To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.5V6] Szarpanie przy rozgrzanym silniku

tomcioch123 - 12-05-2009, 10:11
Temat postu: [3.5V6] Szarpanie przy rozgrzanym silniku
Witam!

Mam Pojarkę z silnikiem 3,5 V6 i mam też ogromny problem. Autko szarpie jak silnik się rozgrzeje, zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa. Na zimnym jest wszystko ok, ale jak osiągnie optymalną temperaturę, to zaczyna go trząść. Mechanior wymienił już pompę paliwową, i dalej jest to samo. Na jałowym biegu pracuje nierówno, a po lekkim dodaniu gazu szarpie tak, jakby nie dostawał wachy. Może ktoś się orientuje co może być przyczyną, bo mi już ręce opadają. P.S. Mechanik kazał mi zamówić listwę wtryskową(kolejny wydatek), i powoli zaczyna wkurzać mnie ta jego gra w zgadywanie. Panowie, pomożecie?
P.S.2 Samochodzik z roku 2002.

Pozdrawiam

Gene - 12-05-2009, 10:59

Dzien dobry
Chlopie to jest losowanie. Moze to byc jakis czujnik. Trzeba podlaczyc pod komputer i zaczac sprawdzac. Moim zdaniem to nie listwa. Przy zimnym chodzi dobrze wiec paliwo dostaje jak trzeba. Temperatura wzrasta i zaczyna sie czkawka.

tomcioch123 - 12-05-2009, 11:05

No dokładnie, jak jest rozgrzany to przy lekkim dodawaniu gazu zaczyna szarpać, i tak samo na jałowym,ale jak depniesz to idzie, ale po ostatniej wizycie u szpeców zaczął jeszcze gorzej pracować. Zaraz mechanik ma mi podać kody błędów, i wtedy może coś się wyjaśni.
Gene - 12-05-2009, 11:08

A czy jak zgasisz rozgrzane auto i za chwile zapalasz to kreci bez problemu? Czy wywala cos na desce?
Mighn - 12-05-2009, 12:25

Mi to śmierdzi czujnikiem temperatury silnika, jeżeli masz problem z odpalaniem ciepłego silnika (musisz odpalać z dodanym gazem) to daje 80% na to.
tomcioch123 - 12-05-2009, 13:18

Odpalał znowu bez problemu, ale trząsł jak galareta :| Wstawiona jest nowa pompa paliwowa, i niestety nie przyniosło to efektu. Możliwe, że przyszła pompka niesprawna. Pomiary ciśnienia wskazują bardzo małe wartości niestety, nawet na nowej pompie
tomcioch123 - 13-05-2009, 11:08

Cewki w porządku. Jest po prostu za małe ciśnienie benzyny, to w końcu silnik GDI. Została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, i dalej po rozgrzaniu nie dostaje autko benzyny w odpowiedniej ilości. Obdzwoniliśmy MMC, i serwisy, nie mają pojęcia co jest grane :( W tej chwili stoimy w miejscu niestety, i ciężko będzie dalej coś ruszyć.
tomcioch123 - 14-05-2009, 14:30

Dzięki, ale mi chodzi o pompę wysokiego ciśnienia benzyny, tą która jest przymocowana do silnika. Szczerze powiem, że Mitsubishi olewa użytkowników tego silnika, i samo niewiele wie, lub chce pomóc
Anonymous - 14-05-2009, 15:30

U mnie po wymianie pompy wysokociśnieniowej były jaja z krztuszeniem - okazało się że problem leżał w komputerze sterującym wtryskami, oszalał. Przeklęta elektronika w GDI.
tomcioch123 - 15-05-2009, 08:52

Hmm, to może być ciekawy trop, chociaż wydaje się,że komputer jest ok. Jak sobie poradziłeś z tym problemem? wymiana kompa?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group