na stabilizatorze i dokladnie w takich okolicznosciach jak kolega wyzej napisal to sie dzieje u mnie. Ciekawe co to
zbycho77 - 09-05-2009, 23:15
u mnie to samo, na diagnostyce wszystko cacy, ale jak jadę to z tyłu tłucze coś
|
|
|