| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - zamykający się sam centralny, mokry samochów wew.
 
 Anonymous - 02-08-2006, 09:31
 Temat postu: zamykający się sam centralny, mokry samochów wew.
 mam dwa problemy z galem 6a13 z 97.
 
 pierwszy, centralny po otwarciu pilotem bez otwierania drzwi lubi sie zamykac po 30 secundach, nie zawsze to sie dzieje i ma to miejsce przewaznie rano, pozniej jest ok, w czasie jazdy tez jest ok.
 
 drugi, przecieka mi woda do auta, skrapla sie nad kierowca przy silnej ulewie a u pasazera zbiera sie woda po normalnym deszczu, mechanik mi powiedzial, ze to szyba lecz jak mi powiedzial koszt ramki i wprawienia to sie przerazilem, ramka 480 zl + wprawienie, dzwonilem do japeneze i polecil mi sprawdzic szyberdach i kanaliki.
 co myslicie o tym
 pozdrawiam
 TNT - 02-08-2006, 09:37
 
 
  	  | bele napisał/a: |  	  | pierwszy, centralny po otwarciu pilotem bez otwierania drzwi lubi sie zamykac po 30 secundach, nie zawsze to sie dzieje i ma to miejsce przewaznie rano, pozniej jest ok, w czasie jazdy tez jest ok. | 
 
 To znaczy ze jak otworzysz auto pilotem i w ciagu 30 sekund go nie otworzysz zamknie sie ma to na celu zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem drzwi niechcacy nacisniecie guzika w pilocie, po tej czynnosci auto zamknie sie samo. Jest to funkcja alrmu ktora mozna wylaczyc chociaz nie polecam bo czasami sie przydaje.
 Anonymous - 02-08-2006, 09:44
 
 
  	  | TNT napisał/a: |  	  | To znaczy ze jak otworzysz auto pilotem i w ciagu 30 sekund go nie otworzysz zamknie sie ma to na celu zabezpieczenie przed przypadkowym otwarciem drzwi niechcacy nacisniecie guzika w pilocie, po tej czynnosci auto zamknie sie samo. Jest to funkcja alrmu ktora mozna wylaczyc chociaz nie polecam bo czasami sie przydaje. | 
 
 ok tylko dlaczego to wczesniej nie bylo takich objawow, i nie zawsze to sie dzieje, mi  to sie stalo po jezdzie w mocnym deszczu.
 TNT - 02-08-2006, 09:52
 
 Mozliwe ze wilgoc przestroila alarm jakies zwarcie spowodowalo zmiane ustawien. Osusz instalacje i bedziesz wiedzial co i jak czy sie to zmianilo znajdz schemat alarmu i jak go sie programuje wtedy bedziesz mogl ingerowac w te ustawienia. Woda pewnie zrobila zwarcie i pomerdaly sie mu ustawienia.
 Krzyzak - 02-08-2006, 10:08
 
 masz jakieś zwarcie, a rano wiloć lubi się kondensować w/na aucie, która potem odparowuje i problemy znikają
 co do funkcji alarmu - może odłączałeś akumulator i ustawienia się zresetowały do domyślnych
 Anonymous - 02-08-2006, 10:18
 
 ja w aucie nie mam alarmu, a centralny ma jakies zwarcie tylko gdzie szukac centralki, auto sie zamyka rowniez jak jest mocno nagrzane przez slonce
 Krzyzak - 02-08-2006, 10:38
 
 centralka pewnie będzie gdzieś pod plastikami przy kierownicy - zdajmij dolną plastikową osłonę nad kolanami kierowcy, to może zobaczysz co w trawie piszczy
   tomusn - 02-08-2006, 11:52
 
 
  	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | a rano wiloć lubi się kondensować w/na aucie, która potem odparowuje | 
 z tego powodu zimą i teraz też zostawiam okna uchylone na centymetr
 roch_27 - 02-08-2006, 12:49
 
 Tak jak napisał TNT  z centralnym wszystko OK, może wcześniej nie zwróciłeś na to uwagi
   
 Jeżeli naciśniesz "unlock" i nie otworzysz drzwi w czasie 15-30 sek- aukto same się zamknie.
 
 pozdro
 
 ps. jest nawet o tym w ks. obsługi EA
   Anonymous - 03-08-2006, 12:47
 
 
  	  | roch_27 napisał/a: |  	  | Tak jak napisał TNT  z centralnym wszystko OK, może wcześniej nie zwróciłeś na to uwagi   
 Jeżeli naciśniesz "unlock" i nie otworzysz drzwi w czasie 15-30 sek- aukto same się zamknie:
 | 
 
 roch wczesniej nie mialo to miejsca, a te zamykanie raz jest a raz go nie ma.
 centralny to i tak najmniejsze zmartwienie, bardziej mnie martwi woda ktora zbiera sie u pasazera, kanaliki od szyberdachu odprowadzaja wode bez problemu.
 TNT - 03-08-2006, 18:49
 
 Mi woda zbierala sie u pasazera z pod szyby w Fabi cieklo pod kokpitem pomacaj do kad jest mokra tapicerka. W najgorszym razie bedziesz musial zdemontowac.
 Anonymous - 03-08-2006, 18:53
 
 
  	  | TNT napisał/a: |  	  | Mi woda zbierala sie u pasazera z pod szyby w Fabi cieklo pod kokpitem pomacaj do kad jest mokra tapicerka. W najgorszym razie bedziesz musial zdemontowac. | 
 
 chyba bedzie demontaz i tego sie boje bo tak 600 zl bedzie kosztowac, bo ramki lubia pekac,
 piwkotom - 04-08-2006, 10:22
 
 najlepiej wejdz do auta i niech ktos polewa je z zewnatrz, bedziesz widzial ktoredy, co i jak. Najpierw precyzyjna diagnoza a dopiero pozniej koszty, inaczej to mozna pojsc z torbami.
 Anonymous - 04-08-2006, 21:03
 
 
  	  | piwkotom napisał/a: |  	  | najlepiej wejdz do auta i niech ktos polewa je z zewnatrz, bedziesz widzial ktoredy, co i jak. Najpierw precyzyjna diagnoza a dopiero pozniej koszty, inaczej to mozna pojsc z torbami. | 
 
 to prawda i dlatego wypytuje i zwlekam, w kazdym razie daje auto za jakis czas znajomemu, ktory ma serwis blacharski i zobaczymy co dalej
 Anonymous - 08-08-2006, 12:57
 
 Z tym centralnym to jest tak, że dźwigienki mogły się poodkręcać - wtedy elektryczne silniczki głupieją, zacina się, terkoce i w ogóle. Rada: zdjąć tapicerkę i podokręcać. I spokój
   
 |  | 
 |  |