Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 10:52
[3.5V6] Szarpanie przy rozgrzanym silniku
Autor Wiadomość
tomcioch123 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Koszalin
Wysłany: 12-05-2009, 10:11   [3.5V6] Szarpanie przy rozgrzanym silniku

Witam!

Mam Pojarkę z silnikiem 3,5 V6 i mam też ogromny problem. Autko szarpie jak silnik się rozgrzeje, zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa. Na zimnym jest wszystko ok, ale jak osiągnie optymalną temperaturę, to zaczyna go trząść. Mechanior wymienił już pompę paliwową, i dalej jest to samo. Na jałowym biegu pracuje nierówno, a po lekkim dodaniu gazu szarpie tak, jakby nie dostawał wachy. Może ktoś się orientuje co może być przyczyną, bo mi już ręce opadają. P.S. Mechanik kazał mi zamówić listwę wtryskową(kolejny wydatek), i powoli zaczyna wkurzać mnie ta jego gra w zgadywanie. Panowie, pomożecie?
P.S.2 Samochodzik z roku 2002.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Gene 27-05-2009, 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2009, 10:59   

Dzien dobry
Chlopie to jest losowanie. Moze to byc jakis czujnik. Trzeba podlaczyc pod komputer i zaczac sprawdzac. Moim zdaniem to nie listwa. Przy zimnym chodzi dobrze wiec paliwo dostaje jak trzeba. Temperatura wzrasta i zaczyna sie czkawka.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
tomcioch123 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Koszalin
Wysłany: 12-05-2009, 11:05   

No dokładnie, jak jest rozgrzany to przy lekkim dodawaniu gazu zaczyna szarpać, i tak samo na jałowym,ale jak depniesz to idzie, ale po ostatniej wizycie u szpeców zaczął jeszcze gorzej pracować. Zaraz mechanik ma mi podać kody błędów, i wtedy może coś się wyjaśni.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-05-2009, 11:08   

A czy jak zgasisz rozgrzane auto i za chwile zapalasz to kreci bez problemu? Czy wywala cos na desce?
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-05-2009, 12:25   

Mi to śmierdzi czujnikiem temperatury silnika, jeżeli masz problem z odpalaniem ciepłego silnika (musisz odpalać z dodanym gazem) to daje 80% na to.
 
 
tomcioch123 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Koszalin
Wysłany: 12-05-2009, 13:18   

Odpalał znowu bez problemu, ale trząsł jak galareta :| Wstawiona jest nowa pompa paliwowa, i niestety nie przyniosło to efektu. Możliwe, że przyszła pompka niesprawna. Pomiary ciśnienia wskazują bardzo małe wartości niestety, nawet na nowej pompie
 
 
tomcioch123 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Koszalin
Wysłany: 13-05-2009, 11:08   

Cewki w porządku. Jest po prostu za małe ciśnienie benzyny, to w końcu silnik GDI. Została wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, i dalej po rozgrzaniu nie dostaje autko benzyny w odpowiedniej ilości. Obdzwoniliśmy MMC, i serwisy, nie mają pojęcia co jest grane :( W tej chwili stoimy w miejscu niestety, i ciężko będzie dalej coś ruszyć.
 
 
tomcioch123 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Koszalin
Wysłany: 14-05-2009, 14:30   

Dzięki, ale mi chodzi o pompę wysokiego ciśnienia benzyny, tą która jest przymocowana do silnika. Szczerze powiem, że Mitsubishi olewa użytkowników tego silnika, i samo niewiele wie, lub chce pomóc
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2009, 15:30   

U mnie po wymianie pompy wysokociśnieniowej były jaja z krztuszeniem - okazało się że problem leżał w komputerze sterującym wtryskami, oszalał. Przeklęta elektronika w GDI.
 
 
tomcioch123 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Koszalin
Wysłany: 15-05-2009, 08:52   

Hmm, to może być ciekawy trop, chociaż wydaje się,że komputer jest ok. Jak sobie poradziłeś z tym problemem? wymiana kompa?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.