[92-96]Galant E5xA - Wymiana górnego wachacza i amorków przód
ociek8 - 28-05-2009, 08:43 Temat postu: Wymiana górnego wachacza i amorków przód Witam wszystkich.
Pare dni temu wymieniałem u siebie w galu amorki przednie i okazało sie ze górny lewy wachacz jest wybity, Wymienieł oczywiście go i teraz jak jade prosto to mam minimalnie skręcona kierownice w prawo - tego przedtem nie było jechal prosto i kierownica była prosto. Teraz tez jedzie prosto nic nie ściąga ale ta kierownica.Jest możliwość ustawienia kąta pochylenia ale przy starym wachaczu nie było zadnych podkładek i przy nowym tez nie . Dziwna sprawa niby to sa stałe punkty i nie ingerowałem w ustawienie geometrii . PRzerabiał z Was mitsumaniaki coś takiego ??
Pozdrawiam
czekoladka_1981 - 28-05-2009, 09:23
ociek8 napisał/a: | Wymienieł oczywiście go i teraz jak jade prosto to mam minimalnie skręcona kierownice w prawo - tego przedtem nie było jechal prosto i kierownica była prosto. |
Być może miałeś robioną geometrię pod:
ociek8 napisał/a: | górny lewy wachacz jest wybity |
ociek8 napisał/a: | Dziwna sprawa niby to sa stałe punkty i nie ingerowałem w ustawienie geometrii . |
po kazdej operacji/ingerencji na zawieszeniu powinno , a nawet trzeba zrobic geometrie.
ociek8 - 28-05-2009, 11:54
Sam wymieniałem amorki i wachacz i w tym własnie rzecz ze nie ruszałem końcówek drążków. BArdziej myśle że cos może byc z kątem pochylenia koła , - wachacz chyba oryginalny to nie był ale zadnych podkładek regulacyjnych nie wyjałem ze starego wachacza wiec i nowy załozyłem tez bez. NIc pojade na stacje niech sprawdza kąt pochylenia i zbieżność
Krzyzak - 28-05-2009, 11:57
Renia dokladnie to napisala - ze bylo robione pod zle ustawienia
jeepo - 30-05-2009, 23:15
Takie położenie kierownicy podczas jazdy może świadczyć o tym, że osie przednia i tylna nie są równoległe względem siebie. Więc albo są luzy w tylnym zawieszeniu albo ktoś ustawił geometrie z wybitym górnym wahaczem a po jego wymianie połozenie przedniej osi względem tylnej się zmieniło i trzeba kontrować kierownicą aby auto jechało prosto.
Anonymous - 31-05-2009, 18:18
Porządny mechanik, po wymianie elementu zawieszenia skierowałby Cię do diagnosty, lub sam zrobiłby geometrię mając sprzęt.
|
|
|