To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - zamykający się sam centralny, mokry samochów wew.

Anonymous - 02-08-2006, 10:31
Temat postu: zamykający się sam centralny, mokry samochów wew.
mam dwa problemy z galem 6a13 z 97.

pierwszy, centralny po otwarciu pilotem bez otwierania drzwi lubi sie zamykac po 30 secundach, nie zawsze to sie dzieje i ma to miejsce przewaznie rano, pozniej jest ok, w czasie jazdy tez jest ok.

drugi, przecieka mi woda do auta, skrapla sie nad kierowca przy silnej ulewie a u pasazera zbiera sie woda po normalnym deszczu, mechanik mi powiedzial, ze to szyba lecz jak mi powiedzial koszt ramki i wprawienia to sie przerazilem, ramka 480 zl + wprawienie, dzwonilem do japeneze i polecil mi sprawdzic szyberdach i kanaliki.
co myslicie o tym
pozdrawiam

TNT - 02-08-2006, 10:37

bele napisał/a:
pierwszy, centralny po otwarciu pilotem bez otwierania drzwi lubi sie zamykac po 30 secundach, nie zawsze to sie dzieje i ma to miejsce przewaznie rano, pozniej jest ok, w czasie jazdy tez jest ok.


To znaczy ze jak otworzysz auto pilotem i w ciagu 30 sekund go nie otworzysz zamknie sie ma to na celu zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem drzwi niechcacy nacisniecie guzika w pilocie, po tej czynnosci auto zamknie sie samo. Jest to funkcja alrmu ktora mozna wylaczyc chociaz nie polecam bo czasami sie przydaje.

Anonymous - 02-08-2006, 10:44

TNT napisał/a:
To znaczy ze jak otworzysz auto pilotem i w ciagu 30 sekund go nie otworzysz zamknie sie ma to na celu zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem drzwi niechcacy nacisniecie guzika w pilocie, po tej czynnosci auto zamknie sie samo. Jest to funkcja alrmu ktora mozna wylaczyc chociaz nie polecam bo czasami sie przydaje.


ok tylko dlaczego to wczesniej nie bylo takich objawow, i nie zawsze to sie dzieje, mi to sie stalo po jezdzie w mocnym deszczu.

TNT - 02-08-2006, 10:52

Mozliwe ze wilgoc przestroila alarm jakies zwarcie spowodowalo zmiane ustawien. Osusz instalacje i bedziesz wiedzial co i jak czy sie to zmianilo znajdz schemat alarmu i jak go sie programuje wtedy bedziesz mogl ingerowac w te ustawienia. Woda pewnie zrobila zwarcie i pomerdaly sie mu ustawienia.
Krzyzak - 02-08-2006, 11:08

masz jakieś zwarcie, a rano wiloć lubi się kondensować w/na aucie, która potem odparowuje i problemy znikają
co do funkcji alarmu - może odłączałeś akumulator i ustawienia się zresetowały do domyślnych

Anonymous - 02-08-2006, 11:18

ja w aucie nie mam alarmu, a centralny ma jakies zwarcie tylko gdzie szukac centralki, auto sie zamyka rowniez jak jest mocno nagrzane przez slonce
Krzyzak - 02-08-2006, 11:38

centralka pewnie będzie gdzieś pod plastikami przy kierownicy - zdajmij dolną plastikową osłonę nad kolanami kierowcy, to może zobaczysz co w trawie piszczy :)
tomusn - 02-08-2006, 12:52

Krzyzak napisał/a:
a rano wiloć lubi się kondensować w/na aucie, która potem odparowuje

z tego powodu zimą i teraz też zostawiam okna uchylone na centymetr

roch_27 - 02-08-2006, 13:49

Tak jak napisał TNT z centralnym wszystko OK, może wcześniej nie zwróciłeś na to uwagi :wink:

Jeżeli naciśniesz "unlock" i nie otworzysz drzwi w czasie 15-30 sek- aukto same się zamknie.

pozdro

ps. jest nawet o tym w ks. obsługi EA :mrgreen:

Anonymous - 03-08-2006, 13:47

roch_27 napisał/a:
Tak jak napisał TNT z centralnym wszystko OK, może wcześniej nie zwróciłeś na to uwagi :wink:

Jeżeli naciśniesz "unlock" i nie otworzysz drzwi w czasie 15-30 sek- aukto same się zamknie:


roch wczesniej nie mialo to miejsca, a te zamykanie raz jest a raz go nie ma.
centralny to i tak najmniejsze zmartwienie, bardziej mnie martwi woda ktora zbiera sie u pasazera, kanaliki od szyberdachu odprowadzaja wode bez problemu.

TNT - 03-08-2006, 19:49

Mi woda zbierala sie u pasazera z pod szyby w Fabi cieklo pod kokpitem pomacaj do kad jest mokra tapicerka. W najgorszym razie bedziesz musial zdemontowac.
Anonymous - 03-08-2006, 19:53

TNT napisał/a:
Mi woda zbierala sie u pasazera z pod szyby w Fabi cieklo pod kokpitem pomacaj do kad jest mokra tapicerka. W najgorszym razie bedziesz musial zdemontowac.


chyba bedzie demontaz i tego sie boje bo tak 600 zl bedzie kosztowac, bo ramki lubia pekac,

piwkotom - 04-08-2006, 11:22

najlepiej wejdz do auta i niech ktos polewa je z zewnatrz, bedziesz widzial ktoredy, co i jak. Najpierw precyzyjna diagnoza a dopiero pozniej koszty, inaczej to mozna pojsc z torbami.
Anonymous - 04-08-2006, 22:03

piwkotom napisał/a:
najlepiej wejdz do auta i niech ktos polewa je z zewnatrz, bedziesz widzial ktoredy, co i jak. Najpierw precyzyjna diagnoza a dopiero pozniej koszty, inaczej to mozna pojsc z torbami.


to prawda i dlatego wypytuje i zwlekam, w kazdym razie daje auto za jakis czas znajomemu, ktory ma serwis blacharski i zobaczymy co dalej

Anonymous - 08-08-2006, 13:57

Z tym centralnym to jest tak, że dźwigienki mogły się poodkręcać - wtedy elektryczne silniczki głupieją, zacina się, terkoce i w ogóle. Rada: zdjąć tapicerkę i podokręcać. I spokój :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group